Вашият онлайн магазин е визитката на вашия бизнес и дизайнът му…
Как да изберете правилната компания за поддръжка на уебсайтове
Изборът на реномирана компания за поддръжка на уебсайт не е лесно начинание. Ето какво трябва да търсите, преди да се ангажирате да сътрудничите
Спомняте ли си деня, в който е създаден уебсайтът ви? Най-вероятно сте се развълнували, че вашият бизнес е официално онлайн и сте ентусиазирани, че сега вашият продукт / услуга ще бъде по-лесен за закупуване.
С течение на времето обаче разбрахте, че поддържането на уебсайт е изключително отнемащо време и досадно. От писането на публикации в блогове и добавянето на изображения до редактирането на съдържание и инсталирането на плъгини, се оказа, че нямате време да се съсредоточите върху основните си бизнес задачи.
Ако сте в тази ситуация, ще ви бъде облекчено да чуете, че наемането на компания за поддръжка на уеб е чудесен начин да спестите време и пари. Номерът е да намерите човек, който има дългогодишен опит, наема най-добрите хора и има солидна репутация.
Ето няколко съвета за избор на компания за поддръжка на уебсайтове, която ще ви донесе спокойствие и ще намали стреса ви:
поддръжка
Разберете цените за поддръжка на уебсайта на компанията
Преди да направите инвестиция, уверете се, че сте разбрали ценовите планове на компанията.
Разходите за поддръжка варират значително. Има няколко фактора, включително:
размера на вашия уебсайт
сложността и функционалността на вашия уебсайт и
модела на ценообразуване на вашия доставчик на услуги
Средно онлайн бизнеса може да харчи от $ 35 до $ 5000 на месец за поддръжка. Например уебсайтът за малък бизнес може да плаща от 35 до 100 долара на месец, докато уебсайтът за електронна търговия може да очаква да плаща навсякъде от 1500 до 2500 долара на месец.
Знайте какъв тип услуги ще ви трябват
Различните компании предлагат различни услуги с техните пакети за поддръжка. Поради тази причина е важно да сте наясно какъв тип услуги ще ви трябват.
Ето няколко въпроса, които да си зададете:
Колко часа седмично мога да отделя за поддържане на моя уебсайт
Трябва ли да фокусирам вниманието си върху разрастването на бизнеса?
Искам ли да актуализирам текст, връзки, изображения, видеоклипове и файлове на уебсайта
Ще имам ли нужда от помощ при писането на публикации в блогове или имам ли време да ги напиша сам?
Притежавам ли уменията да изпълнявам задачи за оптимизация на търсачките или ще ми трябва помощ?
Искам ли да се притеснявам за хостинг на уебсайтове или трябва ли компанията да направи това и за мен?
Знайте какъв тип услуги предлага компанията
След като разберете какъв тип поддръжка на уебсайт ще ви трябва, погледнете какво включва доставчикът с услугите им за поддръжка на уебсайтове. Има няколко основни услуги, които всяка компания за поддръжка трябва да предложи. Тези услуги включват:
Проверка за 404 грешки
Проверка за счупени връзки
Актуализиране на основните плъгини и софтуер за уебсайтове
Публикуване на седмични публикации в блога
Тестване на скоростта на зареждане на уебсайта
Анализ на сканирането на сигурността
Актуализиране на уеб графики и снимки
Промяна на оформления, теми и шаблони
Мобилна оптимизация
Подновяване на име на домейн на уебсайт и хостинг план
Актуализиране на дизайна на уебсайта
Предоставяне на редовни препоръки за подобряване на вашия уебсайт
Уверете се, че компанията има дългогодишен опит
Компания, която има многогодишен опит, ще свърши отлична работа по поддръжката на вашия уебсайт. Професионална компания ще ви помогне да разработите ефективен план за поддръжка на уебсайт, който да отговаря на вашите нужди, ресурси и бюджет.
Уверете се, че екипът, работещ по вашата стратегия за поддръжка на уеб, е опитен професионалист с дългогодишен опит. Тези служители ще бъдат добре обучени и ще работят по много проекти.
Имайте предвид обаче, че много реномирани компании за поддръжка ще изискват постоянна месечна връзка. Възможно е те да не могат да работят с вас на база и извън.
Свържете се с компанията предварително и им задайте няколко въпроса. По този начин ще разберете колко опитна е компанията, преди да се ангажирате да сътрудничите. Обяснете им точно какъв тип поддръжка на уебсайта се нуждаете и попитайте какъв вид услуги могат да предложат. Ще поставите основата за успешното сътрудничество и ще оставите здравето на уебсайта си в добри ръце.
поддържане на уебсайта
Проверете репутацията на компанията
Малко проучвания, преди да правите бизнес с компания, може да предотврати много влошаване. За щастие, благодарение на социалните медии и простото търсене в интернет, е по-лесно от всякога да проверите репутацията на дадена компания.
Искате компанията да има много щастливи клиенти, достоверни отзиви и рецензии и референции, които да гарантират професионализма на компанията.
Първото нещо, което искате да направите, е да проверите уебсайта на агенцията за несъответствия и показатели за професионализъм. Например, ако казва едно нещо на една страница и след това си противоречи на друга страница, това е червен флаг. Или, ако има много правописни и граматически грешки, тогава това е друг признак на непрофесионализъм.
This Post Has 0 Comments