skip to Main Content

Как да създадете форум за вашия сайт

Независимо дали управлявате бизнес уебсайт или личен блог, една от основните причини за изграждането на уебсайт е да достигнете до други хора. Ако искате вашият уебсайт да се превърне в място, което хората редовно искат да посещават, тогава целта ви трябва да бъде да изградите общност около него.

Това е голяма цел и можете да помогнете за постигането й и дори да продължите напред, като създадете форум за вашия уебсайт.

Чрез активиране на комуникацията, която върви повече от два начина, форумът може да създаде активна онлайн общност, която не само се ангажира с вашето съдържание, но и позволява на потребителите да взаимодействат помежду си. По същество форумът може да се превърне в ценна част от постигането на целите на вашия уебсайт.

HostGator Уебсайт строител

5 Предимства от създаването на форум за вашия уебсайт
Един форум изисква допълнителна работа, така че искате да сте сигурни, че това е добър избор за вашия конкретен тип уебсайт, преди да се гмуркате. Ако е направено добре, създаването на форум за вашия уебсайт може да доведе до значителни ползи.

  1. Осигурява място за разрастване на общността.
    Хубаво е да имаш уебсайт, който получава посетители, но ако повечето от това, което научаваш за посетителите си, е това, което виждаш в Google Analytics , значи има още много, което все още не знаеш.

Получаването на посетители не е едно и също нещо като общност. Една общност е активна и се ангажира редовно с вашия уебсайт. Членовете на общността се чувстват сякаш са част от нещо, когато дойдат на вашия уебсайт. Те имат по-високо ниво на инвестиции, отколкото някой, който просто минава.

Това ги прави ценни партньори в общия успех на вашия сайт.

  1. Това дава причина на читателите да продължат да се връщат.
    Много уебсайтове се борят с превръщането на еднократни посетители в редовен трафик .

Всеки, който участва във форума на вашия уебсайт, се интересува от това, което другите в общността имат да кажат. Те ще искат да видят отговори на публикациите, които правят и да следят разговорите по теми, които ги интересуват.

За да останат част от разговора, те ще продължат да се връщат.

  1. Вашите читатели могат да се учат един от друг, както и от вас.
    Работите усилено, за да предоставите ценно съдържание на посетителите си. С разрастването на общността ви ще е трудно да отговорите на всеки въпрос, който имат. И понякога другите хора в общността така или иначе ще имат по-добри отговори.

Предоставянето на пряк достъп на членовете на общността може да бъде особено полезно за всеки бизнес, който продава сложни продукти. Вашите клиенти могат да си помагат взаимно да отстраняват неизправности, разтоварвайки част от тежестта за обслужване на клиентите си, като все пак водят до доволни клиенти.

Това виждаме на работа във форумите на HostGator . Когато един клиент на уеб хостинг задава въпрос, друг често се вписва в отговора.

форум за поддръжка на hostgator

По-новите членове получават помощта на по-опитни членове, а дългосрочните участници могат да се разграничат като полезни и знаещи в общността.

  1. Можете да видите за какво говорят вашите последователи.
    Ако се занимавате с маркетинг на съдържание , тогава знаете, че измислянето на подходящи теми, от които се интересува вашата аудитория, е продължаващо предизвикателство. Но дори и да не го направите, всеки поглед върху въпросите и проблемите на вашата аудитория може да се превърне в полезна обратна връзка за вашия уебсайт и продукти.

Фирмите често харчат пари и време за пазарни проучвания, за да се опитат да разберат какво мисли аудиторията им. Когато имате активен форум, всичко, което трябва да направите, е да следвате разговорите, които вашите членове имат там, за да получат същата информация.

Форумът в общността на абонаментите на Carol Tice за професионални писатели помага за подхранването на публикациите в блога ѝ. Тя може да се позовава на разговори във форума и да отговаря на често задавани въпроси, които вижда, че членовете задават.

създайте общност с форум на уебсайтове

Поради дискусиите във форума, тя знае темите, за които се интересува публиката и може да се увери, че нейният уебсайт предоставя отговорите, които търси.

  1. Отворен форум може да подобри SEO.
    Частните форуми могат да имат смисъл за фирми, които искат да създадат абонаментна общност или уебсайт за членство, но ако отидете по този маршрут, вие губите от тази полза. Ако създадете форум за вашия уебсайт, който е достъпен в отворената мрежа, тогава всеки нов разговор от членовете на вашата общност създава нова страница, която да бъде индексирана от търсачките.

Не само, че редовното прясно съдържание е полезно за SEO, но тъй като вашият форум започва да обхваща все повече и повече теми (използвайки езика на вашата аудитория, не по-малко), тези форумни страници и генерирано от потребители съдържание могат да започнат да се показват за думите за търсене. все още не са обхванати в основния ви уебсайт.

Как да създадете форум на вашия уебсайт
Готови ли сте да настроите вашия уебсайт форум? Ето три стъпки, за да започнете.

  1. Изберете правилния уеб хостинг план.
    Ако сте готови да започнете и да създадете форум на вашия уебсайт, тогава една от първите ви стъпки е да прецените дали вашият доставчик на уеб хостинг е готов за работата. Ако вашият форум постигне целта да привлече общност от редовни посетители на вашия уебсайт, тогава можете да очаквате увеличение на трафика.

Уверете се, че планът за уеб хостинг, който вече имате, може да поддържа софтуера на форума, който сте избрали да използвате, и вероятно увеличаването на трафика. Ако сегашният ви план няма да го намали, отделете време, за да измислите по-добра опция, преди да започнете да изграждате вашия форум.

  1. Изберете правилния софтуер за уеб форум.
    След това ще ви трябва софтуер, с който да създадете вашия форум. Много от най-популярните опции са безплатни и предлагат софтуер с отворен код. Някои от най-добрите решения, които трябва да разгледаме, са: PHPBB
    MyBB
    Flarum
    Прости машини
    Федерация Волейбол
    Прекарайте известно време в проучване на различните софтуерни опции, за да получите усещане за това, което ще работи най-добре за вас.
  2. Създайте си форум.
    Правилният софтуер за форум трябва да направи тази част сравнително лесна. Избраният от вас софтуер трябва да предлага ресурси, които да ви помогнат да започнете. Използвайте ги, за да достигнете скорост и започнете да получавате основната структура на вашия форум.

Как да направите вашия форум успешен
За да може вашият форум да постигне целите си, трябва да подходите към него със стратегия. Тези седем стъпки могат да помогнат на вашия форум да премине от обещаваща идея до успешен инструмент за изграждане на общност.

  1. Изяснете темите на вашия форум.
    За какво ще ви е форумът? Хората трябва да знаят в какво ще се присъединят, преди да могат да решат дали е подходящо за тях или не. Преди да стартирате вашия форум, изяснете основните теми и теми, които хората ще обсъждат там.

Когато стартирахте своя уебсайт, вие (надяваме се) отнехме известно време, за да разберете вашето уникално изявление за позициониране – какво прави уебсайта Ви различен от подобни и защо посетителите трябва да се грижат. Сега ще трябва да направите същото за вашия форум.

Помислете защо това е ценно от гледна точка на вашата аудитория. Какви теми и проблеми ще искат да обсъждат? Защо трябва да го правят на форума на вашия уебсайт? Очевидно темите на вашия форум трябва да са свързани с това, което покривате на вашия уебсайт. Отвъд това, бъдете по-конкретни в разработването на целта и фокуса на форума.

  1. Създайте структура.
    Сега превърнете темите, които сте установили, в ясна структура. Вземете решение за основните категории и подкатегории, на които да разделите вашия форум.

Вашата структура на URL трябва да бъде интуитивна. Организирането на дискусии в няколко основни теми ще улесни членовете ви да намерят необходимата информация. Така че тук отново имайте предвид целевата си аудитория. Какви категории ще имат най-голям смисъл за тях, като им помагат да намерят това, което търсят?

Структурата, която създавате в началото, не трябва да се поставя в камък. Докато виждате как хората взаимодействат във форума във времето, може да откриете, че добавянето на нови категории или пренареждането на това как са организирани работи по-добре. Знайте, че вашата структура на форума може да се развива според нуждите, но направете всичко възможно, за да стане интуитивно и ясно за начало.

  1. Разработете ясни правила.
    Може да се надявате, че вашата целева аудитория не се състои от нищо, освен от най-приятните и уважавани хора в интернет – но това все пак е интернет, за който говорим. Когато хората могат да взаимодействат с другите анонимно зад екраните си, някои неизбежно показват най-лошите си страни.

Не можете просто да стартирате вашия форум и да се надявате на най-доброто. Трябва да започнете да планирате най-лошото. Помислете как искате да изглеждат разговорите ви във форума и изрично това, което не искате да включват. За последния въпрос, прегледът на активните секции за коментари в мрежата ще покаже примери за това, което искате вашите членове да избягват.

Прекарайте известно време, преглеждайки и правилата на други форуми в мрежата. Техните правила могат да ви послужат като точка за прескачане, за да развиете вашите. Като пример, някои правила, които може да искате да включите, могат да бъдат:

 Бъдете уважителни към другите членове на общността, дори когато има разногласия
 Без слуги или друго дискриминационно поведение
 Без име
 Няма връзки към или препоръки за незаконни предмети или дейности във форума
 Без материал NSFW (не е безопасно за работа)
 Без спам

Уверете се, че публикувате правилата в горната част на форума, където всички ще ги видят. Добавете бележка, че всички, които участват във форума, се съгласяват да спазват правилата.

И разработете процес за това, което ще правите, когато някой наруши правилата. Колко предупреждения ще предоставите, преди да забраните потребител? Има ли стъпки, които може да предприеме забранен потребител, за да бъде възстановен?

Вашите правила няма да струват много, ако нямате система, която да налага последици, когато хората ги нарушават. Напишете каква ще бъде тази система и я направете достъпна за вашите потребители предварително, за да избегнете проблеми по-късно.

  1. Популяризирайте вашия форум .
    За да се случат дискусии, хората трябва да се появят. Създайте стратегия за уведомяване на хората от вашата аудитория за вашия форум. Много от същите тактики за онлайн маркетинг, които използвате за вашия уеб сайт, ще бъдат полезни и за популяризирането на вашия форум.

Обявете новия форум във вашия имейл списък. Създавайте съдържание, популяризиращо го на вашия уебсайт и други сайтове в мрежата. Популяризирайте го във вашите акаунти в социалните медии. Помислете да инвестирате в PPC или реклама в социални медии, за да извлечете думата.

След като имате приличен брой членове, тази стъпка ще стане по-малко важна. Но това трябва да компенсира усилията ви през първите дни и седмици, когато форумът ви е достъпен.

  1. Създайте няколко добри дискусионни теми, за да започнете разговора.
    Знаеш ли, когато си на парти и всички се колебаят да излязат на дансинга, докато първите смели няколко души не започнат да танцуват? Новите членове на вашия форум, които все още получават усещане за мястото, едва ли ще скочат веднага в началото на дискусии.

Ваша работа ще е да накарате топката да се търкаля в първите няколко разговора, докато хората се чувстват удобно. Имайте предвид няколко дискусионни теми и започнете да ги публикувате с насърчение, за да звучат други.

Някои форуми също имат последователни седмични дискусионни теми, които могат да обединят хората в очаквано време да говорят. Помислете да основавате седмичната тема около новините в бранша, въвеждането на нови членове или други теми, за които знаете, че се интересува вашата аудитория.

  1. Умерете дискусиите.
    Умереността е голяма част от работата по провеждането на форум. Без модерация, вашият форум може да стане плячка за спамерите и троловете. Ако съобщенията на форума са доминирани от хора, които се опитват да популяризират измами или токсична култура на обиди – никой няма да се задържи.

В първите дни на вашия форум може да сте в състояние сами да правите всички модели. Следете всички активни нишки и реагирайте бързо на всеки, който нарушава правилата. Не се страхувайте да изтривате неподходящи коментари и да издавате предупреждения и забрани на потребителите, когато е необходимо.

С течение на времето, ако работата стане прекалено голяма, може да се наложи да наемете някого или да наемете активни членове на форума, които да помогнат за умереността. Бъдете предупредени, че умереността може да бъде трудна. Ако хората почувстват, че са изтрити или забранени несправедливо, може да се сблъскате с раздори в общността. Ето защо е толкова важно наличието на ясни правила. Ако е необходимо, можете да се обърнете към насоките, с които всички в общността са се съгласили, като са избрали да участват.

  1. Поискайте обратна връзка и се подобрете с напредването си.
    Създаването на форум може да се усложни и няма да можете да планирате всичко предварително. Не можете да предвидите какво ще правят или искат членовете ви или какви проблеми ще възникнат с разрастването на общността.

Затова бъдете готови активно да помолите вашата общност за техния принос и да слушате, когато те я дадат. Провеждане на анкети или започване на теми във форума, привличащи предложения и оплаквания на хората.

Дори и вашият форум да започне силно, винаги ще има начини да го подобрите. Направете всичко възможно да разберете как можете да го подобрите и да подобрите изживяването на форума във времето.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *