skip to Main Content

Как да създадете Страхотна страница за контакти

Ето две неща, за които да мислите като нов собственик на уебсайт.

Първо, когато онлайн посетителите искат да се свържат с вас, първото нещо, което ще направят, е да намерят вашия уебсайт и да кликнат върху страницата ви за контакти. След това са нужни само 2,6 секунди, докато очите на потребителя кацнат в района на уебсайт, което най-много влияе върху първото им впечатление.

Това означава, че ако искате да впечатлите хората, които търсят да се свържат с вас, трябва да създадете страница за контакти, която ще разтърси света им.

Може да изглежда, че създаването на изключителна страница за контакти е неразбиращо, но ще се изненадате колко хора забравят да оставят критична информация за контакт.

Всъщност 51% от хората смятат, че „задълбочената информация за контакт“ е най-важният елемент, който липсва в много уебсайтове на компанията. Да не говорим, когато изоставите жизненоважна информация за контакт, губите посетителите си.

Според проучвания 44% от посетителите на уебсайтове ще излязат от уебсайта на компанията, ако няма информация за контакт или телефонен номер.

Тази публикация ще очертае как да създадете страница за контакти, която да привлече потребителите ви и да им даде информацията, която търсят.

плъзгане и пускане на уебсайт
Наистина ли имам нужда от страница за контакти за моя уебсайт?
Да! Няма значение дали сте блогър, собственик на малък бизнес, собственик на агенция или дали използвате уебсайта си като портфолио. Потребителите ви се нуждаят от ясен начин да намерят вашата информация за контакт.

Скептични? Имайте предвид, че отнема само около 50 милисекунди (това е 0,05 секунди) за посетителите да формират мнение за вашия уебсайт, което определя дали ще останат или ще напуснат.

Ако някой кликне на вашия сайт, търсейки информация за контакт, няма да се придържа към гонене за диви гъски.

Имате приблизително .05 секунди, за да им покажете къде е вашата информация за контакт или може да ги загубите. Това означава, че е най-добре да следвате стандартната практика и да осигурите страница за контакти с бързо видима връзка.

информация за контакт в горната част на уебсайта
Какво има на страница за връзка с уебсайт?
Ако 51% от хората смятат, че уебсайтовете не съдържат достатъчно подробна информация за контакт, важно е да знаете какво означава „достатъчно подробна информация за контакт“.

Нека първо да кажем очевидното. Най-важното, от което се нуждае вашата страница за контакти, е заглавието, обясняващо, че потребителите са на страницата за контакти.

Можете да бъдете директни и да напишете „страница за контакти“ или да станете по-креативни с нещо, което вашите потребители ще намерят от само себе си, но забавно. Опитайте: „Нека се свържем“, „поздравете“, „свържете се“ или нещо подобно.

След това трябва да изброите цялата информация за това как те могат да се свържат с вас, включително:

Име на вашата фирма
Пощенски адрес
Телефонен номер
Имейл адрес
карта
И потенциално повече!
Трябва също така да включите призив за действие, който подканва посетителите на вашия уебсайт да се свържат. Помислете: „чатете сега“, изпратете имейл днес, „обадете ни се“ и т.н.

Ако управлявате голям бизнес, който има няколко отдела, тогава вашата форма за контакт ще бъде по-здрава.

Вземете например Apple.

Има няколко причини, поради които клиент може да иска да се свърже с Apple. Може да се нуждаят от поддръжка на клиенти за някое от устройствата си, да насрочат среща в бар Genius, да проверят състоянието на онлайн поръчките си или да помогнат с фактурирането, за да посочат няколко причини.

Apple подхожда към това, като очертава различни причини, поради които клиентът може да иска да се свърже с Apple по организиран и визуално приятен начин и чрез предоставяне на индивидуални връзки за допълнителна поддръжка.

примерна страница за контакт на уебсайт от ябълка
Например, ако имате нужда от помощ с вашия Apple ID, можете да щракнете върху връзката на страницата за контакти, бързо да идентифицирате „Apple ID“, да кликнете върху него и Apple ще ви насочи към правилното място.

страница за контакти на уебсайта на Apple, организирана по теми за поддръжка
Разбира се, това е пример от една от най-големите компании в света, но настроението важи за по-малки компании или блогъри. Ако имате няколко причини някой може да се свърже с вас или различни отдели, хората може да искат да се свържат, след това включете добре организирана информация със съответните връзки на вашата страница за контакти.

Какви полета трябва да включа във формуляра за връзка на моя уебсайт?
Освен да посочите вашата информация за контакт, вие също трябва да включите контактна форма на вашия уебсайт. Предоставянето на формуляр за контакт позволява на клиентите да ви изпратят директна заявка и можете да се свържете с тях по ваше удобство.

Най-добрата новина е, че има няколко приставки за формуляр за контакт за вашия WordPress сайт, които можете да използвате. Само не забравяйте, че когато избирате приставка за формуляр за контакт, тя трябва да е мобилна, тъй като 3,7 милиарда души имат достъп до уебсайтове чрез мобилно устройство.

форма за контакт на мобилен уебсайт
Последното нещо, което искате, е някой, който се опитва да прищипва и минимизира великолепна форма за контакт, която не се вписва в екрана на мобилното устройство.

Сега, нека да поговорим за това, което поставяте във вашата форма за контакт. Това, което поставяте на формата си за контакт, зависи от вида бизнес, който ръководите и колко информация ви е необходима от клиентите. Нека го разделим.

Какво да включите във формата за контакт на уебсайт за малък бизнес
Ако сте малък бизнес и хората обикновено се свързват с вас само за прости въпроси, вашата форма за контакт може да бъде проста. Необходимо е само да поискате име, номер, имейл адрес и да оставите място за бързо съобщение.

примерна форма за контакт за уебсайт за малък бизнес
Какво да включите във формата за контакт за вашия блог
Ако имате блог, това, което включвате във вашата форма за контакт, може да варира в зависимост от размера на блога и това, което предлагате.

Ако провеждате малък блог, достатъчно е да включите проста форма за контакт като тази на снимката по-горе за уебсайтове за малък бизнес. Ако вашият блог е по-голям и имате различни програми, предлагате различни услуги или предлагате възможности за блогове за гости, можете да включите раздел „причина за връзка“ във формата за контакти.

Блогът „ 100 дни истинска храна “ е добър пример за популярен блог, който следва този метод.

примерна форма за контакт на уебсайт за блог
Какво да включите във формата за контакт на голям бизнес или предприятие
Ако управлявате голям бизнес, може да се нуждаете от повече подробности за клиентите си. Допълнителните детайли ви помагат да предоставите правилната информация, уверете се, че точният човек се свързва с клиента и ви помага да разберете с кого говорите.

Например, можете да попитате за името на компанията, размера на компанията, имейл адрес, номер, тема, предпочитанията за начина, по който контактувате с тях и други.

примерна форма за контакт за уебсайт за голям бизнес
Като общо правило, колкото по-опростена е вашата форма за контакт, толкова по-добре. Включете само информация, която е необходима.

Най-добри практики, които трябва да следвате за страниците за връзка с уебсайтове
Сега, когато разберете каква е страницата и формата за контакти, нека да поговорим за информацията, която умирате да чуете: най-добрите практики за контакт.

Ето какво да направите, за да изпъкнете информацията за връзка от тълпата:

Улесни намирането. Вашата аудитория трябва да отнеме по-малко от секунда, за да намери вашата информация за контакт. Общите места за връзката ви за информация за контакт включват в основната лента за навигация и в долната част на началната ви страница.
KISS. Дръжте го просто, умно. Въпреки че искате вашата информация за контакт да е пълна, тя не трябва да е изчерпателна. Не е необходимо да включвате GPS координатите към вашия офис или сателитен изглед на вашето място на дейност. Също така не е необходимо да включвате пухкаво копие.
Дайте причини на хората да се свързват с вас. Възможно е да има повече от една причина, която може да искате да чуете от клиентите си. Кажете на клиентите си защо трябва да се свържат с вас и как можете да им помогнете. По същия начин може да има причини, поради които не искате хората да се свързват с вас. Определянето защо те трябва да се свържат ще помогне да се премахнат заявките, на които се отговаря например на страницата ви с често задавани въпроси.
Използвайте контактна форма. Необходимо е да посочите вашата информация за контакт, но е полезно за посетителите, ако включите контактна форма. По този начин посетителите на уебсайта ви ще знаят, че получават съобщението си отвъд и че то ще отиде при правилния човек.
Пренасочване към страница с благодарности. След като някой въведе своята информация за контакт, не го оставяйте при това. Изберете опцията в предпочитания от вас формуляр за контакт на WordPress, за да ги пренасочите към страница с благодарности . Можете да използвате тази страница, за да, разбира се, да благодарите на клиентите си за връзка, но можете да включите и кратко видео, друго призоваване към действие или допълнително съдържание, което кара клиентите да продължат да общуват с вашия уебсайт.
Включете призив за действие. Прост призив за действие като „влезте в контакт“, „обадете се сега“ или „изпратете ни имейл“, изпраща приятелски настроение към клиентите си, които искате да разговаряте с тях, и тънко им дава да разберат как предпочитате да общувате.
Имайте предвид дизайна. Adobe направи известно проучване на дизайна и установи, че две трети от хората биха предпочели да прочетат нещо красиво проектирано, отколкото нещо просто. Това ще отнеме на вашата аудитория само секунда или две, за да прочете вашата форма за контакт, но направете им услуга и го улеснете в очите.
Съхранявайте най-важната информация над сгъвката. Посетителите на уебсайтове обръщат по-голямо внимание на информацията, която е над сгъвката. По този начин запазете най-жизненоважната си информация за контакт над сгъвката.
Линк към вашите акаунти в социалните медии . Вашите най-лоялни привърженици на уебсайта може също да искат да общуват с вас чрез социалните медии. Вашата страница за контакти е чудесен начин да помогнете на хората да се свързват с вас на различни социални платформи.
Тези най-добри практики ще ви помогнат да ви напътстват при създаването на страницата ви за контакти. Следвайте ги и можете да бъдете сигурни, че вашата страница за контакти ще бъде невероятна.

Създайте страница за контакти днес
Вашата страница за контакти е една от най-важните страници на вашия уебсайт. От решаващо значение е да се оправи. Създаването на първокласен формуляр за контакт включва следване на най-добрите практики, изброяване на подходяща информация и включително формуляр за контакт.

Докато проектирате формата за контакт и останалата част от уебсайта си, помнете това. 57% от интернет потребителите казват, че не препоръчват бизнес с лошо проектиран уебсайт за мобилни устройства.

Не позволявайте това да ви тревожи. Когато хоствате уебсайта си с HostGator и използвате съставителя на уебсайтове или изберете популярна тема на WordPress , вашият уебсайт ще бъде прекрасен и мобилен.

За повече информация как да започнете с изграждането на уебсайта си, отидете на HostGator сега.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *