Задаваш ли си въпроса:
Защо хората напускат сайта без да са станали клиенти? Нямаш никаква представа защо се случва това? Ако си задаваш този въпрос, то със сигурност нещо не е наред. Вариантите са два – лошо направен уеб сайт, или некачествен трафик към него. Ако са налице тези 2 варианта, резултатите в 90 % са катастрофални.
Защо Google AdWords?
Над 90 % от хората използват най – голямата търсачка в света за търсене на най различни продукти или услуги. Сега си представи уебсайта или магазина ти сред първите резултати в търсачката по търсене на свързани ключови думи или фрази, колко нови клиента може да спечелиш? Най – хубавото е, че същите тези клиенти ще бъдат 100 % таргетирани посетители търсещи точно това което предлагаш.
Мигновени резултати
Рекламата стартира веднага по свързани с дейността думи. Сайта ще започне да генерира посещения от хора интересуващи се от това което предлагаш!

Прецизно насочване за повече продажби

Насочване на рекламата към клиенти от определен пол

Насочване на рекламата към клиенти от определени години

Насочване на рекламата към клиенти от определен регион

Насочване на рекламата към клиенти с определени интереси

Насочване на рекламата към клиенти по местонахождение

Насочване към хора които имат пряк интерес
Нашата съвместна цел

Използване на ремаркетинг
Случвало ли ти се е да влезеш в определен сайт просто да разгледаш без да купуваш нищо от него, да излезеш след около минута или две? Сигурно да… даже много често… А забеляза ли, че месец или повече след това, реклама на същия този сайт се върти из цялата интернет мрежа? Нещо те кара вече да извършиш покупка нали? Да! Това е ремаркетинг.

Превърни посетителите в клиенти още от днес!
- Създаване на AdWords профил
- Подбор на ключови думи
- Анализ на конкуренцията
- Без оптимизация
- Без мониторинг
- Без маркетингов анализ на сайта
- Без обвързващи договори
- Създаване на AdWords профил
- Подбор на ключови думи
- Анализ на конкуренцията
- Оптимизация на кампанията
- Пълен мониторинг
- Маркетингов анализ на сайта
- Без обвързващи договори
- Създаване на AdWords профил
- Подбор на ключови думи
- Анализ на конкуренцията
- Оптимизация на кампанията
- Пълен мониторинг
- Маркетингов анализ на сайта
- Без обвързващи договори