Adwords Optimization 8

Няколко изключително важни съвета за оптимизация на рекламите в Google AdWords

Google AdWords може да е една от най-добрите рекламни платформи, които някога сте използвали по отношение на възвръщаемостта на инвестициите или един от най-големите загуби на маркетингов бюджет.

И ако съм честен, двете твърдения са верни.

Истината е че, ако не настроите правилно кампания в AdWords или я оптимизирате по съответния начин , можете да сте сигурни, че няма да имате възвръщане на инвестициите от нея.

ВНИМАНИЕ!!! Лесно се допускат грешки

Ако неправилно сте настроили кампанията си в AdWords, няма да имате възвращаемост на инвестицията, което води до загуба на време и пари…

Някои от най-честите грешки, които се допускат:

  • Не използвайте ключови думи с широко съвпадение
  • Не добавяйте отрицателни ключови думи, които могат да донесат потенциални клиенти
  • Не изпращате трафика си на целеви страници

Когато настройвате кампания, винаги трябва да знаете, че хората, които търсят в Google за продукт или услуга, са доста не решителни за вземане на решения.

Те вече са решили, че се нуждаят от продукта / услугата, а сега активно търсят някой, който да им я предостави на възможно най – ниска цена.

Ако искате истински маркетингов успех, трябва да работите, за да накарате хората, които са кликнали върху рекламата Ви, да се превърнат в потенциални клиенти (или продажби, ако сте в електронната търговия).

Приликата е ключова

Веднъж извършихме одит на кампания за фотограф, специализиран в сватбени снимки.  Кампанията бе изградена изцяло от него. Клиента беше изненадан, че кампанията му не е получила нито една реализация (продажба) въпреки, че беше изхарчил не малко пари за реклама.

При прегледа на кампанията, беше доста лесно да се разбере защо не е получил заявка. Рекламите се показваха по следните ключови думи:

  • „Фотография“
  • „София“
  • „Снимки“
  • „Сватба“
  • „Брак“

Това означава, че рекламите му се показват за думи за като:

  • „Онлайн курс по фотография“
  • „Авточасти втора ръка София“ – ????
  • „Брачен съветник цени“

Нито една от тези думи по никакъв начин не се свързват с дейността на фотографа. Той би могъл да извърши подобрение на ключовите си думи. Бързи примери:

  • Сватбен фотограф в София
  • Сватбена фотография
  • Сватбен фотограф
  • Снимки на сватби

Тези комбинации могат да бъдат са безкрайни и всички ще доведат до вече таргетиран трафик към сайта на фотографа.

Текуща оптимизация

От голямо значение за AdWords са данните, които предоставя.

Ако смятате, че дадена ключова дума ще ви донесе нови потенциални клиенти, можете да я тествате в кампаниите си. Ако това не води до нови клиенти, можете да я запишете в отрицателна ключова дума. Или да промените офертата за нея на по ниски цени, така също оптимизирате кампанията. Отговорите са в числата!

Сигурно се чудите как точно да настроите кампаниите си за успех. В интернет и помощния център на AdWords има изчерпателна информация как да постигнете максимално възвръщане на инвестицията.

А ако нямате достатъчно време да се занимавате със всичко това, можете да разгледате нашите планове за създаване и управление на вашите кампании.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *