Как да коригирате WordPress който не изпраща имейл

Един от най-често задаваните въпроси на WPBeginner е как да коригирате WordPress, който не изпраща имейл проблем.

Много от потребителите ни за начинаещи ни питат защо приставката им за формуляр за контакт не изпраща имейли или защо не виждат никакви известия в WordPress.

В тази статия ще ви покажем как да поправите проблема с изпращането на имейл на WordPress, така че вашият уебсайт може да изпраща имейли по-надеждно и да заобикаля папката със спам.

Как да поправите проблем, който WordPress не изпраща по имейл

Защо не получавате имейли от вашия сайт WordPress
Най-честата причина за липсващи имейли е, че вашият хостинг сървър за WordPress не е правилно конфигуриран да използва функцията PHP mail ().

Дори ако хостингът ви е конфигуриран да го използва, много доставчици на услуги за електронна поща като Gmail и други използват различни инструменти за намаляване на спама по електронната поща . Тези инструменти се опитват да открият, че имейл наистина идва от местоположението, от което се твърди, че е.

Имейлите, изпратени от уебсайтове на WordPress, често не успяват този тест.

Това означава, че когато имейл е изпратен от вашия сайт на WordPress ( плъгин за формуляр за контакт , известие за администратор и т.н.), той може дори да не го превърне в папката за спам на получателя, камо ли в пощенска кутия.

Ето защо препоръчваме да не използвате WordPress за изпращане на вашите имейл бюлетини .

Това е и причината, поради която препоръчваме на всички да използват SMTP за изпращане на имейли в WordPress.

Какво е SMTP?

SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) е индустриалният стандарт за изпращане на имейли.

За разлика от функцията за PHP mail (), SMTP използва правилното удостоверяване, което води до висока надеждност на електронната поща.

WordPress има WP Mail SMTP плъгин, който конфигурира вашия WordPress сайт за изпращане на имейли, използвайки SMTP вместо функцията PHP mail ().

Можете да го използвате за свързване с всякакви популярни SMTP услуги като SendinBlue, Gmail (G Suite), Office365, Amazon SES и т.н.

С казаното, нека да разгледаме как да поправим проблема за изпращане на имейл от WordPress.

Инсталиране на WTP Mail SMTP Plugin
Каквато и SMTP услуга да изберете, ще трябва да имате инсталиран WP Mail SMTP плъгин на вашия сайт. Това ви позволява да превключите WordPress от използване на вградената функция на PHP mail () към използване на вашата SMTP услуга.

Първо, инсталирайте и активирайте приставката за WTP Mail SMTP . Ако не сте сигурни как, вижте нашето стъпка по стъпка ръководство за това как да инсталирате приставка за WordPress .

След това кликнете върху WP Mail SMTP в таблото за управление на WordPress, за да конфигурирате настройките на приставката.

Страницата за настройки на SMTP за WP Mail във вашето табло за управление на WordPress

Ще трябва да започнете с въвеждане на име и бизнес имейл адрес, от които искате да идват имейлите на вашия сайт. Уверете се, че тук използвате същия имейл адрес, който ще използвате за вашата пощенска услуга SMTP.

Въвеждане на име и имейл адрес, от които искате да идват вашите имейли в WordPress

Можете да изберете да принудите имейлите да използват това име и имейл адрес, дори ако други плъгини (като WPForms ) имат различни настройки. WP Mail SMTP ще отмени настройките на другите плъгини.

След това трябва да изберете SMTP услуга за изпращане на съобщения за вашия сайт.

За целта на този урок, ние ще настроим SMTP с помощта на Sendinblue . Ако предпочитате да използвате Gmail или Office365, тогава имаме инструкции и за тези по-долу в тази статия.

Изберете Sendinblue за вашата поща в WP Mail SMTP

За да завършите настройката на WP Mail SMTP, ще трябва да създадете акаунт с Sendinblue. Ще преминем към следващата и след това ще се върнем към финализиране на настройката на WP Mail SMTP.

Изпращане на имейли на WordPress чрез Sendinblue
Sendinblue е популярен доставчик на имейл услуги. Те ви позволяват да изпращате голям брой имейли с висока доставка.

Можете да използвате Sendinblue, за да изпращате до 300 имейла на ден безплатно, което е повече от достатъчно за повечето малки уебсайтове.

Това могат да бъдат имейли от вашата форма за контакт, нови данни за потребителски акаунт, имейли за възстановяване на парола или всякакви други имейли, изпратени чрез вашия WordPress сайт.

Първо, ще трябва да отидете на уебсайта на Sendinblue, за да създадете акаунт. Кликнете върху бутона „Регистрирайте се безплатно“, за да настроите акаунта си.

След като създадете акаунт, ще видите своето табло за управление на Sendinblue. Ако не сте попълнили потребителския си профил по време на етапа на настройка, ще бъдете подканени да го направите тук.

Таблото за управление на Sendinblue

След това ще трябва да се свържете с екипа за поддръжка, за да ги помолите да потвърдят вашия акаунт, така че можете да изпращате имейли чрез Sendinblue.

Препоръчваме да се свържете с екипа за поддръжка на този етап, тъй като може да отнеме около 24 часа, за да потвърдят акаунта ви. Можете да продължите с другите стъпки, докато чакате.

Отидете на sendinblue.com/contact и напишете съобщение, което включва:

Искане за активиране на вашия акаунт
URL адреса на вашия сайт
Забележка, че ще изпращате транзакционни имейли. Ако искате също да използвате Sendinblue за електронния си бюлетин , ще трябва да заявите , че ще изпращате и маркетингови имейли.
Съобщение на формуляра за контакт до Sendinblue, за да поиска активиране на акаунта

Може да бъдете помолени за допълнителна информация. Ако не, трябва да получите имейл от Sendinblue, с който да уведомите, че акаунтът ви е одобрен.

След като изпратите съобщението си до екипа за контакти, можете да продължите, за да добавите вашето име на домейн към сайта.

Не забравяйте, че не е необходимо да чакате отговор, преди да продължите със следващия етап на този урок.

Настройка на поддомейн за вашия уебсайт
Първо, ще трябва да настроите поддомейн. Това е като отделен раздел от вашия сайт. Предлагаме да използвате mail1.yourdomain.com .

Забележка: Вашият хост на WordPress може да не ви позволи да използвате пощата като поддомейн, поради което сме поставили и 1 там.

За да добавите поддомейна си, влезте в своя уеб хостинг акаунт и намерете секцията Домейни на контролния панел.

За целта на този урок, ние ще демонстрираме как да направите това в нашия пример хостинг акаунт в Bluehost . След като влезете, отидете на Домейни »Поддомейни .

След това можете да въведете поддомейна си и да кликнете върху „Създаване“.

Добавяне на поддомейн в WordPress

Ако използвате други хостинг компании или ако вашият DNS се управлява от регистратор на домейни като Domain.com или GoDaddy, следвайте съответните им инструкции.

След като създадете поддомена, ще трябва да го добавите във вашия акаунт в Sendinblue.

Добавяне на вашия поддомейн към Sendinblue
В акаунта си в Sendinblue, отидете на „Настройки“, след това намерете „Вашите податели“ и кликнете върху бутона „Конфигуриране“:

Конфигуриране на настройките на изпращача в Sendinblue

След това щракнете върху раздела „Домейни“ и след това щракнете върху бутона „Добавяне на нов домейн“.

Добавяне на нов домейн в Sendinblue

Въведете целия поддомен (напр. Mail1.yoursite.com) и поставете отметка в квадратчето до „Бих искал да използвам това име на домейн за цифрово подписване на имейлите ми (SPF, DKIM, DMARC)“.

Добавете поддомейна си и поставете отметка в квадратчето

След това кликнете върху „Запазване“ и ще видите изскачащ прозорец с няколко DNS записа.

Тези редове от код позволяват Sendinblue да упълномощава името на вашия домейн.

Съвет: Не се притеснявайте, ако случайно затворите това изскачащо меню. Можете да се върнете към него, като щракнете върху бутона „Удостоверяване на този домейн“ до вашия поддомейн:

Бутонът за удостоверяване на домейн, който ви позволява да се върнете към настройките на DNS

Отворете нов раздел на браузъра и влезте обратно във вашия уеб хостинг акаунт. Трябва да намерите домейна си и да отворите DNS записите.

В Bluehost правите това, като отидете на Домейни »Моите домейни и след това щракнете върху ‘Управление’ до вашия домейн.

Тук ще трябва да добавите 3 от TXT записи, предоставени от Sendinblue.

Първо, превъртете надолу, за да намерите TXT секцията на вашите DNS записи. Ще изглежда нещо така:

DNS TXT записи в Bluehost

След това кликнете върху „Добавяне на запис“.

Попълнете първия запис, както следва:
Запис на хост: mail._domainkey.mail1
Тип запис: TXT
TXT Стойност: Копирайте това от Sendinblue.
TTL: 1 ден

Съвети: Записът на хоста може да бъде наречен хост или име от вашия уеб-домакин. Променете mail1, ако сте използвали нещо различно за вашия поддомейн. Тип запис може да не се изисква. Стойността на TXT може също да се нарече TXT данни: това е първото, дълго парче код в детайлите за Sendinblue. TTL може да бъде 24 часа или 86400 секунди (и двете са еквивалентни на 1 ден). Ако използвате GoDaddy , задайте го на 1 час.

След като добавите първия запис, щракнете върху „Запазване“.

След това трябва да добавите втория запис. Попълнете го, както следва:

Хост запис: mail1
тип запис: TXT
TXT стойност: v=spf1 include:spf.sendinblue.com mx ~all
TTL: 1 ден

След като сте готови, кликнете върху „Запазване“.

След като запазите това, трябва да добавите третия запис. Попълнете го, както следва:

Домашен запис: mail1
Тип на записа:
Стойност на TXT TXT: Копирайте това от Sendinblue. Това е третото парче код.
TTL: 1 ден

След като приключите, продължете напред и запишете и този запис.

Предупреждение: Sendinblue има и четвърто парче код за запис в DMARC. Това не ви трябва, и горещо препоръчваме да го прескочите, освен ако не имате опит с конфигурация DMARC.

След като добавите вашите записи, върнете се към Sendinblue. За всеки запис кликнете върху бутона „Записване добавено. Моля, потвърдете го. Може да отнеме 24-48 часа, преди Sendinblue да успее да провери вашите записи, но често това е много по-бързо.

Ако нищо не се случи, когато щракнете върху този бутон, записите все още не могат да бъдат проверени. Проверете отново по-късно и вижте дали са били проверени. След като те имат, ще видите думата „Конфигуриран“ до записите в зелено:

Sendinblue DNS TXT записва, след като са потвърдени

Можете да продължите с този урок, докато чакате да се извърши проверката.

Завършване на настройката на WP Mail SMTP за използване на Sendinblue
Върнете се до вашите настройки за SMTP на WP Mail в таблото за управление на WordPress. Трябваше вече да сте въвели от имейл и от име, но ако не, можете да го направите сега.

Оставете отметка в квадратчето „Връщане на пътя“, тъй като тази опция не се използва от Sendinblue.

След това кликнете върху „Sendinblue“ за вашия имейл.

Изберете Sendinblue за вашата поща в WP Mail SMTP

Ще трябва да отидете в профила си в Sendinblue, за да намерите своя ключ за API. Просто кликнете върху връзката под полето „Ключ на API“ и таблото за управление на профила ви в Sendinblue ще се отвори на точното място, в нов раздел.

Копирайте ключа API v3 от тази страница.

Извличане на API от Sendinblue

Честито. Вече сте настроили всичко. Последната стъпка е да изпратите тестов имейл, за да сте сигурни, че всичко работи.

Отидете в раздела „Тест на имейл“ на WP Mail SMTP и въведете имейл адрес, на който да изпратите имейл. Това ще бъде по подразбиране за администраторския имейл на сайта. Кликнете върху „Изпращане на имейл“.

Трябва да видите съобщението „Тестване на HTML имейл е изпратен успешно!“ Проверете входящата си поща, за да видите дали е пристигнал. Ще изглежда така:

Тестовият имейл от WP Mail SMTP

Забележка: Ако вашият Sendinblue сметка все още не е активирана, ще получите съобщение: [permission_denied]: Unable to send email. Your SMTP account is not yet activated.

Алтернативни начини за коригиране на WordPress издаване на имейл
Както можете да видите от списъка с опции на имейла на WP Mail SMTP плъгин, не е нужно да използвате Sendinblue. Въпреки че това е нашата най-добра безплатна препоръка, има и други опции, които можете да използвате, включително Office 365, Gmail / G Suite , Amazon SES и т.н.

Използване на Gmail или G Suite с WP Mail SMTP за фиксиране на имейли на WordPress

Ако имате акаунт в Gmail или G Suite, тогава можете да го използвате, за да изпращате имейлите си. Няма да е необходимо да въвеждате данните си за вход по имейл в WordPress, когато използвате WTP Mail SMTP плъгин.

За да използвате Gmail или G Suite, настройте WP Mail SMTP, както е показано по-горе, и след това щракнете върху опцията „Google“ за вашия имейл.

Ще трябва да поставите отметка в полето „Пътека за връщане“.

След това ще бъдете помолени да въведете „Клиентски идентификатор“ и „Клиентска тайна“. За да получите тези подробности, ще трябва да създадете уеб приложение в профила си в Google. Не се притеснявайте, ако това звучи малко обезсърчително. Можете да намерите пълни инструкции в тази статия за използването на Gmail за изпращане на имейлите ви в WordPress .

Забележка: Можете да използвате този процес с обикновен Gmail акаунт, но доставянето на имейли ще бъде много по-добро, ако използвате G Suite . Вижте нашето ръководство за това как да настроите професионален имейл адрес с Gmail и G Suite .

Има обаче няколко основни недостатъка при използването на Gmail или G Suite.

Единият е, че може да се наложи да се свържете с вашия уеб хост, за да ги накарате да инсталират правилния сертификат, за да работят.

Друго е, че ако промените имейл адреса в бъдеще, ще трябва да преминете през целия процес отново. Това ще включва създаване на ново уеб приложение.

Използване на Office 365 / Outlook с WP Mail SMTP за фиксиране на имейли на WordPress

Ако използвате Microsoft Office 365 или Outlook за обикновения си имейл акаунт, тогава можете да го използвате и за изпращане на имейли чрез WordPress. Това обаче не е препоръчителен вариант, тъй като е по-малко сигурен.

Ще трябва да настроите WP Mail SMTP както по-горе, след което щракнете върху опцията ‘Other SMTP’. Това ще отвори формуляр за попълване. Попълнете го, като използвате следните настройки:

SMTP хост: smtp.office365.com
Шифроване: TLS
SMTP порт: 587
Auto TLS: (оставете включен)
Удостоверяване: (оставете включен)
SMTP потребителско име: Вашият адрес 365 имейл адрес за акаунт в
SMTP парола: паролата за вашия Office 365

Ключов проблем при този метод е, че той изисква съхраняване на паролата си в обикновен текст в WordPress. Това не е защитено и вашата парола ще бъде видима за всички други администратори на вашия акаунт. Можете да използвате инструкциите в WP Mail SMTP приложението, за да го запишете във вашия файл wp-config.php .

За повече подробности вижте подробното ръководство за настройка на Outlook с WP Mail SMTP .

Използване на Amazon SES с WP Mail SMTP за фиксиране на имейли на WordPress

Платформата на Amazon AWS има Simple Email Service (SES), която можете да използвате, за да отстраните проблема с имейла на WordPress.

Най-добрата част за Amazon е, че тя ви позволява да изпращате до 62 000 имейла всеки месец безплатно. Недостатъкът е, че настройката е малко по-трудна за начинаещи, поради което не я препоръчваме като предпочитана от нас опция.

Но както можете да си представите, много професионалисти и експерти използват Amazon SES за своята SMTP услуга на WordPress, така че не можахме да напишем статия без да я споменаваме.

Ако се интересувате от настройка на Amazon SES с WordPress, вижте пълните инструкции как да настроите Amazon SES с WordPress .

Какъвто и имейл да решите да използвате, винаги не забравяйте да използвате раздела „Тест на имейл“, за да гарантирате, че имейлите успешно се изпращат.

Трябва да се уверите, че проверите и вашата входяща поща, и потвърдете, че сте получили пробния имейл.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *