Вашият онлайн магазин е визитката на вашия бизнес и дизайнът му…
Кога да отворите връзки в нов раздел
Винаги отваряйте връзки в един и същ раздел, освен ако това не прави 1) може да наруши процеса, 2) може да рискува загуба на данни или 3) да обърка потребителя.
Това правило е ad hoc , но също така и основано на солидна евристика на индустрията като Закон на Jakob и потребителски изследвания около не-HTML връзки .
Тя може да бъде префразирана както следва:
Не подправяйте хипервръзки, освен ако не сте сигурни, че ще подобрите потребителското изживяване.
Това наистина е това, защото поведението на връзката по подразбиране е добро, докато винаги е интелигентно да внимавате за потребителя.
Това наистина е така, дори когато се сблъскваме със съвети, които объркват фокуса на потребителя със самостоятелно фокусиране , както този неотдавнашен цитат от Web Designer Depot дава пример:
Например, външните връзки винаги трябва да се отварят в нов раздел на браузъра. Вашата цел при създаването на уебсайт е да привлечете повече посетители, които да конвертират. Оставянето на външна връзка да замени вашия уебсайт в отворения раздел само ще намали шансовете за това да се случи. В някои случаи вътрешните връзки също не трябва да се отварят в същия раздел. Така че, не забравяйте да помислите за това следващия път, когато добавите връзка към вашия сайт.
(Известно е, че това мислене е изкушаващо за начинаещите собственици на уебсайтове, но все пак прави наистина лоша практика.)
Винаги отваряйте връзки в същия раздел, освен ако не сте сигурни, че помагате на потребителя . Потребителите знаят как да отварят нови раздели и прозорци и го правят, когато решат .
This Post Has 0 Comments