В днешно време създаването на онлайн магазин е станало достъпно и…
Как да активирате проследяване на клиенти в WooCommerce с Google Analytics
Искате ли да активирате проследяването на клиентите в WooCommerce? Проследяването на клиентите ви позволява да предлагате персонализирано пазаруване, базирано на поведението на клиента във вашия магазин за електронна търговия. В тази статия ще ви покажем как лесно да активирате проследяването на клиентите в WooCommerce с Google Analytics.
Активиране на проследяването на клиентите в WooCommerce с Google Analytics
Защо да разрешите проследяване на клиенти в WooCommerce с Google Analytics?
Google Analytics ви позволява да видите откъде идват посетителите ви и какво правят на вашия уебсайт. С други думи, той ви помага да проследявате източниците си на трафик, както и ангажираността на потребителите на вашия уебсайт.
За платформите за електронна търговия , Google Analytics предлага подобрена функция за проследяване на електронната търговия. Активирането на тази функция ви помага да отключите следните отчети:
Поведение при пазаруване
Поведение на касата
Производителност на списъците с продукти
Изпълнение на продажбите
Google Analytics дори може да свърже тези отчети с отделни клиенти, като им присвои уникален идентификационен номер.
Проблемът обаче е, че идентификационният номер, определен от Google Analytics, не ви дава точно информация за потребителя. Например същият потребител може да използва уебсайта ви от друго устройство и Google Analytics ще им даде нов идентификационен номер.
По подразбиране магазинът на WooCommerce позволява на вашите клиенти да си създадат акаунт или да направят плащане като гост потребител. Създаването на акаунт помага на потребителя да запази информацията за доставка и фактуриране за по-бърза регистрация следващия път. Той също така ви помага да предлагате на клиентите персонализирано преживяване при пазаруване въз основа на тяхното сърфиране и история на пазаруване.
Не би ли било чудесно, ако можете да проследявате влезли потребители с техните потребителски идентификационни номера в Google Analytics? Това ще ви даде достъп до съкровищница от информация и информация за поведението на клиентите, които можете да използвате, за да предложите по-добро изживяване на място и да увеличите продажбите си.
Нека да разгледаме как лесно да активираме проследяването на клиентите в WooCommerce.
Стъпка 1. Настройте проследяване на електронната търговия в WordPress с Google Analytics
Първо, ще трябва да инсталирате и активирате приставката MonsterInsights . За повече подробности вижте нашето стъпка по стъпка ръководство за това как да инсталирате приставка за WordPress .
Ще трябва да бъдете в плана „Pro“ за достъп до добавката за електронна търговия, която ще ни е нужна за този урок.
След активиране ще трябва да свържете MonsterInsights с вашия акаунт в Google Analytics. За подробни инструкции вижте нашата статия за това как да инсталирате Google Analytics в WordPress .
След това е необходимо да посетите статистически данни Insights »Addons и да инсталирате добавката„ MonsterInsights Ecommerce “. След инсталиране кликнете върху бутона за активиране, за да започнете да го използвате.
Инсталирайте добавката за електронна търговия за MonsterInsights
След това трябва да посетите Статистика »Настройки и да кликнете върху раздела„ Проследяване “. Първо трябва да кликнете върху раздела „Електронна търговия“ и да поставите отметка в квадратчето до „Подобрена електронна търговия“.
Включете подобрено проследяване на електронната търговия в MonsterInsights
След това трябва да кликнете върху раздела „Демографски данни“ и да поставите отметка „Активиране на проследяването на потребителски идентификатор“.
Активиране на проследяването на идентификатор на потребител в MonsterInsights
Не забравяйте да кликнете върху бутона „Запазване на промените“, за да запазите вашите настройки.
Стъпка 2. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия в Google Analytics
Проследяването на електронна търговия не е активирано по подразбиране в профила ви в Google Анализ и ще трябва да го активирате ръчно. Преминете към таблото за управление на профила си в Google Analytics и преминете към страницата на администратора.
Swith към администраторската страница в таблото за управление на Google Analytics
След това трябва да кликнете върху „Настройки за електронна търговия“.
Настройки за електронна търговия
На страницата с настройки щракнете върху плъзгача под първата стъпка, Активирайте електронната търговия, за да го включите. Трябва да кликнете върху бутона Next Step, за да продължите.
Активирайте електронната търговия и продължете
В следващата стъпка трябва да включите „Подобрени настройки за електронна търговия“ и да кликнете върху бутона за изпращане, за да запазите промените си.
Подобрена електронна търговия
Сега вашият акаунт в Google Analytics ще започне да показва подобрени отчети за електронна търговия за вашия магазин WooCommerce.
Стъпка 3. Активиране на проследяването на клиенти в Google Analytics
Подобреното проследяване на електронната търговия ще даде възможност за отчитане на електронната търговия за вашия магазин WooCommerce. Тя обаче не позволява проследяване на потребителя по подразбиране.
Нека променим това.
За да активирате проследяването на отделни клиенти, трябва да посетите таблото за управление на профила си в Google Analytics и да отворите страницата на администратора.
Swith към администраторската страница в таблото за управление на Google Analytics
Сега щракнете върху връзката Информация за проследяване в колоната за свойствата, за да разширите подменюто, и щракнете върху връзката User-ID, която се показва по-долу.
Информация за проследяване
На следващата страница ще трябва да прегледате и да се съгласите с правилата за идентификация на потребителя и след това да го включите.
Включете проследяването на потребителски идентификатор
Кликнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
Google Analytics ще попита как искате да конфигурирате проследяването на идентификационния номер на потребителя. Тъй като ще използвате MonsterInsights, за да се погрижите за това, можете просто да кликнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
настройка за проследяване на потребителски идентификатор
След това трябва да кликнете върху бутона „Създаване“, за да активирате проследяването на идентификатор на потребител.
Създайте проследяване на потребителски идентификатор
След това ще бъдете помолени да въведете „Име на изглед на отчет за отчитане“, което ще се използва за показване на отчети за User ID. Препоръчваме да включите UserID в името, така че е лесно да запомните кой изглед е активиран проследяването на UserID.
Име на изглед за отчитане
Сега просто трябва да превъртите надолу до дъното и да кликнете върху бутона „Създаване на изглед“, за да го запазите.
Създайте изглед на отчет
Стъпка 4. Преглед на отчетите за проследяване на клиентите в Google Analytics
Сега, когато всичко е настроено, Google Analytics ще проследява всички клиенти на вашия уебсайт. Той също така ще може да проследява влезлите в потребителите с техните уникални идентификационни номера на WordPress.
За да видите цялата си индивидуална клиентска активност, можете да отидете в профила си в Google Анализ и да кликнете върху Аудитория » Меню на потребителски Explorer
Ще видите отделни клиентски отчети с уникален идентификационен номер, присвоен на всички незаписани потребители.
Всички потребители, проследявани от Google Analytics
За да видите отчетите за проследяване на клиентите за влезли потребители в WooCommerce, трябва да кликнете върху логото на Google Analytics в горния ляв ъгъл на екрана.
Всички профили се виждат в Google Analytics
Това ще покаже целия ви профил в Google Анализ. Ще видите профила на уебсайта си и под „Всички данни за уебсайтове“ ще видите изглед за потребителски идентификатор, който сте създали по-рано.
Изглед за отчитане на User ID
Кликнете върху изглед на потребителски изглед, за да го заредите.
След като се зареди, трябва да кликнете върху менюто Аудитория »User Explorer и ще видите влезли в отчета за проследяване на клиенти, където всеки потребител е представен от потребителския си идентификатор на WordPress на вашия уебсайт.
Влезте в изглед за отчитане на клиенти
Можете да кликнете върху идентификатор на потребител, за да видите индивидуалните данни за проследяване на клиента.
Индивидуални клиентски данни
Този отчет ви дава идентификационен номер на потребителя от вашия сайт WordPress. Все още не знаете кой е този клиент и как можете да създавате персонализирани оферти, имейли или опит за пазаруване за тях.
Нека разберем.
Стъпка 5. Съпоставяне на проследяването на клиентите с техните WordPress акаунти
Първо, трябва да запишете идентификационния номер на клиента, който виждате в изгледа си за отчитане на UserID.
След това отворете администраторската зона на вашия уебсайт WordPress и кликнете върху менюто „Потребители“. Ще ви покаже списък на всички потребители на вашия сайт WordPress.
Редактиране на потребителски акаунт в WooCommerce
Кликнете върху връзката „Редактиране на потребител“ под всяко потребителско име в списъка. WordPress вече ще отвори потребителския профил за вас и ако погледнете в адресната лента на браузърите си, ще въведете параметъра user_id в URL адреса.
User ID в WordPress
Сега трябва да замените стойността до user_id с тази, която сте копирали от отчета си в Google Analytics и да натиснете клавиша Enter на клавиатурата си.
WordPress вече ще зареди потребителския профил, свързан с конкретния потребителски идентификационен номер. Вече имате име на клиента, потребителско име, имейл адрес и информация в социалните медии. Можете също да проследявате техните поръчки, изгледи на продукти, активност на количката и други.
Надяваме се тази статия да ви помогне да научите как да активирате проследяването на клиенти в WooCommerce с Google Analytics. Можете също така да искате да видите нашия експертен избор на най-добрите безплатни плъгини WooCommerce за вашия онлайн магазин.
This Post Has 0 Comments