skip to Main Content

Как да проследявате ангажираността на потребителите в WordPress с Google Analytics

Правилно проследявате ли ангажираността на потребителите на вашия сайт WordPress? Ангажираността на потребителите е един от най-важните показатели за проследяване, защото ви помага стратегически да планирате растеж. В тази статия ще ви покажем как да проследявате ангажираността на потребителите в WordPress с Google Analytics.

Проследяване на ангажираността на потребителите

Защо да следите ангажираността на потребителите с Google Analytics
Като цяло собствениците на уебсайтове смятат трафика и показванията на страници като най-важните показатели за ефективността на уебсайта си. Те предполагат, че по-високият трафик ще доведе до повече реализации и продажби.

Въпреки че това е вярно, можете да получите още по-добри резултати, като проследявате и оптимизирате ангажираността на потребителите.

Ангажираността на потребителите ви показва какво правят потребителите, когато пристигнат на вашия уебсайт. Помага ви да идентифицирате модели на силно ангажирано поведение на потребителите, което води до повече реализации и продажби.

Например може да разберете, че потребителите, посещаващи определена страница, са с 10X по-голяма вероятност да направят покупка спрямо всеки друг посетител на вашия уебсайт. Можете да използвате това прозрение, за да пренасочите повече внимание на потребителя към тази страница.

За да проследим ангажираността на потребителите на нашите уебсайтове, използваме Google Analytics в комбинация с популярния плъгин MonsterInsights .

Ако все още не сте се регистрирали в Google Analytics, можете да следвате инструкциите в нашето ръководство за това как да инсталирате Google Analytics в WordPress .

След това трябва да инсталирате и активирате приставката MonsterInsights . Препоръчваме да получите Pro план на този плъгин.

Сега повечето хора ни питат защо да инсталираме приставка, когато можете просто да поставите скрипта на Google Analytics в долния край на уебсайта.

Причината е, че като просто поставите връзка в долния колонтитул, вие пропускате ключови данни за ангажираност на потребителите. Няма да знаете кои изходящи връзки кликват потребителите, кои форми имат най-големи реализации, кои продукти във вашия онлайн магазин имат най-добри реализации, кои партньорски връзки или реклами получават най-много кликвания и т.н.

Плъгинът MonsterInsights автоматично се справя с всичко това и повече за вас. Той автоматизира процеса на поставяне на различни аналитични кодове и скриптове за проследяване на събития в долния колонтитул, така че не е нужно да се справяте с неприятностите на кода и конфигурацията.

След като настроите Google Analytics с MonsterInsights, нека разгледаме как да проследявате различни показатели за ангажираност на потребителите за вашия сайт.

Видео урок

Абонирайте се за WPBeginner
Ако видеото не ви харесва или имате нужда от повече инструкции, продължете да четете.

  1. Проследяване на най-популярното ви съдържание
    Първото нещо, което искате да разберете е кои публикации в блогове и страници са най-популярни сред вашите потребители? Това са страниците и публикациите на вашия уебсайт, които получават най-голям трафик.

Разбирането на това, което харесват потребителите ви на вашия сайт, може да ви помогне да планирате стратегия за съдържание, която разширява това, което вече работи.

MonsterInsights го прави наистина просто. Просто трябва да посетите Статистика »Отчети в страницата на администратора на WordPress.

Ще намерите най-популярното си съдържание в раздела „Най-добри публикации и страници“.

Най-популярно съдържание

До него ще видите и най-добрите си източници на трафик. Това ви дава обща представа откъде идва трафикът ви.

На повечето уебсайтове 90% от трафика им отива до 10% от първите страници. След като намерите тези най-добри страници, можете да ги оптимизирате за максимални реализации, като добавите надстройки на съдържанието или насочени магнити в тези публикации.

Откриваме, че добавянето на надстройки на съдържанието може да ви помогне да увеличите реализациите си с цели 845%. Основателят ни Syed Balkhi има публикация в блог, в която споделя резултатите от казуса .

  1. Проследяване на това как потребителите се ангажират с формуляри на вашия уебсайт
    Повечето уебсайтове разчитат на формуляри за контакт, за да събират потребителски оферти и отзиви. За съжаление повечето приставки за формуляри за контакти не ви дават точни данни за проследяване и реализации.

MonsterInsights ви позволява да използвате функцията за проследяване на събития в Google Analytics, за да видите колко пъти са прегледани и изпратени вашите форми.

За да активирате проследяването на формуляри, трябва да посетите статистика Статистика »Добавки . На тази страница ще трябва да инсталирате и активирате добавката Forms.

Инсталирайте формуляри Addon за MonsterInsights

След като активирате добавката Forms, MonsterInsights автоматично ще започне да проследява всички форми на вашия уебсайт.

Той автоматично работи с популярни плъгини за контактни форми като WPForms , Ninja Forms , Formidable и други. MonsterInsights също проследява формуляра за коментари на вашия уебсайт, формуляри за регистрация на потребители и други.

За да видите как се справят формулярите ви, ще трябва да посетите профила си в Google Analytics. В таблото за управление на Google Analytics кликнете върху Поведение »Събития» Обзорна страница и след това под „Категория на събитията“ кликнете върху „Формуляр“.

Проследяване на формуляри в Google Analytics

След това трябва да кликнете върху „Етикет на събитията“, за да видите статистики за различни форми на вашия уебсайт.

Сортиране по етикет на формуляра

Оттам можете да кликнете върху всяка форма, за да видите впечатленията и конверсиите си.

Формирайте импресии и реализации

  1. Проследяване на електронните магазини в Google Analytics
    Google Analytics предлага много функции, специално за уебсайтове за електронна търговия . Тези функции обаче не са включени по подразбиране и повечето потребители дори не знаят, че съществуват.

Подобреното проследяване на електронната търговия ви позволява да виждате поведение при пазаруване, поведение при пазаруване, продуктови списъци, ефективност на продажбите и много други. Най-добрата част е, че можете да комбинирате тези данни с общия трафик на уебсайта си, за да събирате по-добра информация.

Проследяването на електронна търговия на MonsterInsights за WordPress работи както с WooCommerce, така и с лесно цифрово изтегляне .

Първо, ще трябва да активирате проследяването на електронната търговия в Google Analytics. Преминете към своя акаунт в Google Analytics и преминете към администраторската страница.

Администратор на Google Analytics

След това трябва да кликнете върху „Настройки за електронна търговия“.

Настройки за електронна търговия

Сега щракнете върху плъзгача под първата стъпка, Активирайте електронната търговия , за да го включите. Трябва да кликнете върху бутона Next Step, за да продължите.

Активиране на проследяването на електронната търговия

Препоръчваме ви също да включите настройките за подобрена електронна търговия.

Подобрена електронна търговия

След като сте готови, щракнете върху бутона за изпращане, за да запазите вашите настройки.

След това трябва да преминете към администраторската си област на WordPress. Отидете на Insights »Addons страница и инсталирайте и активирайте„ Електронна търговия Addon “.

Добавка за електронна търговия на MonsterInsights

След това можете да отидете на Insights » страница с настройки и да кликнете върху раздела за проследяване. След това щракнете върху секцията Електронна търговия, за да продължите.

Подобрено проследяване на електронната търговия

В този раздел трябва да поставите отметка в квадратчето до „Използване на подобрена електронна търговия“ и след това да кликнете върху бутона „Запазване на промените“, за да запазите настройките си.

За да видите отчетите за проследяване на електронната търговия, трябва да посетите профила си в Google Analytics и да отидете на страницата „ Конверсии» Електронна търговия .

Проследяване на електронната търговия

Ето няколко мощни отчета, които получавате, като активирате подобреното проследяване на електронната търговия във вашия магазин:

Поведение при пазаруване
Поведение на касата
Производителност на списъците с продукти
Изпълнение на продажбите
За повече подробности за всеки от тези отчети вижте тази статия за добавяне на подобрена електронна търговия с Google Анализ към вашия уебсайт .

  1. Проследяване на това, кой кликва върху рекламите Ви с Google Analytics
    Много уебсайтове разчитат на реклами, за да печелят пари онлайн, докато създават полезно съдържание. Рекламни платформи като Google AdSense ви предоставят някои отчети за рекламни импресии и кликвания.

С MonsterInsights и Google Analytics обаче всъщност можете да видите как потребителите взаимодействат с рекламите на вашия сайт. Ще можете да:

Проследявайте колко кликвания получава всяка реклама
Открийте кои реклами игнорира вашата аудитория
Определете най-ефективните рекламни разположения
И още…
Първо ще трябва да посетите статистика Insights »Addons на вашия WordPress сайт. Сега инсталирайте и активирайте добавката „Проследяване на реклами“.

Добавка за проследяване на реклами

След това трябва да интегрирате Google Analytics към профила си в Google Adsense.

Преминете към таблото за управление на Google Analytics и кликнете върху бутона „Администратор“, разположен в долния ляв ъгъл на екрана.

Превключете към секцията администратор на Google Analytics

На страницата на администратора щракнете върху „Свързване с AdSense“ в графата свойство.

Свързване на AdSense

След това трябва да кликнете върху бутона + Нова връзка за AdSense и след това да изберете собственост на AdSense, която искате да свържете със собствеността си в Google Анализ.

Изберете и свържете собствеността на AdSense

След това кликнете върху бутона за продължаване, за да продължите напред.

След това трябва да изберете изгледа на Google Анализ, в който искате вашите данни от AdSense да са достъпни. След като изберете това, щракнете върху Активиране на връзката и след това щракнете върху Готово.

Настройка на Adsense връзка

След като сте конфигурирали всичко в Google Analytics, трябва да отидете на вашия WordPress сайт и да отидете на Insights » Страница с настройки . Преминете към раздела „Проследяване“ и след това кликнете върху секцията Реклами.

Трябва да активирате проследяването на Google Adsense в MonsterInsights.

Активирайте проследяването на Adsense в Google Analytics с MonsterInsights

За да прегледате своите отчети за ефективността на AdSense, отидете в профила си в Google Analytics и посетете поведението на издателя „ Поведение“

Adsense отчети

Отчетът за преглед ви дава обобщение на високо ниво от ключови показатели за AdSense. Можете също да намерите отчета за страници на издатели и препоръки за издатели в Google Analytics.

  1. Проследяване на партньорските ви връзки в Google Analytics
    Повечето маркетингови фирми използват плъгини за управление и скриване на партньорски връзки . Това прави партньорските ви връзки да изглеждат по-удобни за потребителя. Ето пример за прикрита партньорска връзка:
http://example.com/recommends/product-name/

MonsterInsights ви позволява да проследявате тези партньорски връзки в Google Analytics. Това ви помага да разберете кои партньорски продукти се справят добре, кои страници генерират повече партньорски приходи и други.

За да активирате проследяване на партньорска връзка, трябва да посетите Статистика »Настройки . Преминете към раздела за проследяване и след това кликнете върху секцията „Партньорски връзки“.

Проследяване на партньорска връзка в MonsterInsights

Първо трябва да въведете слугата, който използвате за своите партньорски връзки. След това трябва да предоставите етикет, който искате да използвате за тези връзки в отчетите си от Google Анализ.

След това кликнете върху бутона за запазване на промените, за да запазите вашите настройки.

MonsterInsights ви позволява да проследявате партньорските кликвания като събития в Google Analytics.

За да намерите преглед на отчета за кликвания на вашата партньорска връзка, можете да отидете на Поведение »Събития» Страница за преглед . Кликванията върху партньорската ви връзка ще се показват с етикета, който сте избрали по-рано.

Отчети за партньорска връзка

За по-подробни инструкции вижте нашето ръководство за проследяване на изходящи връзки в WordPress .

Забележка: повечето WordPress партньорски приставки могат да обещаят да ви дадат статистика за връзката. Открихме повечето от тези статистически данни като неточни, тъй като повечето анализи на базата на WordPress проследяват пробиви поради кеширане. Google Analytics е единственият начин за правилно проследяване на анализите.

  1. Проследяване на степента на отпадане в Google Analytics
    Коефициентът на отпадане е процентът на потребителите, които кацнат на вашия уебсайт и решат да напуснат, без да отидат на втора страница.

За да проверите степента на отпадане на уебсайта си, трябва да влезете в таблото за управление на Google Анализ и след това да отидете на Аудитория »Преглед на страницата.

Проверка на степента на отпадане в Google Analytics

Искате ли да видите степента на отпадане на отделна страница? Преминете към Поведение »Съдържание на сайта» Всички страници, за да видите всички страници от вашия уебсайт.

Проверка на степента на отпадане за отделни страници

Можете да сортирате страниците по по-висока или по-ниска степен на отпадане, за да видите кои страници не се представят.

По-високата степен на отпадане показва, че не сте успели да убедите потребителя да посещава други страници. Потребителите могат да напуснат вашия уебсайт, като кликнат върху бутона за връщане в браузъра си, щракнат върху изходяща връзка или затварят прозореца.

Коефициентите на отпадане са напълно нормални. Въпреки това по-високите проценти на отпадане показват проблеми с уебсайта Ви, засягащи потребителското изживяване и причинява ниски реализации / ангажираност.

Каква трябва да бъде приемливата степен на отпадане за вашия уебсайт?

Тук има общо разбивка на степента на отпадане от добро към лошо.

Отличната степен на отпадане е между 30% и 50%. Въпреки това повечето уебсайтове падат между 50% и 70% процент на отпадане, което е приемлива средна стойност. Коефициентите на отпадане над 70% се считат за лоши за повечето уебсайтове.

Не всички уебсайтове са еднакви, което означава, че средната степен на отпадане варира в зависимост от различните видове уебсайтове.

Разгледайте таблицата по-долу, за да видите средния процент на отпадане по отрасли:

Средна степен на отпадане по отрасли

За повече информация по тази тема вижте тази статия със съвети за намаляване на степента на отпадане на вашия уебсайт.

  1. Проследяване на времето, прекарано на вашия уебсайт
    Друг показател, който показва ангажираността на потребителите, е продължителността на сесията или времето, което потребителите прекарват на вашия сайт.

Ако потребителите изоставят вашия сайт, без да отделят достатъчно време, за да го разгледат, тогава нещо не е наред, което трябва да се поправи.

Google Analytics може да ви покаже средното време, което потребителите прекарват на вашия сайт на сесия. Просто отидете на аудиторията »Обзорна страница и ще я видите сред другите статистики.

Средно прекарано време на сесия

Също така може да ви покаже колко време прекарват потребителите, когато преглеждат отделни страници. Можете да го проверите, като посетите Поведение »Съдържание на сайта» Страница с всички страници в Google Анализ.

Време, прекарано в отделни страници

За да научите как да подобрите продължителността на сесията, разгледайте тази статия с практически съвети, за да увеличите времето, което потребителите прекарват на вашия уебсайт .

  1. Проследяване на показвания на страница на посещение с Google Analytics
    Преглежданията на страници на посещение е друг чудесен показател за ангажираността на потребителите ви. Повече показвания на страници на сесия също увеличават времето, което потребителите прекарват на вашия сайт и намаляват процента на отпадане.

Google Analytics ще ви покаже общите показвания на страници за даден период на аудитория »Преглед страница. Въпреки това, за да проследите ангажираността на потребителите, вие също искате да видите изгледи на страници на сесия.

Проследяване на изгледите на страници в Google Analytics

Можете също да разбиете изгледите на страници на сесия по източник и канал, като посетите Придобиване »Целият трафик» Канала страница.

Страници на сесия по канал

Това ви помага да видите кои канали за трафик преобразуват най-добре за вашия уебсайт, така че можете да фокусирате усилията си върху области, които всъщност водят до резултати.

Надяваме се тази статия да ви помогне да проследите ангажираността на потребителите в WordPress с Google Analytics. Може също да искате да видите нашето последно стъпка по стъпка ръководство за WordPress SEO и ръководство за маркетинг по имейл 101 за начинаещи.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *