skip to Main Content

Как да увеличите трафика на блога си – лесният начин (27 доказани съвета)

В наши дни стана лесно с платформи като WordPress. Въпреки това, след като се стартира и работи, следващото голямо предизвикателство е да привлечете повече трафик към вашия блог или уебсайт.

Не се притеснявайте, не е нужно да сте маркетинг гуру, за да промотирате своя блог. Можете лесно да увеличите трафика на блога си, за да получите повече посетители, като използвате някои доказани най-добри практики.

В тази статия ще споделим някои от най-лесните и тествани съвети за увеличаване на трафика на блога ви като експерт маркетинг.

Лесни съвети за увеличаване на трафика на вашия блог

За разлика от други статии за нарастващия трафик на блогове, ние само ще споделяме съвети, които лично сме използвали за увеличаване на трафика на нашия уебсайт до милиони преглеждания на страници всеки месец.

Също така направихме всичко възможно да направим това най-изчерпателното ръководство за трафик на уебсайтове, така че можете да имате цялостна стратегия за трафик на блогове за вашия бизнес.

Готов? Да започваме.

  1. Създайте профили на аудиторията, за да разберете вашите потребители
    Профили на аудиторията

Преди да започнете да създавате съдържание за вашия блог, важно е да отделите малко време за разбиране на вашата целева аудитория и какво търсят.

Можете бързо да изградите рамка за аудитория, като отговорите на следните въпроси:

Коя е вашата целева аудитория?
С какви проблеми се сблъскват те, които можете да помогнете да решите?
Какъв вид съдържание търсят?
Как в идеалния случай биха се опитали да намерят отговорите на своите въпроси?
Отговорът на тези въпроси ще ви помогне да получите по-ясна картина на вашата целева аудитория.

Можете също да разширите това, като добавите допълнителни персонализирани въпроси като:

На колко години са?
Какви са техните професии?
Какво е тяхното образование?
Какво е тяхното ниво на опит в темата на вашия блог?
Тези профили на аудиторията са известни също като персони на купувачи в индустрията за електронна търговия. Ако управлявате онлайн магазин , тогава силно препоръчваме да разгледате това подробно ръководство за това как да създадете персона за купувача с примери и шаблони.

  1. Направете проучване на ключови думи, за да планирате вашата стратегия за съдържание
    Изследване на ключови думи

Изследването на ключови думи е техника, използвана от създателите на съдържание и SEO експерти. Помага ви да откриете конкретни думи и изречения, които потребителите въвеждат в Google и други търсачки, за да намерят търсеното от тях съдържание.

Обикновено начинаещите просто разчитат на най-добрите си предположения при създаването на съдържание. Както можете да си представите, тази стратегия е хит или пропуск.

Ако използвате стратегията за най-добри предположения, много от статиите вероятно няма да се справят добре в търсачките. Просто защото никой не търси ключовите думи, които сте използвали, или има твърде голяма конкуренция за тези ключови думи.

Правейки правилно изследване на ключовите думи, ще отключите следните предимства:

Открийте реалните думи за търсене, които хората търсят
Намерете уникални идеи за съдържание за популярни думи за търсене
Учете се от конкурентите си и ги побеждавайте с по-добро съдържание
Създайте поредица от стълбови изделия, за да задвижвате стабилен трафик към вашия блог
Сега въпросът е как всъщност правите проучване на ключови думи? За щастие не е толкова трудно, колкото бихте си помислили.

Има много безплатни и платени инструменти, които могат да ви помогнат да направите правилно проучване на ключови думи.

Всичко, което трябва да направите е да въведете ключова дума, конкурент блог / уебсайт URL адрес или свой собствен URL адрес, за да разберете повече идеи за ключови думи.

Създадохме подробно ръководство за това как да направите проучване на ключови думи за вашия WordPress блог с инструкции стъпка по стъпка.

  1. Направете редакционен календар
    Редакторски календар

След като направите проучване на ключовите думи, най-вероятно ще излезете с множество идеи за публикации в блога.

Понякога големият списък с ключови думи може да затрупа начинаещите до степен, в която те просто се отказват.

За да сте сигурни, че това не ви се случва, препоръчваме ви да създадете редакционен календар (план за игри). Не забравяйте, че за един ден не е създаден голям блог.

За създаването на успешен блог е необходимо време и последователни усилия .

Създаването на редакционен календар ще ви помогне да създадете и да се придържате към плана.

Има много полезни инструменти, които можете да използвате като Асана и Трело, за да посочите няколко.

Тези инструменти се предлагат с мощен набор от функции, които ще ви помогнат да останете в началото на играта си.

Целта е да се организирате, да създадете гледка от птичи поглед към вашата стратегия и да бъдете по-продуктивни.

Ето още няколко съвета за по-ефективно управление на редакционния ви поток.

Не бъдете прекалено твърд към себе си. Започнете с две статии седмично и постепенно увеличавайте темпото, когато можете.
Бъдете в съответствие с графика за публикуване. Уверете се, че следвате календара си и публикувате редовно съдържание по план.
Добавете бележки, идеи за ключови думи и очертания в календара си. Това ще ви помогне да произвеждате по-качествено съдържание, когато седнете да пишете.
Използвайте цветове, маркери, категории и други функции в календара си, за да го направите по-визуално и организирано.
Ето още няколко съвета за управление на редакционен календар за вашия блог .

  1. Създайте изчерпателно и полезно съдържание
    Създайте цялостно съдържание

Най-важното, което потребителите и търсачките търсят, е висококачественото съдържание.

За блога, качествено съдържание е обикновено изчерпателна статия по конкретна тема, която обхваща всички подробности. Това го прави изключително полезен за потребителите.

Тези изчерпателни статии са известни като „стълбови изделия“. Други експерти могат да ги определят като водещо съдържание или статии за крайъгълен камък.

По принцип това са най-важните ви статии. Трябва да изберете най-обещаващата ключова дума и след това да предоставите колкото се може повече информация в една статия с дълга форма.

Трябва да създадете колкото се може повече стълбови статии, за да покриете всички важни ключови думи във вашата индустрия.

Следват няколко съвета, които трябва да имате предвид, когато създавате съдържание на стълба:

Съдържанието на стълбовете може да бъде всякакъв тип артикули. Например ръководство за начина на употреба, урок, статия за сравнение, част от мнения, списък и т.н.
Разликата между съдържанието на стълба и другите артикули е, че статиите на вашия стълб са по-изчерпателни и предоставят задълбочена информация по темата.
Вашите стълбови изделия не зависят от времето. Те са вечнозелени и винаги полезни. Въпреки че препоръчваме да ги актуализирате с нова информация, за да останете на върха на резултатите от търсенето.
Ще разгледаме повече съвети по-късно в тази статия, които ще ви помогнат да създадете висококачествени стълбови изделия, за да получите повече трафик от търсачките.

  1. Направете съдържанието си четимо
    Направете съдържанието си по-четимо

Както споменахме по-рано, търсачките и потребителите обичат по-дълги и изчерпателни статии, които предоставят цялата необходима информация.

Проблемът е, че хората имат кратък период на внимание.

Лека трудност при четене или разбиране ще отложи потребителите ви и те ще напуснат, без да търсят цялата полезна информация, която сте предложили.

За да разрешите този проблем, преди да се случи, трябва да направите цялото си съдържание лесно за четене.

Добро място за начало би било да представите статията си в изречения с размер на хапки, като използвате приятелски тон и много визуални изображения.

Следват само няколко основни съвета, за да направите съдържанието си по-четимо и удобно за потребителя.

Използвайте по-малки изречения и абзаци. Това оставя много бяло пространство около текста, което го прави по-лесно да се гледа и чете.
Опитайте се да подобрите типографията, като използвате по-четими шрифтове, голям размер на шрифта и много разстояние между редовете.
Проверете оценката на четимостта на вашето съдържание. Yoast SEO се предлага с вграден инструмент за това, можете също да намерите множество други проверки за четене онлайн
Използвайте проверка за граматика. Препоръчваме да използвате Grammarly , тя не само проверява граматиката, но всъщност ви помага да пишете по-добре.
Използвайте изображения, екранни снимки, видеоклипове, инфографика и други визуални елементи. Тези медийни елементи правят статията ви силно ангажираща и лесна за четене.

  1. Научете и приложете основите на SEO за вашия уебсайт
    Научете основни SEO

SEO е набор от най-добри практики, които ви помагат да направите уебсайта си по-лесен за търсене. Не е нужно да сте „SEO Гуру“, за да подобрите уебсайта си.

Противно на общоприетото мнение, всеки може да прави SEO за собствените си уебсайтове, без да наема експерт. Има изобилие от SEO инструменти и плъгини , безплатни съвети и стъпка по стъпка уроци, които можете да използвате.

Препоръчваме да използвате приставка Yoast SEO за всички уебсайтове на WordPress. Това е най-изчерпателното средство за оптимизация на SEO и уебсайтове. Безплатната версия включва всички функции на SEO, които ще ви трябват на вашия уебсайт.

Можете да научите всичко, което трябва да знаете за SEO, в пълното ни ръководство за WordPress SEO за начинаещи. Тя включва стъпка по стъпка инструкции и е същата настройка за SEO, която използваме в собствените си уебсайтове.

  1. Научете се да пишете страхотни заглавия
    Научете се да пишете ефективни заглавия

Когато потребителите намерят съдържанието ви в резултатите от търсенето или RSS емисии, първото нещо, което виждат, е заглавието на вашата статия.

Захващащо заглавие на публикацията в блога се откроява и получава повече кликвания. Като има предвид, че едно обикновено и скучно заглавие се игнорира и потребителите вероятно ще преминат през него.

Това прави заглавията много важни.

Трябва да научите как да пишете по-добри заглавия за публикациите в блога си, които привличат вниманието на потребителите и получават повече кликвания.

За щастие експертите по блогове правят проучвания за заглавия от много дълго време и вие можете да се възползвате от техните открития.

Това са основните градивни елементи на ефективно заглавие:

Доброто заглавие предизвиква емоционална реакция (радост, изненада, шок, любопитство, страх, вълнение, алчност и т.н.).
Той предлага на потребителите награда и стойност
Популяризира съдържанието, като включва целеви ключови думи
Копирайтерите използват силови думи, за да предизвикат емоционални реакции. Те казват на потребителите защо статията е ценна или какво ще получат от щракването върху заглавието.

И накрая, доброто заглавие включва призив за действие за потребителите, който често е фин и понякога се подразбира.

За да научите повече, препоръчваме ви да разгледате тези заглавия, които станаха вирусни и какво можете да научите от тях.

Можете също така да използвате следните безплатни инструменти за анализиране на заглавия, за да помогнете за създаването на по-добри заглавия:

CoSchedule заглавен анализатор
ShareThrough заглавен анализатор
EMV заглавен анализатор
Екипът ни редовно използва тези три инструмента, за да създава по-добри заглавия и заглавия в блог публикации.

  1. Направете вътрешно свързване на рутинна задача
    Направете вътрешно свързване навик

Сега, когато сте започнали да създавате добро съдържание, е важно да свържете вашите статии от съществуващите ви публикации в блога. Това се нарича вътрешно свързване и играе огромна роля в SEO.

Ето защо вътрешната връзка е толкова важна:

Вътрешните връзки помагат на Google да разбере контекста и връзката между различни статии на вашия уебсайт. След това използва тази информация като сигнали за класиране.
Вътрешните връзки, ако са поставени стратегически и в контекст, могат да ви помогнат да увеличите изгледите на страници и да намалите процента на отпадане.
По-трудно е да поискате уебсайтове на трети страни да направят връзка към вашите статии. По-лесно е да създадете връзки в собствения си сайт.
Препоръчваме да превърнете в навик да свързвате по-старите си статии от новите си статии.

Тъй като вътрешните връзки играят толкова важна роля в SEO, ние дори го направихме част от нашия предварителен публикация за нашите писатели.

  1. Започнете да генерирате още връзки
    препратки

Обратна връзка е входяща връзка към вашето съдържание от външен уебсайт. Обратните връзки са един от най-влиятелните сигнали в класацията на Google.

Получаването на връзки от реномирани уебсайтове и блогове е много трудно. Не само за начинаещи, дори опитни блогъри се борят с него.

Ето няколко съвета за качествени връзки към вашия уебсайт:

Посетете до влиятелни и уважавани блогове във вашата индустрия и след това им кажете за конкретно съдържание на вашия уебсайт, което може да искате да свържете.
Пишете мнения на гости в други блогове и уебсайтове.
Интервюиращи влиятели и блогъри във вашия блог. Вероятно ще искат да уведомят потребителите си да дойдат да проверят интервюто си и вие ще получите обратна връзка.
Най-лесният начин да получите обратна връзка е да добавите линк към вашия уебсайт във всичките си профили в социалните медии.

  1. Добавете изображения, диаграми, инфографики, за да създадете визуално привлекателно съдържание
    Използвайте изображения

В стъпка 5 споменахме, че добавянето на изображения и диаграми към вашите статии го прави по-четим.

Тъй като визуалните елементи са толкова важни, смятаме, че те заслужиха своето място в този списък.

Като човешки същества, мозъкът ни предпочита визуални елементи. Обичаме цветовете и предметите, защото естетиката предизвиква емоционални реакции в мозъка ни. Това ни прави по-ангажирани и потопени в обкръжението ни.

Хората обичат да гледат инфографика, защото правят информацията ангажираща и лесна за консумация.

Изображенията в публикациите в блога ви привличат вниманието на потребителя и им помагат да се съсредоточат не само върху визуалния елемент, но и върху текста около него.

Ако тепърва започвате, тогава е важно да знаете, че не можете просто да използвате изображение, което виждате в интернет. Изображенията са защитени с авторски права и кражбата на авторски права може да има сериозни последици.

В идеалния случай искате да използвате свои собствени изображения, графики и фотографии, но не всички блогъри са графични дизайнери или фотографи.

За щастие има толкова много големи ресурси, за да намерите безплатни изображения и дори има инструменти, които можете да използвате за лесно създаване на собствена графика. Ето някои полезни ресурси:

16 най-добри места за намиране на безплатни изображения в обществено достояние
16 най-добри инструменти за създаване на по-добри изображения за вашите блог публикации
Ръководство за това как да оптимизирате изображения за публикации в блога

  1. Добавете видеоклипове към статиите си
    Добавете видеоклипове към публикациите в блога си

Видеоклиповете са най-успешната форма на съдържание в интернет. Потребителите прекарват повече време в публикации в блогове, съдържащи видеоклипове, отколкото само текст и изображения.

Добавянето на видеоклипове към вашите статии в WordPress е супер лесно. Въпреки това, никога не трябва да качвате видеоклипове в WordPress, защото той не е оптимизиран за поточно видео.

Видео, хоствано на вашия сървър за хостинг на WordPress, ще отнеме твърде много ресурси, а потребителското изживяване би било ужасно.

Най-добрият начин да добавите видеоклипове към вашия WordPress сайт е като ги качите в YouTube и след това ги вградите в своите публикации в блога.

Това ви дава още по-голяма експозиция, тъй като самият YouTube е втората най-голяма търсачка в света и популярна платформа за социални медии.

Има много начини за лесно създаване на видео съдържание за вашия уебсайт. Ето няколко, с които можете да започнете:

Можете да създадете слайдшоу за това как да ръководствате с инструкции за глас
Можете да създавате екрани
Записвайте интервюта с други блогъри и влиятели във вашата индустрия
Станете влогър, като добавите свои видеоклипове, заснети в селфи режим
За редактиране на видео, ако използвате Mac, iMovie е напълно способен да извършва основни видео редакции. Потребителите на Windows могат да използват безплатен софтуер за редактиране на видео като Lightworks или Shotcut за основно редактиране.

  1. Използвайте генерирано от потребители съдържание
    Добавете генерирано от потребители съдържание в WordPress

Създаденото от потребители съдържание е основно съдържание, генерирано на вашия уебсайт в резултат на потребителска активност. Това включва коментари, отзиви, публикации на гости, отзиви на потребители и други.

Създаденото от потребители съдържание ви помага да привлечете повече трафик към уебсайта си, защото предоставя на потребителите множество възможности да участват и да се включат.

По-вероятно е потребителите да се върнат, споделят и дори да купуват от вашия уебсайт, когато прекарват повече време за него.

Има много различни видове генерирано от потребители съдържание, което можете да добавите. Трябва да изберете кое работи най-добре за вашия блог и да започнете от там.

За повече идеи вижте нашето ръководство за това как да използвате генерирано от потребители съдържание в WordPress за разрастване на вашия уебсайт.

  1. Поддържайте дизайна на уебсайта чист и без затруднения
    Изчистен дизайн

На пазара има много страхотни WordPress теми. Проблемът е, че много начинаещи искат да използват тема с всички камбани и свирки. Тези теми не винаги са перфектният дизайн за вашия уебсайт.

Лош дизайн на уебсайта спира потребителите ви да прекарват повече време в блога си, което намалява броя ви показвания на страници.

Докато добрият дизайн им помага да открият повече съдържание, да изследват различни секции и да прекарват повече време.

Често ни питат потребителите как да изберат най-добрата тема ? Нашият отговор е винаги да се стремим към простота.

Проста, чиста и функционална тема прави добро първо впечатление и предлага най-доброто потребителско изживяване.

Ако търсите препоръки за теми, разгледайте нашите витрини за подбор на експерти:

Най-добрите WordPress теми за писатели
Най-добрите безплатни теми за блог на WordPress
Най-добрите прости WordPress теми

  1. Оптимизирайте скоростта на уебсайта, за да зареждате по-бързо страниците си
    Подобрете скоростта на уебсайта си

В тази ера на моментално удовлетворение никой не иска да чака да се зареди уебсайт. Ако уебсайтът ви е бавен, потребителите просто ще напуснат вашия уебсайт, преди той дори да се зареди.

Търсачки като Google също считат скоростта на уебсайта и времето за зареждане на страниците като един от важните фактори за класиране.

За да сте сигурни, че уебсайтът ви се зарежда бързо, трябва да оптимизирате работата си в WordPress. Това означава, че трябва да използвате кеширане, да избягвате ненужно издуване и да оптимизирате вашите изображения.

Подготвили сме стъпка по стъпка ръководство за оптимизиране на производителността на WordPress, което ще ви помогне да ускорите уебсайта си, без да наемате програмист.

  1. Стартирайте списъка си с имейли веднага
    Започнете да създавате своя имейл списък

Повечето начинаещи прекарват твърде много от времето си, носейки нови потребители на своя уебсайт. Въпреки това повече от 70% от потребителите, които напускат уебсайта ви, никога няма да се върнат.

Номерът за увеличаване на трафика на блога ви НЕ е просто да получавате нови посетители, но също така трябва да поддържате съществуващите посетители да се връщат.

Как да се уверите, че потребителите се връщат към вашия уебсайт?

Това правите, като ги молите да се абонират за вашия блог.

Потребителите могат да се абонират за профилите на социалните медии на вашия уебсайт. Въпреки това повечето социални мрежи ограничават обхвата ви и потребителите ви могат да виждат само част от съдържанието ви.

Ето защо трябва да започнете да съставяте своя имейл списък.

Най-хубавото в списъка ви с имейли е, че го притежавате. Никой не може да ограничи обхвата ви и вие получавате директен достъп до пощенските кутии на вашия потребител.

Маркетингът по имейл е най-рентабилният и високоефективен маркетингов инструмент на ваше разположение.

Всеки ден губите потенциални абонати без имейл списък.

За повече информация по тази тема, моля, прочетете статията ни защо създаването на списък с имейли е толкова важно .

След като имате имейл списък, можете да изпращате редовни електронни бюлетини, за да привлечете повече посетители във вашия блог.

  1. Автоматично споделяйте своите публикации в блога
    Споделете съдържанието си

Когато подчертаваме, че трябва да създадете списък с имейли, не означава, че трябва да спрете да изграждате социални медии следвайки.

Точно обратното, всъщност искаме да продължите да изграждате социални медии, следвайки всички важни социални платформи, и дори да намерите нови нишови платформи, които можете да изследвате.

Проблемът с уебсайтовете в социалните медии е, че трябва редовно да публикувате съдържание, за да поддържате профилите си активни и да задвижвате трафика към вашия блог.

Ако направите това ръчно, скоро ще отделите доста време за споделяне на съдържание.

Тук идва IFTTT . Това е безплатна онлайн услуга, която ви позволява автоматично да споделяте своите публикации в блога на WordPress на уебсайтовете на социалните медии.

  1. Редовно споделяйте старите си статии в социалните медии
    Споделяйте стари публикации

Ако сте като повечето блогове, вероятно публикувате само една статия на ден, това означава през останалата част от деня, няма актуализация от вас в социалните медии.

В платформи като Twitter вашият туит скоро ще изчезне и потребителите ви вероятно дори няма да го видят.

Не би ли било хубаво, ако можете автоматично да споделяте старото си съдържание през равни интервали през целия ден?

Това ще ви помогне да получите повече трафик от социалните медии, като увеличите видимостта си и поддържате профилите си по-активни.

За щастие можете да го автоматизирате с инструменти като Buffer и Revive Old Posts .

С Buffer ще трябва да качвате своите актуализации ръчно. От друга страна, Revive Old Posts ще ви позволи автоматично да споделяте собствените си стари статии.

  1. Разгледайте други социални мрежи
    Разгледайте още социални мрежи

Има толкова много уеб сайтове за социални медии, но повечето от нас прекарват цялото си време в няколко топ платформи като Facebook и Twitter.

Очевидно искате да се съсредоточите върху тях, за да привлечете повече трафик към вашия блог.

Въпреки това, в зависимост от темите на вашия блог, може да имате по-голям успех в други социални платформи, които са по-малко пренаселени.

Например, ако вашият блог е за изграждане на бизнес, може да намерите по-ангажирани потребители в LinkedIn.

Ако водите лайфстайл или моден блог, тогава Instagram може да е платформата, върху която трябва да се съсредоточите.

Винаги можете да отделите време на Quora, за да отговаряте на потребителски въпроси, които изграждат връзки и спомагат за увеличаване на трафика в блога.

Препоръчваме ви да опитате да прекарвате повече време в социални мрежи, различни от големите две. Може да намерите по-страстна публика и по-голяма следа там.

  1. Участвайте в онлайн общностите
    Участвайте в онлайн общности

Онлайн общностите са чудесен източник на трафик главно защото вече имат ангажирани потребители, които се интересуват от темите, които обсъждате във вашите блогове.

Можете да намерите по-малки общности в Reddit, LinkedIn групи, Facebook групи, YouTube общности и други.

Професионален съвет: Не започвайте просто да публикувате връзки към вашите статии. Това се нарича спам и модераторите незабавно ще ви блокират.

Трябва да отделите известно време за изграждане на репутация, отговаряйки на въпроси, присъединявайки се към дискусии и след това да споделяте само уебсайта си, ако е подходящо.

  1. Направете свои собствени онлайн групи
    Създайте свои собствени онлайн групи

Друг начин да изградите страстно следване в блога си е като стартирате своя собствена онлайн група. Можете да използвате безплатни платформи като Facebook или LinkedIn и да поканите вашите потребители да се присъединят.

С разрастването на вашата общност, това ще се отрази и на вашето влияние. Активните участници във вашата група активно ще ви помогнат да популяризирате своя блог в собствените си профили в социалните медии.

След известно време тази малка общност може да се превърне в основен източник на трафик за вашия блог.

  1. Участвайте в Q & A уебсайтове
    Участвайте в уебсайтове за въпроси и отговори

Може би сте забелязали, че понякога годишните отговори от уебсайтове като Stack Exchange, Quora или TripAdvisor все още надминават по-утвърдените блогове в резултатите от търсенето.

Уебсайтове за въпроси и отговори са една от най-големите онлайн общности в интернет.

Предимството да отговаряте на въпроси на тези платформи е, че отговорът ви ще остане на живо много дълго време, което означава, че може да се превърне в редовен източник на трафик към вашия блог.

Още веднъж няма да ви препоръчваме да отидете там, за да публикувате връзките си. Вместо това трябва да напишете действителни подробни отговори с връзки към публикациите в блога си, само ако те се вписват в контекста.

  1. Намерете и се ангажирайте с влиятели на социалните медии
    Инфлуенсър маркетинг

Инфлуенсърите могат да ви помогнат да популяризирате вашия блог и могат значително да увеличат трафика на вашия уеб сайт.

Проблемът обаче е, че повечето влияещи получават вече много съобщения. Тъй като сте нов блогър, те предполагат, че вероятно нямате какво да им предложите в замяна.

И така, как да привлечете вниманието на влиятел? По-важното е как да ги накарате да популяризират вашия блог?

Първо, трябва да започнете разговор с тях в социалните медии.

На следващо място, споделяйте тяхното съдържание с вашите собствени коментари, отговаряйте на техните теми, оставяйте коментари в техните публикации в блога.

Уверете се, че всяко ваше взаимодействие добавя стойност за тяхното обсъждане.

Инфлуенсърите го обичат, когато потребителите оценят усилията им. Те ще ви забележат и запомнят. След като установите връзка, можете да се обърнете към тях, за да ви дадат съвет.

Звучи като много работа, но ви помага да изградите приятелства през целия живот, които са взаимно изгодни.

  1. Използвайте социално доказателство, за да получите повече трафик
    Използване на социално доказателство

Човешките същества са социални животни. Обичаме да знаем за опита на другите като социално доказателство и да го използваме за вземане на собствени решения.

Трябва да използвате това социално доказателство в уебсайта си, в профилите си в социалните медии, в туитовете си и в имейлите, за да популяризирате своя блог.

Сега може би се питате, ами ако тепърва започвам? Как да използвам социални доказателства в блога си?

Има много начини да се използват социални доказателства, дори и в нов блог.

Добавете формуляр за обратна връзка и помолете потребителите да ви оставят отзиви, които можете да споделите във вашия блог.
Директно се приближавайте до потребителите и събирайте отзиви
Помолете потребителите да оценят вашите статии
Помолете потребителите да пишат отзиви
Числата са мозъчни бонбони. Споделете броя на социалните си медии, броя на абонатите в списъка с имейли и други номера като социално доказателство.
Не се притеснявайте, ако номерата ви не са толкова големи, колкото другите успешни блогове, те все още са мощно социално доказателство.

  1. Следете социалните медии
    Следете социалните медии

Хората задават въпроси през цялото време на уебсайтове на социалните медии като Twitter. Настройте сигнали за наблюдение на ключовите думи в социалните медии и след това скочете в разговори, за да отговорите на въпросите им с линк обратно към подходяща статия на вашия уебсайт.

Можете също да наблюдавате уебсайтове в социалните медии за името на вашата марка, връзки, разговори и други.

Има много инструменти, които можете да използвате за това. Ето някои от най-добрите инструменти за мониторинг на социалните медии, които могат да ви улеснят всичко.

  1. Проследявайте класацията на ключовите думи на уебсайта си
    Проследявайте класирането на ключовите си думи

След като сте започнали да създавате съдържание и да го популяризирате, трябва да проследите колко добре се изпълнява съдържанието на всяко парче. Освен това за кои ключови думи се класира.

Можете да направите това с инструмент, наречен Google Search Console. Това е безплатен инструмент, предоставен от Google, който ви помага да видите как работи уебсайтът ви в Google Търсене. Имаме пълно ръководство за конзолата за търсене на Google, което ще ви научи как да използвате този изключително мощен инструмент, като професионалист.

На следващо място, вие бихте искали да следите вашите уебсайтове на конкуренти. Google Search Console няма да ви каже кой се класира по-високо от вас и защо.

За това ще ви трябват инструменти SEMRush и Ahrefs . Използвайки някой от тези инструменти, можете да получите подробна информация за конкурентите си, техните основни ключови думи и какво трябва да направите, за да ги изпреварите.

  1. Проследявайте трафика на уебсайта си и ангажираността на потребителите
    Проследявайте потребителските анализи

Сега, когато сте започнали да получавате някакъв трафик, трябва да знаете откъде идват вашите потребители и какво правят, когато са на вашия уебсайт. Без тези данни не можете да оцените стратегията си или да планирате следващите си ходове.

Тук идва Google Analytics .

Той проследява посетителите на уебсайта ви и ви помага да виждате отчети за трафика, ангажираност и друга активност на потребителите на вашия уебсайт. За инструкции вижте нашия стъпка по стъпка урок за това как да инсталирате Google Analytics в WordPress .

Най-голямото предимство на използването на Google Analytics е, че можете да видите какво правят вашите потребители, когато посещават вашия уебсайт. Вижте нашата статия за това как да използвате Google Analytics за проследяване на ангажираността на потребителите на вашия уебсайт.

Познаването на тези данни ви помага да удвоите това, което работи, и да спрете да правите това, което не е.

  1. Продължете да научавате онлайн маркетинг и SEO
    Тези съвети ще ви помогнат да увеличите трафика на блога си и да продължите да получавате повече абонати.

Въпреки това, докато вашият блог расте, трябва да научите повече начини за разрастване на вашия бизнес.

WPBeginner е най-големият сайт за WordPress ресурс. Редовно публикуваме уроци по онлайн маркетинг и SEO. Имаме и канал YouTube , където можете да научите повече за WordPress, отглеждането на вашия блог и SEO.

Блогът на OptinMonster е друг чудесен ресурс, който бихте искали да следвате. OptinMonster е най-добрият софтуер за оптимизация на реализациите на пазара. Блогът им е мястото, където редовно публикуват статии как да получат повече трафик, абонати и продажби.

Надяваме се тези съвети да ви помогнат да увеличите трафика на блога си. Можете също така да искате да видите нашия списък с най- полезни инструменти, които ще ви помогнат да разширите блога си .

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *