Владеенето на уеб сайт е само първа стъпка към успеха в…
Как да използвате инструментите COVID-19 на Google My Business за актуализиране
- Започнете, като влезете в акаунта си в Google My Business от компютър (не от мобилното си устройство).
- Изберете „Публикации“ от менюто на страницата си с GMB акаунт.
- Изберете раздела с надпис „Актуализация на COVID-19“.
- Добавете или редактирайте временната си информация. Можеш
Задайте специални часове, ако не работите по нормалния си график.
Премахване на отказа от отговорност „информацията може да не е актуална“, че Google автоматично е добавял към много списъци.
google my business „час или услуги може да се различават“ отказ от отговорност по време на covid-19
Маркирайте бизнеса си временно затворен, без да влияете на местната класация за търсене.
временно затворен банер в Google моя бизнес за covid-19
Добавете нови услуги, които предлагате по време на пандемията.
Уведомете клиентите, че имате карти за подаръци за продажба.
Обърнете внимание, ако вашият бизнес е отворен само за пренасяне, завиване и / или доставка.
google my business covid-19 публикуват актуализации за нови услуги като пикап или носене
Забележка: Това също ще актуализира дисплея на местоположението ви в Google Maps.
google maps промени поради covid-19 актуализации
Избройте местни услуги (като Favor и Door Dash), които ще бъдат доставени от вашия бизнес.
актуализации за google my business covid-19 за партньори в услугата за доставка
Обяснете закъсненията при изпълнение или доставка.
Обяснете как вашият бизнес защитава безопасността на клиентите и служителите.
Поискайте клиентите да се обадят на вашия бизнес за повече информация.
- Визуализирайте публикацията си на COVID-19, за да се уверите, че вашите актуализации са правилни.
- Регулирайте времето за видимост на вашия пост в COVID-19.
Кликнете върху „менюто“ на публикацията си.
Изберете „график“ и след това кликнете върху „промяна“ чрез „време за видимост“.
Изберете крайната дата и час, който искате за вашата публикация – до 14 дни от датата на публикуване.
Запазете промените си във видимостта.
- Кликнете върху „публикуване“.
- Направете забележка, за да публикувате друга актуализация след 14 дни, ако промените ви все още са в сила, тъй като постът COVID-19 може да изтече.
Забележка: Ако вашият бизнес има повече от едно местоположение, ще трябва да повторите стъпки 2 – 8 за всяко местоположение, което има промени за споделяне.
Други актуализации на Google My Business за хранителни предприятия
Освен да промените часовете си и да покажете опциите си за излитане и доставка, може да се наложи да актуализирате менюто си.
Например, ако предлагате модернизирана версия на менюто си за хранене за доставка или ако предлагате нови артикули като килерчета и хранителни стоки заедно с приготвени ястия, можете да покажете тези промени в списъка си с GMB. Да го направя:
Кликнете върху „инфо“ в менюто отляво на вашата страница на GMB.
Изберете „URL адрес на менюто“.
Правете актуализации на менюто си.
Кликнете върху „Приложи“, за да ги запазите.
Ако имате повече от едно място, ще трябва да повторите този процес за всяко от тях.
Още най-добри практики препоръчва Google My Business в момента
Можете да активирате съобщенията в Google My Business, така че клиентите да могат бързо да достигнат до вас. Можете също да създавате автоматични отговори , така че да не сте затрупани от споделяне на една и съща информация отново и отново.
Ако вашият бизнес пуска реклами от Google , не забравяйте да актуализирате информацията в тези съобщения.
Ако маркирате бизнеса си временно затворен , не забравяйте да го маркирате отворен в GMB, когато отново отваряте бизнеса си.
This Post Has 0 Comments