skip to Main Content

10 бързи начина да поддържате връзка с клиентите си

Поради правилата за пандемия и социално дистанциране, вашият бизнес може да функционира много по-различно от само преди няколко седмици.

Тези промени са важни за здравето на всеки, но също така са потенциално объркващи. Уведомяването на клиентите за промените е важно за поддържане на доверие във вашата марка и поддържане на бизнеса на клиентите.

За да следите какви актуализации да споделяте и как да ги споделяте – докато сте също заети с всичко останало – използвайте това бързо ръководство.

Уведомете клиентите си за тези промени
Всички разбират, че нещата са се променили, но хората все още се смущават, когато очакванията ни не са изпълнени, особено когато сме подложени на стрес. Улеснете нещата за вашите клиенти и вашите служители, като актуализирате накратко клиентите, ако вашият бизнес е направил някоя от тези промени.

Затворени участъци. Ако вашият бизнес е временно затворен, уведомете клиентите – особено ако управлявате заведение или магазин, който обикновено предлага артикули за местна доставка.
Промени в работното време. Много от основните предприятия са съкратили работните си часове, така че служителите да могат да дезинфекцират и възстановят рафтовете. Някои добавиха специални времена за пазаруване за възрастни хора и клиенти в риск.
Закъснения при попълване, доставки и поръчки за бордюриране. Ако вашите доставчици изостават или ако сте с персонал и ви отнема повече време за подготовка на поръчките, уведомете клиентите, преди да натиснат бутона „купи“.
Наемането. Обикновено не можете да поставяте на клиентите си помощни реклами, но това не е обикновена ситуация. Ако сте основен бизнес, който се наема, уведомете клиентите си. Те може изведнъж да търсят работа или да познаят някой, който е.
Нови процедури за забавяне на разпространението на коронавирус. Ако искате клиентите да ви изпращат съобщения от колата си, когато пристигнат, носете маски за лице в магазина си или ви позволяват да вземете температурата им, преди да влязат в чакалнята ви, дайте им глава.
Ограничения за количество на артикули. Хранителни стоки, дрогерии и други основни предприятия сега ограничават количествата на някои продукти като хартиени кърпи, кърпички за белина и яйца, за да гарантират, че повече клиенти могат да получат това, от което се нуждаят. За да намалите оплакванията, уверете се, че клиентите ви знаят предварително.
Най-добре е да споделите всичките си промени в едно съобщение, защото клиентите могат да настройват множество съобщения. Но го дръжте просто. Ето страхотен пример от началната страница на Fiesta International Market.

актуализация на магазина covid-19 за пазара на фиеста
С това известие за привличане на вниманието те актуализираха часовете си в магазина, очертаха часовете за старши пазарувания, обясниха защо са направили промени, публикували обявление и връзка за наемане и предоставили линк към повече подробности – всичко в 70 думи.

10 начина да достигнете до клиентите си чрез множество канали
Страхотното в съвременния живот е способността да достига до хората по толкова много различни начини. Недостатъкът в момента е, че трябва да достигнете до тях по куп различни начини, когато има криза, и може да не винаги ги помните всички.

Използвайте този контролен списък, за да гарантирате, че възможно най-много ваши клиенти ще знаят за вашите промени. Може да се изкушите да използвате само един или два канала, за да спестите време, но това е рецепта за недоволство сред клиентите, до които не достигате.

  1. Имейл
    Всеки път, когато вашият бизнес прави промяна, която засяга клиентите, изпращайте бърза актуализация по имейл до целия си списък с клиенти . Например имейлът на Topgolf дава възможност на хората да знаят, че са затворени, но са достъпни за онлайн игра безплатно.

topgolf съобщение по имейл за виртуални игри по време на социално дистанциране
Можете също да включите промените си в разписките по имейл и отговорите на запитвания за обслужване на клиенти – просто не забравяйте да поддържате тази информация актуализирана с развитието на ситуацията.

  1. Изскачащи или банери на уебсайтове
    Всяка страница на вашия сайт се нуждае от известие, което уведомява клиентите, че сте направили някои временни промени. По този начин, без значение как посетителите пристигат на вашия сайт – чрез началната ви страница, целевата страница или страница с продукти – те все още виждат необходимата информация.

изскачащ уебсайт за доставка на бордюри по време на огнището на коронавирус
Austin eatery Easy Tiger свърши страхотна работа за актуализирането на уебсайта им по време на поръчките за престой в дома. В горната част на страницата има банер, който предлага набиране и доставка на бордюри и изскачащи прозорци, за да насърчи клиентите да поръчват онлайн. Зад изскачащите прозорци се крият новини за това как бизнесът помага за осигуряване на хляб на местните хранителни банки.

  1. Публикации в социалните медии
    Публикувайте в социалните медии винаги, когато правите промени, за които клиентите трябва да знаят. Закачете известията си в горната част на страницата, ако можете. Например, вижте как този магазин за сирене в Остин актуализира своя Instagram с новите си часове, опции за пазаруване, политика за събиране на крайници и онлайн класове:

актуализирайте instagram bio с промените в графика и доставката по време на социално дистанциране covid-19
Facebook for Business има колекция от шаблони и автоматизирани отговори на Messenger, които можете да използвате, за да покажете на посетителите на вашата страница, че все още правите поръчки онлайн или че временно сте затворили.

Facebook за бизнес шаблони на Facebook Messenger за коронавирус

  1. SMS
    Ако достигнете до някой от клиентите си чрез текстово съобщение, изпратете бързи актуализации до тях чрез този канал. Ето пример, който последва онлайн потвърждение на поръчка с магазин за хранителни стоки в Тексас:

Актуализация на SMS текст от магазин за хранителни стоки по време на коронавирус

  1. Изходящи гласови повиквания
    Не всеки бизнес трябва да се обади на своите клиенти, но някои трябва. Например, ако временно затваряте клиника, терапевтична практика или друг бизнес, където обикновено виждате клиентите или клиентите си лице в лице, повикването и оставянето на съобщение е задължително, особено ако трябва да отложите съществуващите срещи или да ги преместите онлайн ,
  2. Съобщение за входящи повиквания
    Всеки бизнес с линия за обслужване на клиенти или номер на офис трябва да обясни всички промени в менюто на телефона си или телефонен секретар.
  3. Натискайте известия чрез вашите инструменти за чатбот
    Ако имате чатбот за обслужване на клиенти във вашия онлайн магазин, който предлага маркетинг чрез известия на вашите клиенти, можете да го използвате, за да ги уведомите за промените.
  4. Google My Business
    Най-малкото, актуализирайте списъка си с GMB, за да покажете дали магазинът ви е затворен или часовете ви са се променили. Можете също да добавите услуги за доставка, с които си партнирате, както направи този ресторант в Остин:

Google актуализация на моя бизнес профил за доставка и извеждане по време на епидемия от коронавирус
За да дадете на клиентите по-подробна информация, когато търсят вашия бизнес, разгледайте публикацията ни относно използването на новите комуникационни инструменти на Google My Business Covid-19.

  1. Местни услуги за доставка
    Уведомете партньорите си за доставка, когато вашите часове се променят, така че шофьорите да не губят време и газ да открият трудния начин, който затваряте рано или че временно сте изключили.
  2. Знаци на прозореца
    И накрая, ако имате място за тухла и хоросан, поставете знак на прозореца – такъв, който е достатъчно голям и ясен, за да се чете от кола на бордюра.

Маркирайте този списък и се връщайте в него винаги, когато трябва да актуализирате клиентите си с критична информация за вашия бизнес. Задържането на клиентите ви в цикъла е работа, но когато знаят, че могат да разчитат на вашия бизнес да комуникира ясно, е по-вероятно да останете лоялни и да ви препоръчат на другите.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *