Как да създадете безплатен бизнес имейл адрес за 5 минути (стъпка по стъпка)

Искате ли да създадете професионален бизнес имейл адрес безплатно? Фирменият имейл адрес използва името на вашата компания вместо общия акаунт за gmail или yahoo. В тази статия ще ви покажем как лесно да създадете безплатен бизнес имейл адрес за по-малко от 5 минути.

Как да създадете безплатен бизнес имейл адрес

Какво е бизнес имейл адрес и защо ви е нужен?
Професионалният бизнес имейл адрес има името на вашата компания вместо общия акаунт за gmail или yahoo, например: john@stargardening.com

Повечето начинаещи използват общи безплатни акаунти за бизнес имейл без име на домейн, което не е много професионално. Например: john.smith2019@gmail.com или jsmithfromstargardening@yahoo.com.

Тъй като всеки може да създаде тези общи имейл акаунти, за клиентите и други фирми става по-трудно да се доверят на такива имейл адреси като законни бизнес имейл акаунти.

По-долу са горните 4 причини, поради които се нуждаете от професионален имейл адрес за вашия бизнес:

Персонализиран бизнес имейл адрес изглежда по-професионален.
Освен това е кратък и лесен за запомняне.
Професионален бизнес имейл адрес ви помага да спечелите доверието на клиента като легитимен бизнес.
Изпращането на имейли със собствено име на фирмата ви позволява да популяризирате марката си с всеки имейл, който изпратите.
Най-добрата част е, че можете да получите собствен собствен имейл адрес за бизнес, което означава, че няма извинение да не го получите.

Ако искате вашите клиенти и други фирми да ви вземат на сериозно, тогава трябва незабавно да започнете да използвате професионален имейл адрес на бизнеса.

Какво ви е необходимо, за да създадете бизнес имейл адрес?
Ще трябва да имате име на домейн и уебсайт, за да създадете безплатен бизнес имейл адрес.

След това ще ви е необходим доставчик на услуги за електронна поща, който да обработва вашите бизнес имейли.

Има няколко различни решения, които можете да използвате, за да създадете професионален бизнес имейл адрес.

Ще ви покажем два различни метода и можете да изберете този, който най-добре отговаря на вашите нужди.

Първият метод е безплатен и сравнително лесен за настройване, докато вторият метод има малка такса, но предлага много повече функции.

Метод 1. Създаване на бизнес имейл адрес безплатно
Този метод е лесен и достъпен за почти всички, които имат уебсайт. Тя ви позволява да създавате бизнес имейл адрес безплатно.

Когато създавате уебсайт за малък бизнес , ще трябва да закупите домейн и да се регистрирате за уеб хостинг.

Това, което повечето начинаещи не знаят е, че много хостинг компании WordPress предлагат безплатни функции за бизнес имейл като част от пакета.

Обикновено име на домейн струва 14,99 на година, а хостингът на уебсайтове започва от $ 7,99 на месец. Ако искате да използвате услуга за платен имейл, тогава можете да добавите още 5 долара за имейл акаунт.

За щастие, Bluehost , една от най-големите хостинг компании WordPress в света, се съгласи да предложи на потребителите на WPBeginner безплатно име на домейн и 60% отстъпка при хостинг.

Това означава, че можете да стартирате своя бизнес уебсайт за $ 2,75 на месец (и той идва с безплатен бизнес имейл адрес).

→ Кликнете тук, за да заявите тази изключителна сделка с Bluehost ←

Ето пълните стъпка по стъпка инструкции за създаване на безплатен бизнес имейл адрес с Bluehost .

Стъпка 1. Настройте вашия бизнес адрес (име на домейн)

Първо, трябва да посетите уеб сайта Bluehost и да кликнете върху зеления бутон „Започнете сега“.

Bluehost бутон за стартиране

Това ще ви отведе до страница с цените, където трябва да кликнете върху бутона „Избор“ под плана, който искате да използвате.

Основните и Plus плановете са най-популярните сред малките фирми, които тепърва започват да работят.

Изберете план

След като изберете плана си, ще бъдете помолени да изберете името на вашия домейн. Трябва да въведете името на бизнеса си и да кликнете върху бутона „Напред“.

Изберете име на домейн

Сега Bluehost ще провери дали име на домейн, отговарящо на името на вашия бизнес, е налице. Ако не е, тогава ще ви покаже някои алтернативни предложения или можете да потърсите друго име на домейн.

Ето няколко бързи съвета за избора на перфектното име на домейн за вашия бизнес имейл адрес.

Винаги избирайте име на домейн .com. Вижте нашата статия за разликата между имена на домейни .com vs .net, за да научите повече.
Дръжте името на домейна си кратко, лесно за запомняне и произнасяне.
Не използвайте числа или тирета в името на вашия домейн
Опитайте да използвате ключови думи и местоположение на фирмата в името на вашия домейн, за да го направите уникален. Например, ако stargardening.com не е налице, тогава потърсете stargardeninghouston.com
За повече съвети, разгледайте нашето ръководство за това как да изберете най-доброто име на домейн за вашия бизнес.

Изборът на добро име на домейн е от решаващо значение за вашия бизнес, но не прекарвайте много време за това, или никога няма да преминете тази стъпка.

След като изберете името на вашия домейн, ще трябва да добавите информация за вашия акаунт и да финализирате информацията за пакета, за да завършите процеса.

На този екран ще видите допълнителни екстри, които можете да закупите. Понастоящем не препоръчваме да ги избирате. Ако имате нужда от тях, винаги можете да ги добавите по-късно от вашия акаунт.

Финализирайте информацията за акаунта

И накрая, трябва да въведете данните си за плащане, за да завършите покупката.

Ще получите имейл с подробности как да влезете в контролния панел на вашия уеб хостинг. Тук управлявате всичко, включително управление на уебсайтове, бизнес имейл акаунти и други настройки.

Стъпка 2. Създаване на вашия безплатен бизнес имейл адрес

В таблото за управление на вашия хостинг акаунт е необходимо да кликнете върху секцията „Имейл“ и след това да кликнете върху раздела „Добавяне на имейл акаунт“.

Добавете нов имейл акаунт

Въведете потребителско име и парола за вашия имейл акаунт и след това кликнете върху бутона „Създаване на акаунт“.

Bluehost вече ще създаде имейл акаунта и вие ще видите съобщение за успех.

Стъпка 3. Използване на Вашия бизнес имейл акаунт

Сега, след като сте създали своя безплатен бизнес имейл акаунт, следващата стъпка е да научите как да го използвате за изпращане и получаване на имейли.

В секцията „Имейл“ на вашия хостинг акаунт, преминете към раздела „Профили по имейл“. Ще видите вашия новосъздаден имейл адрес, посочен там.

Управлявайте своя имейл акаунт

Можете да кликнете върху връзката ‘Access webmail’ и Bluehost ще ви отведе до уеб интерфейс. Това е добър вариант, ако не искате да използвате имейл клиент на вашия работен плот или мобилен телефон.

Недостатъкът е, че ще трябва да влизате в хостинг акаунта си всеки път, когато искате да проверите имейла си. По-добър начин е да кликнете върху свързване на устройства и след това щракнете върху връзката „Настройване на пощенски клиент“.

Bluehost ще ви покаже информацията, необходима за използване на вашия бизнес имейл адрес с всеки пощенски клиент или приложение. Можете да използвате тази информация, за да настроите вашия бизнес имейл в Outlook, Gmail или всяко приложение за поща за вашия мобилен телефон или десктоп.

Забележка: процесът на създаване на бизнес имейл е почти същият с другите хостинг компании, които предлагат cPanel като SiteGround , HostGator и InMotion хостинг .

Метод 2. Създаване на бизнес имейл адрес с помощта на G Suite
Google предлага професионален бизнес имейл адрес с G Suite, който включва Gmail, Документи, Диск и Календар за бизнеса.

Този метод не е безплатен, но ви позволява да използвате Gmail за професионалния си бизнес имейл със собственото си име на фирма.

Въпреки че има малък разход, той предлага много предимства:

Ще използвате познатия интерфейс и приложения на Gmail за изпращане и получаване на имейли.
Google има далеч по-превъзходна технология, която гарантира, че имейлите ви се доставят веднага и те не попадат в папки със спам.
Вашата уеб хостинг компания има споделени ресурси на сървъра. Това означава, че не искат да изпращате твърде много имейли. Gmail от друга страна ще ви позволи да изпращате до 2000 имейла на ден.
Ние използваме G Suite за нашия бизнес имейл адрес тук на WPBeginner.

Като се има предвид, нека да разгледаме как да настроите бизнес имейл адрес с помощта на G Suite.

Стъпка 1. Регистрирайте се за G Suite акаунт

Основният план на G Suite струва 5 долара на потребител всеки месец. Дава ви достъп до Gmail, Документи, Диск, Календар и аудио / видео конференции с 30 GB облачно съхранение за всеки потребител.

Ще ви трябва и име на домейн, което можете да закупите по време на регистрацията. Ако вече имате име на домейн и уебсайт, тогава можете да използвате съществуващия си домейн с G Suite.

За да започнете, просто посетете уебсайта на G Suite и кликнете върху бутона за стартиране.

Започнете с G Suite

На следващия екран ще бъдете помолени да въведете името на бизнеса си, броя на служителите и държавата, в която се намирате. Можете да изберете само себе си за 1 потребителски акаунт или да изберете броя на служителите.

Въведете име и потребители на бизнеса

Забележка: Ще бъдете таксувани за всеки потребителски акаунт, така че е по-добре да започнете с малки. Винаги можете да добавите повече потребители, когато е необходимо.

Кликнете върху следващия бутон, за да продължите.

На следващата стъпка ще бъдете помолени да въведете личната си информация за контакт, включително име и имейл адрес.

Въведете информация за контакт

След това ще бъдете помолени да изберете име на домейн. Ако вече имате име на домейн, кликнете върху „Да, имам такъв, който мога да използвам“.

Ако нямате домейн, кликнете върху „Не, имам нужда от него“, за да регистрирате име на домейн.

Изберете име на домейн

Ако трябва да регистрирате ново име на домейн, ще бъдете таксувани отделно за регистриране на ново име на домейн. Цената на име на домейн ще се покаже на екрана и обикновено започва от $ 14.99.

Ако използвате съществуващо име на домейн, тогава ще трябва да потвърдите, че сте собственик на това име на домейн. Ще ви покажем как да направите това по-късно в тази статия.

След като изберете името на вашия домейн, ще бъдете помолени да създадете потребителския си акаунт, като въведете потребителско име и парола.

Това потребителско име ще бъде и първият ви бизнес имейл адрес, така че трябва да изберете потребителско име, което искате да използвате като имейл адрес на вашия бизнес.

Създай акаунт

След това ще видите съобщение за успех и бутон, за да продължите с настройката.

Продължете с настройката

Стъпка 2. Настройка на бизнес имейл с G Suite

В тази стъпка ще завършите настройката на G Suite, като добавите потребители и ги свържете към вашия уебсайт или име на домейн.

На екрана за настройка ще бъдете помолени да добавите още хора към акаунта си. Ако искате да създадете повече акаунти за вашите служители или отдели, можете да направите това тук.

Можете също така просто да кликнете върху „Добавих всички имейл адреси на потребители“ и кликнете върху следващия бутон.

Не забравяйте, че винаги можете да добавяте повече потребители към акаунта си и да създавате техните имейл адреси по-късно, когато е необходимо.

Добавете потребители

Ако използвате G Suite със съществуващо име на домейн, тогава ще бъдете помолени да потвърдите, че сте собственик на това име на домейн. За да направите това, сега ще видите фрагмент на HTML код, който трябва да добавите към уебсайта си.

Копиране на мета маркер

Има и други начини да потвърдите собствеността си. Можете да качите HTML файл на вашия уебсайт с помощта на FTP клиент или приложение за файлов мениджър в таблото за управление на вашия хостинг акаунт.

Ако нямате уебсайт, тогава можете да използвате метода MX Record, за да потвърдите собствеността си върху името на домейна. Ще видите стъпка по стъпка инструкции да го направите, след като изберете този метод.

В името на тази статия, ние приемаме, че вече имате уебсайт на WordPress и ние ще ви покажем как да добавите фрагмент за HTML код за потвърждение в WordPress.

Първо, отидете на администраторската област на вашия уебсайт WordPress, за да инсталирате и активирате приставката за вмъкване на заглавки и долни колонтитули . За повече подробности вижте нашето стъпка по стъпка ръководство за това как да инсталирате приставка за WordPress .

След активиране отидете на Настройки »Вмъкване на заглавки и долен колонтитул и поставете HTML кода, който сте копирали от G Suite, в секцията„ Сценарии в заглавката “.

Проверка на сайта

Не забравяйте да кликнете върху бутона „Запазване“, за да запазите вашите настройки.

Сега се върнете на екрана за настройка на G Suite и щракнете върху квадратчето, в което пише „Добавих мета маркера към началната си страница“.

Потвърдете името на домейна

След това ще бъдете помолени да въведете записи на MX записи за вашето име на домейн. Ще ви покажем как да направите това в следващата стъпка.

Стъпка 3. Добавяне на записи MX на домейн

Забележка: Този раздел е за потребители със съществуващи имена на домейни и уебсайтове. Ако сте регистрирали ново име на домейн чрез Google, няма нужда да го четете.

Имената на домейни казват на интернет сървърите къде да търсят информация. Тъй като вашето име на домейн не е регистрирано в Google, имейлите ви ще достигат до името ви на домейн, но не и до сървърите на Google.

Ще трябва да настроите правилните MX записи в настройките на вашето име, така че сървърите на Google да могат да изпращат и получават имейли за вашия бизнес.

За целта ще трябва да влезете в своя уеб хостинг акаунт или в акаунта си за регистрация на домейни .

В нашата статия ще ви покажем как да добавяте MX записи в Bluehost , но основните настройки са еднакви за всички хостове и регистратори на домейни. По принцип ще търсите настройки за DNS под името на вашия домейн.

Влезте в своето табло за хостинг на Bluehost и кликнете върху „Домейни“. На следващата страница изберете името на вашия домейн и след това щракнете върху връзката „Управление“ до опцията за редактор на DNS Zone.

Настройки за име на домейн

Bluehost вече ще отвори вашия редактор на DNS зони. Трябва да се върнете към екрана за настройка на G Suite и да поставите отметка в квадратчето, в което пише „Отворих контролния панел на името на домейна си“.

G Suite записи MX

Сега той ще ви покаже MX записите, които трябва да въведете. Ще видите също и връзка към документацията, която ви показва как да добавите тези записи към десетки доставчици на услуги за хостинг и домейн.

Ето как ще добавите тази информация към вашите настройки на DNS на Bluehost:

Добавяне на MX записи в Bluehost

Кликнете върху бутона „Добавяне на запис“, за да го запазите. След това повторете процеса за добавяне на всички пет реда като MX записи.

След като приключите, превключете обратно към настройката на G Suite и поставете отметка в квадратчето до „Създадох новите записи на MX“.

Създадени нови MX записи

Ще бъдете помолени да изтриете всички съществуващи записи на MX, които все още сочат към хостинг на вашия уебсайт или регистратор на имена на домейни.

За да направите това, трябва да се върнете обратно към вашия редактор на DNS зони и да превъртите надолу до секцията MX записи. Ще видите MX записи, които сте създали по-рано, заедно с по-стар MX запис, който все още сочи към вашия уебсайт.

Изтрийте старите записи на MX

Кликнете върху бутона за изтриване до стария MX запис, за да го изтриете.

След това се върнете на екрана за настройка на G Suite и поставете отметка в квадратчето с надпис „Изтрих съществуващи MX записи“.

Запазване на MX записи

Сега ще бъдете помолени да запазите своите MX записи. За някои доставчици, след като добавите MX записи, те вече са запазени, за други може да се наложи ръчно да запишете MX записи.

След като запазите MX записи, поставете отметка в квадратчето с надпис „Съхраних MX записи“ в настройката на G Suite.

Потвърдете домейна и имейл за настройка

След това трябва да кликнете върху бутона „Потвърдете домейна и настройката на имейл“, за да излезете от съветника за настройка.

Стъпка 4. Управление на имейл в G Suite

G Suite прави супер лесното управление на имейл акаунта ви. Можете просто да посетите уебсайта на Gmail, за да проверите имейла си или да използвате официалните приложения на Gmail на телефона си, за да изпращате и получавате имейли.

Ще трябва да влезете с имейл адреса на бизнеса си като потребителско име.

За да създадете още бизнес имейл адреси, просто отидете на конзолата на G Suite Admin . От тук можете да добавяте нови потребители, да извършвате плащания и да коригирате настройките на акаунта си в G Suite.

G Suite администраторски панел

Често задавани въпроси за бизнес имейл адрес
Следват някои от най-често задаваните въпроси на нашите потребители относно бизнес имейл адресите и как да ги използваме.

  1. Мога ли да създам повече персонализирани имейл адреси за моя бизнес безплатно?

Ако използвате Bluehost , да, можете да продължите и да създавате повече имейл акаунти безплатно (получавате 5 имейл акаунта с основни и неограничени акаунти с плюс и избор плюс планове).

Ако използвате G Suite, тогава можете да създадете псевдоними на имейл, които са отделни адреси за един и същ имейл акаунт. Ако обаче искате да добавите различен имейл акаунт или нов служител, ще бъдете таксувани въз основа на плана си.

  1. Мога ли да създам безплатен бизнес имейл без домейн?

Не, не можете да създадете безплатен бизнес имейл акаунт без домейн. Можете да създадете безплатен имейл акаунт с Gmail или Hotmail, но той няма да използва името на вашия бизнес, така че няма да се счита за бизнес имейл адрес от клиенти и други фирми.

  1. Мога ли да използвам настолни и мобилни приложения за електронна поща със собствения си марков имейл адрес?

Да, можете да използвате имейл адреса на бизнеса си с всякакви настолни или мобилни приложения за електронна поща. Повечето от тези приложения могат автоматично да определят настройките на пощата. Можете също да получите тези настройки от документацията на Bluehost или G Suite.

  1. Мога ли да превключа безплатния си бизнес имейл акаунт на друг доставчик, ако е необходимо?

Да, можете да преминете към всяка друга услуга за електронна поща, хостинг на уебсайтове или регистратор на домейни и да вземете бизнес имейл адреса си със себе си.

  1. Какви са някои примери за бизнес имейл адреси, които трябва да използвам?

Зависи от нуждите на вашия бизнес. Например:

Можете да създадете персонализиран марков имейл за себе си или за отделни служители като: john@stargardening.com
Можете да създадете бизнес имейл акаунт за отдели като продажби, поддръжка, HR и др. Sales@stargardening.com

  1. Мога ли да създам безплатен бизнес имейл адрес без да направя уебсайт?

Да, можеш. Все пак ще трябва да плащате за хостинг на уебсайтове, тъй като получавате имейл услугата и име на домейн безплатно с вашия хостинг пакет.

След като се регистрирате, можете да изберете домейн и след това просто да създадете своя имейл адрес.

Това е всичко, надяваме се тази статия да ви помогне да научите как да създадете безплатен бизнес имейл адрес или да създадете професионален бизнес адрес с G Suite. Можете също така да искате да видите нашето ръководство за това как да коригирате WordPress не изпращането на имейли .

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *