skip to Main Content

Най-разпространените думи в имената на уебсайта разкрити

Като глобална компания за уеб хостинг, HostGator поддържа уебсайтове с номерация в милиони. Наскоро анализирахме случаен подбор от базирани в САЩ домейни, на които сме домакини, за да открием тенденциите сред думите, които най-често се използват в заглавия на уебсайтове. Полученият облак от думи (благодаря WordClouds.com !) Може да ви изненада.

Няколко бележки, преди да погледнете: Тези думи са взети от заглавните тагове на началната страница на всеки домейн. Премахнахме общи думи като „,“, „и“ и „a“, както и фирмени обозначения като „llc“ и „ltd.“ И, за да се улеснят нещата, разгледахме домейни, изолирани до САЩ, така че думите да са на английски.

Погледнете … какво виждате?

Най-разпространени думи в уебсайт

Тези думи разкриват много неща. Ето няколко, които забелязахме.

Грижим се за местоположението, местоположението, местоположението. Думи като „nyc“ и „usa“ показват колко е популярно използването на местоположението ви в име на фирма и улесняват клиентите да открият вашия местен бизнес.

Харесва ни да поставяме името си върху нещата. Много от по-малките думи са първи имена като „Дейв“, „Брайън“ или „Мари“, отразяващи колко често е да персонализирате името на вашия блог или компания.

Имаме много страсти. От „изкуство“ и „филм“ до „кросфит“ и „борба“, нашите уебсайтове разкриват за какво блогваме и за какво се интересуваме да купуваме.

Обсебени сме от външния си вид. В култура като нашата, която цени красотата и младостта, това не трябва да е изненада, но все пак е нещо, което да се види колко много от думите се фокусират около постигането на перфектен „вид“: „горещо“, „дебело“, „ кожа „,“ лице „,“ диета „,“ спа „,“ восък „,“ самостоятелно „

Имаме нужда от много помощ с нашите автомобили. „Авто“ и „кола“ са две от най-използваните думи.

Ние обичаме нашите домашни любимци, особено кучешкият сорт. „Куче“ и „домашен любимец“ имат голям външен вид.

Ние разпознаваме силата на положителната психология. Много собственици на уебсайтове обещават „забавление“, „радост“, „сила“ в имената на уебсайтовете си, заедно с думите за продажби като „получавам“, „сключвам“ и „продавам“.

Не сме всички SEO експерти. Две думи, които ни изненадаха с тяхната популярност, бяха „без заглавие“ и „заглавие“. Много от тези собственици на уебсайтове пропускат възможност за SEO, като не включват ключовите думи в заглавните тагове на своята страница.

Най-вече нашите уебсайтове представляват нашия живот. Най-популярната дума беше „живот“, като става ясно, че наистина виждаме нашия онлайн свят като продължение на нашия физически свят.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *