Владеенето на уеб сайт е само първа стъпка към успеха в…
Няколко стъпки за привличане на трафик към сайта
Как да привлечете трафик към вашия уебсайт със SEO
1. Подобрете вашата SEO страница
Това, което може да ви помогне да презаредите резултатите си, е да научите правилните SEO стратегии и най-добрите практики за използване на целеви ключови думи.
Можете да подобрите SEO на страницата си чрез проучване на ключови думи и точното оптимизиране на съдържанието на вашия уебсайт.
Например можете:
Оптимизирайте ключовите думи в SEO заглавието си
Поставете основните ключови думи в заглавията в статиите на уебсайта си
Добавете ключови думи към имената на вашите графични файлове, така че търсачките да знаят за какво става въпрос
Направете URL адресите си възможно най-удобни за SEO, като оптимизирате охлювите.
Уверете се, че сте включили поне основната си ключова дума в мета описанието си
Алгоритъмът на Google взема предвид всички тези критерии за класиране, преди да реши как да класира вашето съдържание.
За да улесните оптимизирането на SEO на страницата, помислете за инсталиране на плъгини като Yoast SEO и използвайте Ahrefs или SEO инструментите на HubSpot.
2. Изследвайте нови ключови думи
Изследването на ключови думи не е свързано с намирането на една ключова дума с голям обем и класирането само за тази ключова дума.
Става въпрос за изготвяне на стратегия за ключови думи с разнообразни термини, които са подходящи за вашия продукт и индустрия.
Но ако това е твърде тясно, не се страхувайте да разширите различни ключови думи във вашата индустрия. Например, напълно е приемливо уебсайт, предлагащ хостинг услуги, да създаде стратегия за съдържание за блог, който обхваща теми за хостинг, заедно с по-широки теми за уеб разработка, CMS платформи, грешки в WordPress и др.
Ако все пак разширите обхвата на нови семейства ключови думи, просто не забравяйте да идентифицирате намерението за търсене зад тях и се опитайте да обслужвате това намерение за търсене с вашето съдържание.
3. Оптимизирайте съдържанието си с ключови думи с дълги опашки
Не се съгласявайте с най-популярните ключови думи във вашия бранш. Например, не използвайте „бизнес идеи“ – защото това е ключова дума от най-високо ниво, която е силно конкурентна и би било трудно за нов уебсайт да се класира за нея.
Вместо това използвайте ключови думи с дълга опашка като „най-печелившите бизнес идеи 2021 г.“ Ключови думи като тази обикновено имат по-малък обем, но те не са толкова конкурентни – те са ниско висящи плодове, които са по-лесни за грабване.
Инструмент за трудност на ключовата дума Ahrefs
Използването на инструменти като Ahrefs или Google Keyword Planner може да ви помогне да проучите обема и трудността на ключовите думи.
Освен това търсачките класират уебсайтовете въз основа на фактори като размер, популярност и възраст по скала от 1-100. Това се нарича DA (орган на домейна) , резултат от класирането в търсачката, разработен от Moz .
Например, ако вашият уебсайт е нов – той има право на домейн 1, докато платформи като Facebook имат право на домейн 99.
За уебсайт с ниска власт на домейн е трудно да се класира за ключови думи с къса опашка със 100 000 търсения на месец. Нов уебсайт ще има по-големи шансове да се класира за ключови думи с дълга опашка, тъй като има много по-малка конкуренция.
4. Надграждане върху ключовите думи на конкурента
Може да помислите да разгледате съдържанието и стратегиите за ключови думи на вашите конкуренти, ако останете без идеи.
Инструмент за пропаст на съдържанието на Ahrefs
Функции като анализ на „Пропуск в съдържанието“ на Ahrefs могат да ви помогнат да идентифицирате ключовите думи, по които се класират вашите конкуренти, но вие не сте.
5. Правете няколко добри публикации за гости всеки месец
Изграждането на връзки или по-точно профилът на обратната връзка на уебсайт е един от факторите за класиране на Google и чудесен начин да увеличите трафика на уебсайта си. Връзките, които водят към вашия сайт, се наричат обратни връзки .
Обратните връзки показват на търсачките, че вашето съдържание придобива признание в бранша и че предоставя стойност както на потребителите, така и на уебсайтовете.
Сега ще стигнем и до това да говорим за изграждане на естествени връзки и това е идеалният начин да получите повече сок от връзки – но това е по-скоро пасивна стратегия – след като създадете страхотно съдържание, ще седите патици.
Или можете да използвате по-проактивен начин за засилване на вашия профил с обратна връзка – публикуване на гости.
Публикуването на гости може да ви помогне както да качите обратни връзки, така и да укрепите профила си на обратна връзка и да привлечете трафик към вашия уебсайт.
Ако достигате до сайтове във вашата ниша и бранш, това означава, че ще получавате връзката си пред потенциални нови читатели и посетители на сайта, които са във вашата целева аудитория.
Сега, разбира се, публикуването на гости обикновено включва някакъв обмен между въпросните два уебсайта и може да бъде добрият стар обмен на връзки.
Но ключът към получаването на няколко добри публикации за гости всеки месец е рационализирана стратегия за разпространение на имейли. И тъй като това не е нещо, което можете лесно да научите, като просто прочетете 100 думи, прочетете още малко и започнете да оптимизирате текущите си процеси!
Имайте предвид, че някои уебсайтове имат указания за подаване на гост. Така че, следвайте внимателно указанията на всеки уебсайт, ако искате да изпратите връзка.
6. Изграждане на естествена връзка
Естественото изграждане на връзки се случва, когато други уебсайтове, блогъри и собственици на уеб сайтове от вашата ниша сами се свързват към вашето съдържание .
Сега, ако печеленето на качествени препратки от авторитетни уебсайтове беше лесно, нямаше да измислим термина „изграждане на връзки“. Като се има предвид това, с достатъчно усилия в крайна сметка ще получите уебсайта си там, а най-ясният начин да го направите е чрез създаване на ценно съдържание, към което хората ще искат да се свържат.
Но какво е „ценно съдържание?“
Е, повече за това в следващия раздел.
Как да стимулираме трафика със маркетинг на съдържание
7. Създайте съдържание, което хората искат да споделят (и да го свържат)
Ако се замислите, нещата, които сме склонни да споделяме или свързваме сами, обикновено са добре проучени, наистина полезни или подходящи и нещо, което смятаме за надеждно. Когато става въпрос за чудесно съдържание, ще откриете, че ключовото е да помислите за стойността, която предоставя .
Ако смятате, че качеството на вашето копие е там, заедно с великите, следващата стъпка е да го обогатите с медии – като използвате убедителни и подходящи изображения.
Но защо не отидете докрай? Винаги е добра идея да добавите видео към съдържанието на уебсайта си (ръководство с инструкции или витрина на продукт например). Ако се притеснявате от производствените разходи, винаги можете да създадете инфографика. Или по дяволите, дори персонализиран GIF.
Тези визуални елементи имат потенциал да направят съдържанието ви по-споделено – а медиите винаги улесняват пренасочването на съдържанието на уебсайта за социални медии.
8. Създайте Инфографика
Всяко твърдо парче съдържание може да бъде превъзходено с правилната инфографика, която е едновременно образователна и забавна.
Инфографика за това как да увеличите трафика на уебсайта
Инфографика за това как да увеличите трафика на уебсайта. Източник: CometChat .
Привличащите вниманието инфографики увеличават трафика на уебсайта, защото те могат да бъдат използвани от други уебсайтове, които публикуват съдържание в същата ниша – и те са лесно споделяеми.
9. Създаване на видео съдържание
Статистиката показва, че търговците, които използват видео, са увеличили приходите с 49% по-бързо от тези, които не го правят, а 92% от клиентите казват, че визуалните елементи са най-влиятелният фактор при вземането на решения за покупка.
10. Интервю на лидери в бранша
Ако обмисляте идеи за съдържание, ето един съвет: ще бъдете изумени колко големи имена във вашата индустрия ще са готови да направят интервю, ако просто ги попитате. Изпращайте имейли или се свързвайте с лидерите в бранша във вашата ниша в социалните медии и поискайте интервю.
Подгответе провокиращи мисли и публикувайте това съдържание на вашия уебсайт.
Най-добрата част? Те вероятно ще споделят своите интервюта със своята публика.
11. Добавете бутони за социално споделяне
Не че търсачките отчитат количеството внимание, което вашият уебсайт получава в социалните медии. Но това може да усили действителните фактори за класиране и добавянето на бутони за социално споделяне не ви струва нищо.
Не добавянето им към публикациите на уебсайта ви пропуска огромна възможност за увеличаване на органичния трафик.
12. Напишете статии от базата знания
Що се отнася до маркетинга на съдържание, има какво да се каже за дължината.
Дължината на статията е важна по няколко причини.
На първо място, Google харесва дължината. Проучване QuickSprout установи, че по-дългото съдържание се нарежда по-високо в резултатите от търсенето с Google .
Средната дължина на съдържанието на уеб страница, която се нарежда в топ 10 на резултатите за всяка ключова дума в Google, има поне 2000 думи.
Второ, не искате куп по-малки, подобни статии, фокусирани около подобни ключови думи, които се канибализират взаимно в SERP.
Трето, ако се съсредоточите върху създаването на най-добрата, информативна и изчерпателна статия по дадена тема, която също ще бъде по-дълга, ще имате шанс да се справите с някои по-малки свързани ключови думи естествено, което означава, че статията ви ще изскочи в няколко резултата от търсенето.
И не на последно място, читателите обичат истински полезни статии от стълбовете и лесна за навигация база от знания.
Страхотно е за структурата на сайта, чудесно е за читателите и е чудесно да се свържете с него като подходящ ресурс в публикуването на гости или ако случайно правите някакъв скромен маркетинг, помагайки на хора във форуми като Quora или Reddit.
13. Вътрешно свържете вашето съдържание
Виждате ли, силата на вашия уебсайт не се определя единствено от това колко други уебсайтове водят обратно към вас. Това също зависи от вашата вътрешна структура на връзката .
Подгответе ли нова статия за база от знания?
Свържете го с вашите по-малки съществуващи парчета, за да сте сигурни, че предоставяте по-добро потребителско изживяване и подобрете структурата на връзките на вашия сайт.
По този начин ще позволите на вашите читатели да останат на вашия сайт още известно време, поглъщайки други ресурси, вместо да напускате сайта си в секундата, когато приключат с четенето на статията ви.
14. Добавяйте ново съдържание седмично
Редовната активност във вашия блог ви позволява да ускорите растежа си – колкото повече съдържание имате, толкова по-големи са шансовете ви за класиране в множество резултати от търсенето. Освен това, като започнете да установявате присъствието си, можете да научите аудиторията си да очаква ново съдържание в определен момент.
Ако не можете да успеете да пишете нови статии седмично, наемете автор на съдържание.
Отделете малко време, за да планирате реална стратегия за съдържание и да използвате някакъв тип календар за съдържание. Производството на вашето съдържание не трябва да бъде последваща мисъл.
15. Поддържайте съдържанието си актуално
О, и още нещо – ако искате да останете подходящ играч във вашата ниша – надградете старото съдържание.
Търсачките като ново и ново съдържание и надграждането са чудесен начин да увеличите страница, която не е съвсем класирана.
Ето някои чудесни начини за надграждане на остарялото съдържание:
Добавете медия – изображения, инфографика, видеоклипове
Премахнете остарялата информация
Архивирайте съдържанието си с повече външни източници
Взаимовръзка с по-ново съдържание, за да подобри структурата на вашия сайт
Насочете трафика, като споделяте допълнителни екстри
16. Създайте безплатни продукти / инструменти
Сега, след като темата за качественото съдържание е отстранена, има място за някои специални споменавания: дайте на аудиторията си още една причина да посети вашия сайт, като им дадете нещо безплатно.
Типът безплатни екстри, които можете да предложите, зависи от вашата индустрия, разбира се, така че е умно да проучите какво правят вашите конкуренти за вдъхновение. Но това може да бъде всякакъв вид продукт – нещо, което можете да подарите на клиентите за определен брой поръчки или за закупуване на конкретен продукт.
Безплатен инструмент за метрика на домейн от Moz
Moz предлага безплатни инструменти, за да даде стимул на посетителите да се върнат на уебсайта си.
Дори може да бъде безплатен инструмент – стратегия, която работи особено добре за компаниите на SaaS например.
17. Домакин на конкурси и подаръци
Друг начин за привличане на повече посетители на уебсайта ви е чрез организиране на конкурси и подаръци . Те играят върху силата на спешността и страха от пропускане и са чудесни за генериране на потенциални клиенти и максимизиране на излагането на марката.
Те също така могат да ви оставят всякакви ценни данни, които можете да проследявате и анализирате – чрез A / B тестване на вашите реклами за раздаване можете да получите представа за това, което привлича вашите клиенти.
18. Създайте БЕЗПЛАТНИ онлайн курсове
Ако искате да утвърдите сайта си като авторитет във вашата индустрия, създаването на безплатен онлайн курс може да е просто начинът да го направите.
Освен това ще трябва да включите формуляри за генериране на олово за всички, които искат да се регистрират!
В зависимост от вашия набор от умения, знания и естеството на вашия бизнес – намерете тема, която смятате, че ще бъде подходяща за вашите клиенти. Разбира се, това трябва да е тема, по която можете да предоставите полезни и задълбочени знания.
Ако обаче искате да създадете качествен онлайн курс, трябва да помислите за производствените разходи, така че планирайте предварително и помислете дали инвестирането в него в момента има смисъл за вашата маркетингова стратегия.
19. Стартирайте Webinars
Онлайн курсовете са вечнозелени, но ако искате нещо подобно, което се възползва от FOMO, можете да изберете уеб семинар.
Уебинарите са отличен начин да споделите своя опит и да се свържете с други професионалисти и вашата целева аудитория.
Освен това, за разлика от конференциите, няма географски или практически ограничения за участниците в уебинар.
20. Създавайте тестове с функция „Споделяне на резултати“
Защо тестовете са ефективни маркетингови инструменти?
Когато потребителите завършат тест, те получават резултати за споделяне и ако намират тези резултати за интересни или забавни, те вероятно ще ги споделят в своите акаунти в социалните медии, разпространявайки думата и привличайки повече посетители на уебсайта.
21. Използвайте имейл маркетинг
Изследване, проведено от Backlinko, разкри, че 91% от потребителите проверяват ежедневно имейлите си. Така че не е чудно, че според същото проучване американските компании са похарчили 360 милиона долара за рекламиране по имейл само през 2019 година.
В светлината на тази статистика, няколко добре дошли допълнения към вашата маркетингова стратегия за електронна поща могат да привлекат повече трафик към вашия уебсайт.
Например всеки може да създаде приспособление за регистрация, което позволява на потребителите да се абонират за бюлетин .
Ако имате проблеми със създаването на списък с имейли или управлението на вашите маркетингови кампании, препоръчваме ви да използвате един от многото качествени инструменти за имейл маркетинг, налични там.
22. Маркови партньорства
Друг начин, по който можете да се докоснете до нови аудитории и да ги насочите към уебсайта си, е да си партнирате с марки. Солидното сътрудничество между марките може да бъде изградено върху:
Взаимно повишаване
Споделени проекти
Партньорството с други марки по споделен проект може да доведе до кръстосване на аудиторията – и марките не е задължително да са в една и съща ниша.
Джефри Стар и Шейн Доусън разпродадоха своята палитра за красота за по-малко от 24 часа
Джефри Стар и Шейн Доусън разпродадоха своята палитра за красота за по-малко от 24 часа. Източник: Джефри Стар
Например, красотният гигант Джефри Стар наскоро си партнира с друг известен YouTuber, Шейн Доусън, за да създаде колекция за красота, която привлича толкова много трафик към техния магазин Shopify в деня на стартирането, че се срива и те не могат да обработват поръчки .
Как да стимулираме трафика на уебсайтове чрез социални медии
23. Създайте страница във Facebook и изградете общност
Що се отнася до стимулиране на трафика (както органичен, така и платен), социалните медии остават един от най-добрите начини да създадете шум около вашата марка, а изграждането на силно онлайн присъствие във Facebook е просто маркетинг в социалните медии 101.
Въпреки че ангажираността в социалните медии не е точно фактор за класиране сам по себе си, има силна връзка между броя на споделянията в социалните медии и препратките. Според EarnedLinks.com , „социалното споделяне може да увеличи връзките към уебсайта с до 245% в течение на една година“.
Така че, създайте страница във Facebook и споделете съдържанието на вашия блог! На всичкото отгоре не забравяйте да го оптимизирате за кликвания върху уебсайт, като добавите CTA, предназначени да насочват потенциални клиенти към вашия уебсайт.
Разгледайте най-добрите практики за маркетинг във Facebook – използвайте местни видеоклипове във Facebook, добавете завладяващи изображения – както при цялото съдържание, добавянето на визуални елементи води до по-голяма ангажираност.
24. Стартирайте канал в YouTube
Както ясно показва примерът с Jeffree Star, с повече от един милиард активни потребители , Youtube се превърна в основен инструмент за търговците, които търсят начини да получат трафик от уебсайтове.
Hubspot youtube маркетинг
Статистика в YouTube. Източник: HubSpot
Тъй като няма да използвате YouTube като основен източник на приходи, а като инструмент за стимулиране на трафика към вашия сайт, трябва да помислите как вие като марка бихте могли да се възползвате от неговия потенциал.
Като цяло можем да очертаем само няколко много ефективни типа видео съдържание, така че помислете кое ще отговаря най-добре на вашите нужди:
Отзиви на клиенти
Видеоклипове с инструкции и уроци
Видеозаписи за демонстрация на продукти при поискване
Видеоклипове за събития
Видеоклиповете в YouTube могат лесно да бъдат пренасочени – съкратени, за да се използват като естествени видеоклипове във Facebook и Instagram или вградени в публикация в блог на вашия уебсайт.
25. Отидете на живо
Статистиката показва, че 80% от потребителите предпочитат да гледат видео на живо от марка, отколкото да четат публикация в блог. Използването на видеоклипове на живо за популяризиране на вашата марка ви дава възможност да привлечете вниманието на публиката.
Видеоклиповете на живо са особено ефективни за споделяне на фирмени новини и популяризиране на предстоящи събития и стартиране на продукти – така че не забравяйте да ги използвате, за да получите по-голяма експозиция на марката.
26. Използвайте Instagram, за да стимулирате трафика
Неотдавнашно проучване, проведено от HubSpot, показа, че седем от десет хаштага в Instagram са маркови .
Рекламна кампания Redbull в Instagram
#PutACanOnIt – марковият хаштаг RedBull накара повече от 1000 последователи да се снимат с кутия RedBull. Източник: Instagram .
Така че, ако не сте се разминали със създаването на персонализиран хаштаг за вашата марка, сега е точното време!
В крайна сметка това е платформата, където потребителите се ангажират най-много с марково съдържание. Статистиката показва, че марките получават 10 пъти по-висок процент на ангажираност в Instagram, отколкото във Facebook.
От само себе си се разбира, че трябва да публикувате висококачествени изображения, които съответстват на естетиката на вашата марка.
Но само това няма да го намали – всеки потребител в Instagram прави точно същото.
И така, какви са някои допълнителни начини, по които можете да насочите трафика към уебсайта чрез Instagram?
Добавете подканваща фраза към публикациите си в Instagram
Създайте увлекателни, кратки видеоклипове (или ги пренасочете) и включете URL адреса на уебсайта си
Партнирайте с влиятелни лица
Предложете на своята публика в Instagram нещо допълнително – бонуси, кодове за отстъпки и специални промоции, които ще ви помогнат да ги насочите към вашия уебсайт
Включете около 5 хаштага във вашите публикации, за да сте сигурни, че те се появяват в съответните емисии на хаштагове
Споделяйте генерирано от потребителите съдържание
FashionNova instagram
FashionNova знае как да се възползва от маркетинга на Influencer и UGC в Instagram и да се промъкне в призив за действие.
27. Включете се с влиятелни лица
Ето един забавен факт: 89% от маркетолозите казват, че възвръщаемостта на инвестициите от маркетинга на влиянието е по-висока в сравнение с други маркетингови канали .
Обръщането към влиятелни лица с големи последователи може да промени играта, но може да е и голяма инвестиция, така че каквото и да правите, не забравяйте за микро-влиятелните .
Въпреки че имат по-малка аудитория (да кажем между 1000 и 100 000), те са склонни да имат по-висок процент на ангажираност и с малко проучване можете да идентифицирате лица, чиято ниша съвпада с вашата и чиято персона на марката е в съответствие с имиджа на вашата марка .
28. Изградете лоялна общност в Twitter
Има много възможности за привличане на трафик през Twitter (в зависимост от вашата индустрия, разбира се) и хаштаговете са в центъра на всичко това. На тази платформа е от решаващо значение да използвате специфични ниши хаштагове и да създадете и вашите хаштагове.
Но най-важното в Twitter е да знаете с кого говорите. Дайте на бранда си отличителен глас или насочете вашите публикации в Twitter, за да адресирате конкретно вашата целева аудитория. Искрящите разговори и бръмченето са в основата на туита.
Също така, не забравяйте да промъкнете завладяващи визуални елементи в своите туитове.
Защо?
Туитовете, които имат визуални ефекти, получават 1,5 пъти повече споделяния.
29. Бъдете активни в LinkedIn
Не пренебрегвайте LinkedIn. Това е платформа, специално създадена за бизнес мрежи и работи изключително добре за B2B бизнеса. Статистиката показва, че 97% от търговците използват LinkedIn за целите на маркетинга на съдържание .
Статистика за B2B търговци, използващи LinkedIn
Статистика за B2B търговци, използващи LinkedIn. Източник: Ironpaper .
И така, как да изградим силно присъствие в LinkedIn?
На първо място, създайте добър поток между вашия уебсайт и LinkedIn – уверете се, че имате бутон за споделяне на LinkedIn във вашите публикации и изпращайте съдържанието на уебсайта си директно към вашите връзки, като използвате LinkedIn имейл.
Но каквото и да правите, не забравяйте да се ангажирате с вашата мрежа! Коментирайте публикации на други канали. Когато публикувате статии, включете личния си поглед и добавете въпроси и анкети.
Колкото по-ангажирани сте, толкова повече шансове ще получите да се свържете с вашата общност в LinkedIn и да изградите своя път към авторитет.
30. Използвайте силата на добрия подкаст
В момента подкастите са огромни. Неотдавнашно проучване показа, че 22% от американците слушат подкасти поне веднъж седмично. Те са забавни, популярни и достигат до широка аудитория, така че те са чудесен начин както да увеличите трафика на уебсайта, така и да повишите информираността за марката – както може да бъдете открити от нова аудитория.
Ако стартирате подкаст, можете да правите интервюта с лидери на мисли във вашия бранш. Или, ако не искате изцяло да се разклоните в този тип маркетинг, можете сами да направите гостуване в подкаст – мислете за това като за еквивалент на публикуване на гости.
Как да стимулирате трафика с реклама
31. Пуснете реклами във Facebook
Със своите алгоритми, които постоянно обезценяват органичния обхват (изследване, проведено от LYFE Marketing, показва, че страниците достигат до 2% от аудиторията си чрез органични публикации), 100% органична стратегия просто няма да го намали.
В крайна сметка 98% от вашата аудитория не вижда съдържанието ви редовно в своите емисии.
За да бъдете наистина ефективни с вашите реклами, пуснете разделно тестване и открийте кои функции са най-подходящи за вашата аудитория, за да превърнете рекламите във Facebook в устойчива, печеливша част от вашия бизнес.
32. Стартирайте Reddit Ads
Освен че е третият по популярност уебсайт в САЩ, статистиката също така показва, че Reddit има 330 милиона активни потребители месечно .
За да насочите успешно трафика през Reddit, първото нещо, което трябва да направите, е да намерите добър subreddit с аудитория, която ще се интересува от вашите продукти или услуги.
Останалото е просто да знаете как да постигнете добър баланс между предлагането на ценна информация и промоцията.
Ако искате да успеете, трябва да се ангажирате истински с общността Reddit . Само тогава можете да се измъкнете с публикуване на реклами и връзки към съдържанието на вашия уебсайт, което е от значение за дискусията.
Това е важно, тъй като търговците, които просто публикуват реклами в Reddit, обикновено са против.
След като се ангажирате с общността във вашия subreddit, можете да инвестирате в спонсорирана публикация, която гарантира, че публикацията ви ще бъде закачена в горната част на subreddit.
33. Пуснете реклами в Twitter
Както е в случая с някои други социални мрежи, благодарение на актуализациите на алгоритмите, органичният обхват в Twitter също намалява.
Нищо чудно, че 75% от B2B и 65% от B2C бизнеса пускат реклами в Twitter – и ако не рекламирате в Twitter, вашите конкуренти вече са на крачка пред вас.
За да стартирате добре кампанията си в Twitter, включете следните техники:
Бъдете кратки
Използвайте изображения
Целеви ключови думи
Задавайте въпроси
34. Стартирайте Google Ads (PPC)
Инвестирането в реклами от Google може да бъде бърз начин за увеличаване на трафика на уебсайта от търсения с търговска цел с висока стойност – „ 65% от всички кликвания, направени от„ потребители, които възнамеряват да купят “, отиват в реклами в мрежата за търсене .“
Разбира се, рекламните кампании на Google имат малко крива на обучение, но няма нищо добро експертно ръководство по темата и някои A / B тестове не могат да разрешат.
35. Пуснете реклами в YouTube
Преди да започнете рекламна кампания в YouTube, трябва да помислите за целевата си аудитория и как тя консумира съдържание. Както винаги е случаят с рекламите, има много проби и грешки – можете да направите A / B тестване, за да разберете кои типове реклами се представят най-добре.
36. Купете рекламно пространство на подобни сайтове
Рекламата в социалните медии е едно, но рекламирането на подобни уебсайтове също е чудесен начин за увеличаване на трафика на уебсайтове.
Ето някои от начините, по които можете да закупите рекламно пространство:
Директно от уебсайт
Чрез използване на агенция
Чрез рекламна мрежа като дисплейната мрежа на Google
Чрез пазар като BuySellAds.com
37. Рекламирайте чрез рекламни мрежи
Използването на рекламни мрежи може да ви помогне да генерирате рекламни приходи от вашето съдържание. Това ще ви даде шанс да създадете дигитални реклами, които да са насочени към фокусирана група клиенти.
Рекламните мрежи свързват купувачите и продавачите. Те са насочени към клиентите въз основа на тяхното поведение, местоположение, работа и интереси, което ще бъде невъзможно да направите сами.
38. Използвайте пренасочване
По-голямата част от посетителите ще имат достъп до вашия уебсайт няколко пъти, преди да направят покупка. Има обаче голям брой посетители, които ще отворят уебсайта Ви само веднъж и никога няма да се върнат.
Пренасочването е технология, базирана на бисквитки, която използва прост код на Javascript, за да следва вашите клиенти и да ги върне обратно, като пусне реклама за продукта или услугата, която те прегледаха.
Рекламите за пренасочване Ви позволяват да насочите бъдещите клиенти обратно към Вашия уебсайт, което винаги увеличава шансовете за реализация.
Насочете трафика, като се ангажирате с общностите
39. Участвайте във форуми
Намерете къде е вашата общност и се свържете с тях. Използват ли Quora, Reddit или Yahoo Answers? Или може би има друга дигитална общност, в която професионалистите във вашата ниша водят дискусии и споделят ценна информация?
Не използвайте форуми само за популяризиране на вашите продукти – това обикновено се мрази. Вместо това участвайте в дискусии и добавете ценно съдържание. Това ще ви помогне да изградите взаимоотношения с професионалисти във вашата ниша и след време те ще се заинтересуват от вашия бизнес.
40. Бъдете активни в фокусирани върху ниши онлайн общности
Запознати ли сте с нишови форуми, свързани с вашата индустрия? Ако не, започнете търсенето веднага. Този тип онлайн общност е чудесен начин да достигнете до много специфични целеви групи.
41. Участвайте в Quora
Quora е популярен форум, където хората участват в дискусии по всяка възможна тема, която можете да си представите. Това е чудесно място да откриете как клиентите реагират и изживяват услуги и продукти във вашата индустрия – или дори за вашия бизнес.
Този тип информация може да бъде безценна – може да ви помогне да научите как можете да подобрите своите продукти и услуги.
Едно нещо, което можете да направите, е да вземете активно участие в Quora. Отговорете на въпросите на хората по теми, свързани с вашата индустрия, но се опитайте да избегнете разпродажба.
В този тип форуми трябва да изградите взаимоотношения и да спечелите доверие като член – не бързайте с публикуването на връзки към блога на вашия уебсайт. Бъдете подходящи и бъдете полезни.
С времето ще изградите лоялна общност, която да възприема продуктите и услугите на вашия уебсайт.
42. Използвайте Reddit за популяризиране на вашето съдържание
Ако искате да получите голям обем трафик, трябва да се ангажирате с общността на Reddit .
Но бъдете внимателни, това е платформа, където читателите искат да получат задълбочено, ценно и полезно съдържание. Краткото и родовото не се справя добре – както казахме, лесно можете да бъдете против.
Така че, направете малко проучване на вашия subreddit, разберете какъв тип публикации са популярни и публикувайте само най-доброто си съдържание.
43. Споделяйте изображения в Pinterest
Ако имате B2C компания, редовното публикуване (или пренасочване) на привлекателни продуктови изображения и персонализирани визуални ефекти и създаване на табла (с ключови думи за индустрията) може да ви помогне в отдела за трафик.
Всъщност статистиката показва, че Pinterest насочва 33% повече трафик към уебсайтовете за пазаруване от Facebook .
Само не забравяйте, че Pinterest функционира точно по същия начин като другите платформи за социални медии – редовното публикуване е ключът към успеха.
44. Разработване на презентации SlideShare
Знаете ли, че SlideShare е в списъка на 150-те най-посещавани уебсайта в света?
Не подценявайте тази платформа – над 80% от 70-те милиона посетители на уебсайта на SlideShare идват чрез органични изследвания !
Освен това можете лесно да пренасочите съдържанието на блога в презентация и да използвате SlideShare като още един канал, който ще насочи трафика към вашия сайт.
Популяризирайте уебсайта си офлайн
45. Спонсори на събития
Спонсорирането на събития е чудесен начин да увеличите излагането на вашата марка и да установите бизнес авторитет във вашата индустрия.
Изберете събитие, което отговаря на имиджа на вашата марка и вероятно ще бъде посетено от вашата целева аудитория. Излагането на медии и шансът да извадите логото на вашата марка винаги има мощен начин да генерирате повече интерес.
46. Рекламирайте на конференции
Ако имате възможност да говорите на конференция на тема, свързана с вашата индустрия или бизнес, не пропускайте. Освен това работата в мрежа с лидери в бранша никога не е лошо нещо, нито е възможност за привличане на нови потенциални клиенти от групата на присъстващите.
Насочете трафика чрез оптимизиране на вашия уебсайт
47. Фокус върху мобилността
Сърфирането в интернет вече не се извършва само на настолни компютри – все повече хора използват мобилни устройства за достъп до мрежата. Всъщност изследванията показват, че 70% от трафика на уебсайта се случва на мобилно устройство.
Ако уебсайтът ви не е оптимизиран за мобилни устройства, посетителите на мобилните устройства вероятно няма да се върнат.
Така че, уверете се, че уебсайтът ви реагира на всички устройства, изберете мобилна адаптивна тема и се уверете, че съдържанието на уебсайта ви изглежда добре на мобилното!
48. Ускорете вашия уебсайт
Наличието на бърз уебсайт означава добро потребителско изживяване. Изследванията показват, че посетителите на уебсайта вероятно ще напуснат уебсайта ви, ако зареждането им отнема повече от 3 секунди .
Така че, това, което винаги можете да направите, е да тествате скоростта на вашия сайт, да изберете добър доставчик на хостинг и да оптимизирате вашите изображения (намалете размера на изображението) поне.
49. Оптимизирайте CTR
Вашият CTR (Click-Through Rate) е един от най-важните ви показатели.
Въпреки че оптимизацията на CTR не винаги е най-лесното нещо, можете:
Включете ключови думи в заглавния си маркер, URL и мета описание
Дръжте ги всички в рамките на ограничението на броя знаци, като използвате инструмент като SeoMofo Snippet Optimizer
Използвайте мощни думи
Напишете убедителни заглавия (консултирайте се с инструменти като анализатор на заглавия )
50. Проучете данните от Google Анализ
Инструменти за анализ като Google Analytics ви позволяват да проследявате:
Как и къде се споделя вашето съдържание.
Мобилен трафик
Най-посещавани страници
Препратки
Органични ключови думи
Това може да ви даде невероятна представа за вашата публика и много повече.
Вместо да оперирате на сляпо предположение, инструмент като Google Analytics ще ви помогне да вземете решения, основани на данни за това как да подобрите уебсайта си.
51. Проучете вашите конкуренти
Някои от тези начини за привличане на трафик към уебсайтове ще работят за вас, някои от тях не.
В крайна сметка няма общо правило за всеки вид бизнес.
Но това, което обикновено работи за всеки бизнес, е намирането на успешни примери за техния бизнес модел в същата индустрия и ученето от лидерите в бранша.
Ето защо трябва да направите малко ровене – проучете какво използват вашите конкуренти. Например:
Каква е стратегията им за съдържание?
Какви ключови думи продължават да използват в PPC?
С кого си сътрудничат?
Това винаги ще бъде най-подходящото за вас знание .
52. Определете най-добрия си източник и мащаб на трафика
И накрая, от вас зависи да проследите резултатите си, да следите анализа си и да определите откъде идва по-голямата част от трафика ви.
Когато имате добра представа за типа източници, които управляват най-голям обем трафик, и какъв процент от този трафик се преобразува, ще знаете в какво да инвестирате. Удвоете това, което вече се представя!
This Post Has 0 Comments