Как да увеличим продажбите във Facebook

Facebook е най – голямата социална мрежа в света като българите използващи сайта наброяват над 2 500 000 души. Освен това рекламиращите във Facebook могат да избират най – различни рекламни формати съобразени с последните изисквания в онлайн пространството. Създаване и прецизно насочване на креативни постове към точните потребители е гаранция за успех на всеки бизнес, който се е насочил към рекламната платформа на Facebook.  С оглед дългогодишната ни работа в социалната мрежа считаме, че я познаваме добре и можем да промотираме успешно Вашият бизнес в нея.

Видове Facebook реклами

Facebook дава изключително голям набор от най – различни видове реклами. Всеки бизнес е индивидуален сам за себе си, като изобра на рекламен формат е от ключово значение. 

Спонсорирани публикации от фен страницата

Правилно насочване към точната аудитория, този тип рекламно послание носи посещения на уеб сайта ви от хора които се интересуват от вашите продукти / услуги, освен това допринася и за увеличаване на фенската маса от таргетирани потребители. Едно е да имате 1 000 фена, съвсем друго е 10 000, доверието в останалите нараства в пъти. Рекламата ще изглежда еднакво на мобилни устройства и настолни компютри.

Насочване на точните потребители към сайта и създаване на бутон за поръчка

Тази форма е подходяща за всякакъв тип реклами. На онлайн магазини, заведения, услуги в различни сфери, блогове и др. Освен това имаме възможност да създадем бутон за бърза поръчка и да продаваме директно през Facebook.

Социална ангажираност
Достигане до приятелите на вашите клиенти

Facebook работи на базата на сложен алгоритъм, който има за цел да събира информация за всеки потребител като ангажираност, интереси и др. Използването на инструментите за ремаркетинг като Facebook pixel интегриран в сайта ви, социалната мрежа създава група от хора посещаващи сайта. Това допринася за по прецизно насочване на рекламите по най различни критерии. Това от своя страна допринася за по – ниска цена на рекламната кампания и по – височки печалби от нея. Как работи последната версия на Facebook pixel и как се използва правилно можете да се запознаете в този сайт. Много вероятно е една част от приятелите на вашите клиенти също да проявят интерес към рекламираните продукти или услуги. Когато даден потребител попадне на вашата реклама той ще има интерес към нея и е много вероятно да я сподели с неговите приятели при това напълно безплатно!

Какво е включено в услугата

Изграждане и пълна оптимизация на рекламните кампании

Вътрешен анализ на конкуренцията

Определяне на дневния бюджет и оптималното му използване
Организиране на игри и анкети

Организиране на оферти и събития

Подбиране на точната аудитория и използване на инструментите за ремаркетинг
Управление на Facebook рекламни кампании цени и планове
Еднократно
50 лв.
  • Избор на аудитория
  • Настройка на бюджета
  • Анализ на конкурентите
  • Изработване на банер
  • Без оптимизация
1 МЕСЕЦ
180 лв.
  • Създаване на аудитория
  • Използване на Pixel
  • Анализ на конкурентите
  • Изработка на банери
  • Пълна оптимизация
3 месеца
500 лв.
  • Създаване на аудитория
  • Използване на Pixel
  • Анализ на конкурентите
  • Изработка на банери
  • Пълна оптимизация
За безплатна консултация оставаме на разположение