skip to Main Content

10 Инструменти за автоматизация на имейл маркетинг

С проучвания, които показват ROI от $ 38 за всеки $ 1, изразходван за маркетинг по имейл ( източник ), не е изненада, че имейлите са основен фокус за много фирми, както големи, така и малки.

Но с имейл пощенските кутии, които са все по-пренаселени, по-важно от всякога е имейлите ви да са силно насочени и да правите правилните видове оферти на своите абонати.

Изследванията показват също, че насочените автоматизирани имейли са изключително ефективни. Автоматизираните имейл съобщения са със средно 70,5% по-висока честота на отваряне и 152% по-висока честота на кликване от маркетинговите съобщения „както обикновено“ ( източник ).

Автоматизираните имейли могат да бъдат по-ефективни, защото се изпращат на точните хора в точното време с правилното съобщение.

В тази статия ще разгледаме 10 от най-добрите инструменти, които можете да използвате за автоматизиране на електронния си маркетинг и увеличаване на печалбите.

Какво е имейл маркетинг автоматизация?
Когато имейл маркетингът започна да набира популярност преди много години, типичният подход беше да се увеличи списък на абонати и да се изпращат имейли до целия списък едновременно. Тези имейли може да се наричат ​​взривове, излъчвания или бюлетини, но всички тези условия обхващат основно едно и също нещо – изпращане на едно и също съобщение до всички в списъка ви.

Автоматизирането на имейл маркетинг използва по-специализиран подход. Поредица имейли могат да бъдат настроени предварително и те се изпращат автоматично, когато се задействат от определено събитие или действие. Например, когато клиент направи покупка, автоматична последователност от имейли може да излезе на определени интервали. Имейлите могат да бъдат персонализирани въз основа на точно закупения артикул, което прави съдържанието на имейлите изключително подходящо за този клиент.

Не само покупките могат да предизвикат поредица от имейли. Неща, като попълване на формуляр, изтегляне на файл, щракване върху връзка, изоставяне на пазарска количка без покупка и абонамент за определен списък са все примери за възможни задействания.

Автоматизирането на имейл маркетинга е изключително ефективно, защото 1) той е настроен предварително и работи на автопилот, и 2) имейлите са силно насочени, което води до по-добри резултати.

Автоматизацията е добра както за бизнеса, така и за потребителя, тъй като намалява броя на нерелевантните имейли, които се изпращат.

Фирмите, които използват автоматизация, също могат да изпращат взривове към целия списък или сегменти от списъка, когато е подходящо, но автоматизацията обикновено може да намали честотата на еднократните имейли.

Най-добрите инструменти за автоматизация на имейл маркетинг
Затова сега, когато виждате предимствата на автоматизацията, може би се чудите как е възможно. В този раздел ще разгледаме 10 от водещите инструменти и ресурси, които го правят възможно. Разбира се, има много други, които не са обхванати тук, но този списък ще обхване повечето от най-добрите опции и шансовете са, ще можете да намерите това, което ви трябва тук.

  1. Infusionsoft
    Infusionsoft

Когато става въпрос за автоматизация на маркетинговия имейл, Infusionsoft е едно от първите имена, които трябва да бъдат споменати. Това е около 18 години и е добре познат като лидер на пазара.

Infusionsoft е изключително мощен и предлага много невероятни функции, но има няколко недостатъци, които могат да бъдат доста значителни. Първо, не е евтино. С начална цена от 99 долара за 500 контакта, това е една от по-скъпите опции, които ще намерите. Второ, Infusionsoft може да бъде сложно да се настрои. Ако говорите с потребителите на Infusionsoft, едно нещо, което ще чувате многократно, е, че е трудно да го разберете. Много потребители приключват с наемането на експерт, който да помогне с настройката. Поради тези причини Infnancesoft не е опция за входно ниво.

Но въпреки тези недостатъци, Infusionsoft спечели репутацията си, като помага на собствениците на фирми драстично да подобрят маркетинговия си процес и в крайна сметка да увеличат печалбата.

С помощта на Infusionsoft можете лесно да създавате ефективни целеви страници с помощта на един от техните шаблони, автоматично да маркирате водещи имейли, да изпращате имейли въз основа на времеви задействания или действия, да класирате потенциални клиенти въз основа на тяхната ангажираност и други.

Един от начините, по които Infusionsoft се различава от някои конкуренти е, че той включва и функционалност за приемане на плащания и създаване на фактури. Той също така ще се синхронизира с инструменти като Quickbooks и Xero, за да улесни вашето счетоводство и счетоводство.

Infusionsoft може да е малко прекомерно за тези с по-малки нужди, но ако търсите надежден инструмент за автоматизация на маркетинг по имейл, който може да помогне за разрастването на вашия бизнес, това е чудесен избор.

  1. HubSpot
    Hubspot

Подобно на Infusionsoft, HubSpot е друг ресурс от висок клас, който е изключително богат на функции. HubSpot всъщност предлага няколко различни инструмента, но за целите на автоматизирането на имейли техният маркетинг център е това, върху което ще се фокусираме.

Маркетинговият център е нещо повече от инструмент за автоматизация на имейли, така че не е пряко съпоставим с останалите, изброени на тази страница. С него можете да създадете уебсайт или блог с конструктор с плъзгане и пускане, да получите SEO предложения за увеличаване на експозицията на вашето съдържание, да се възползвате от функционалността, която ще популяризира съдържанието ви чрез социални медии, ще създавате оптимизирани форми и други.

По отношение на маркетинга по имейл, HubSpot ви позволява да създавате капкови кампании, които могат да бъдат изпращани до вашите клиенти на определени интервали, настройка на последователности въз основа на задействания, настройка на кампании за реферали и upsells и други. Можете дори да пускате анкети и да събирате отзиви.

Ценообразуването започва от 50 долара на месец, но това е ограничен план, който не включва маркетинговата автоматизация. Функциите за автоматизация са достъпни с професионалния план, който започва от $ 800 на месец и ви позволява да управлявате до 1000 контакта. Цената за HubSpot е висока, отчасти защото включва такава широка гама от функции, като създаване на собствен уебсайт или блог. Ако не се нуждаете от всички тези функции, вероятно е по-добре с по-евтина опция.

  1. Ontraport
    Ontraport

Ontraport е друга, богата на функции платформа, но тя е доста по-ниска от HubSpot и често се счита за по-лесна за използване от Infusionsoft.

С Ontraport можете да създавате красиви целеви страници, оптимизирате формуляри и изскачащи прозорци, за да увеличите списъка си с имейли. След като абонатите са в списъка ви, можете да използвате инструменти за автоматизация, за да изпращате правилните съобщения до правилните перспективи за конвертиране на потенциални клиенти в клиенти.

Ще харесате и функциите, които са достъпни след покупка, включително продажби, бордови бордове за нови клиенти и проучвания след покупка. Можете също да търсите препоръки от клиентите си и да конвертирате еднократна покупка в членство с периодично плащане.

Освен имейл, Ontraport също дава възможност да изпращате SMS текстови съобщения до вашите клиенти и клиенти.

Ценообразуването започва от $ 79 на месец, което ви позволява да управлявате до 1000 контакта. Цените тръгват от там въз основа на броя контакти.

  1. ActiveCampaign
    ActiveCampaign

ActiveCampain е развил репутацията си като много мощен и лесен за използване. Лекотата на използване и ниската начална цена го правят перфектен избор за блогъри, солопренери и други малки фирми.

Инструментът за автоматизация с плъзгане и пускане улеснява настройването на модерни автомати, базирани на много различни възможни задействания. Можете да използвате оценката за олово, за да намерите най-ангажираните си последователи, да създавате и проследявате цели и конверсии, за да знаете какво работи, и използвайте картата за автоматизации, за да видите как автоматизациите се свързват помежду си.

ActiveCampaign се интегрира с повече от 250 приложения като WordPress, Shopify , Thrive Themes и много други.

Цените за ActiveCampaigns започват от едва 9 долара на месец, което ви позволява да управлявате до 500 контакта. Този план включва някои функции за автоматизация на маркетинг по имейл, или можете да отидете с $ 49 на месец план, който включва контакт и олово оценяване, както и много други функции.

ActiveCampaign предлага огромна стойност, така че определено трябва да вземете предвид.

  1. Капнете
    капене

Капването е направено специално с електронната търговия на ум. Ще можете да получите подробна информация за посетителите и клиентите си, включително това, което те преглеждат и кликват. Можете да маркирате и идентифицирате много различни действия, за да ви предоставим ценна представа.

Drip използва визуални работни потоци, за да улесни създаването на автоматизации и достигането на правилните перспективи в точното време. Ще получите подробни данни, за да покажете кои кампании и имейли генерират продажби и печалба. Drip също се интегрира с Instagram и Facebook и можете да използвате интеграции на трети страни за SMS и дори директна поща.

Въпреки многото усъвършенствани функции, които Drip предлага, ценообразуването е доста достъпно, дори за малки фирми. Ценообразуването започва от $ 49 на месец, което ви позволява да управлявате 2500 активни контакта.

Комбинацията от разширени функции за електронна търговия, лесна употреба и страхотна цена правят Drip очевиден избор за бизнеса с електронна търговия.

  1. ConvertKit
    ConvertKit

Първоначално ConvertKit се продаваше на блогъри, но сега изглежда, че е обявен за „създатели“, което вероятно им позволява да достигнат до повече предприемачи в други области, освен просто блоговете. Независимо от това, ConvertKit е отличен избор за блогъри и други собственици на малък бизнес.

С ConvertKit ще можете лесно да създавате формуляри и целеви страници, за да разширите списъка си с електронна поща, да настроите водещи магнити, които да бъдат доставяни на абонати, да абонирате с етикети, да изпращате излъчвания до целия си списък или въз основа на тагове и да създавате автоматизирани последователности въз основа на различни тригери.

Визуалният конструктор ви позволява лесно и бързо да настройвате автоматизации на няколко задействания, например когато даден абонат се абонира през конкретна форма, назначи маркер или направи покупка. Вие имате пълен контрол над правилата, свързани с последователностите, които се изпращат.

Ценообразуването започва от едва 29 долара на месец, което ви позволява да управлявате до 1000 контакта и включва цялата функционалност.

Въпреки че ConvertKit може да не е толкова богат на функции, както някои от ценовите опции в този списък, той има повече от достатъчно функционалност, за да отговори на нуждите на повечето блогъри и предприемачи.

  1. Sendinblue
    Sendinblue

Sendinblue е интересна опция, тъй като освен имейл маркетинг и целеви страници, тя включва и функции, свързани с SMS маркетинг, възможност за чат на вашия уебсайт и възможност за създаване на реклами във Facebook.

По отношение на маркетинга и автоматизацията на електронна поща, разбира се, че ще можете да създавате оптимални форми и да проектирате съобщения и да сегментирате списъка си. Можете да създавате визуални работни процеси, за да настроите автоматизации въз основа на различни задействания.

Функционалността на SMS ви позволява да изпращате продажби и промоции, както и персонализирани съобщения.

Можете да настроите персонализиран чатбокс на вашия сайт, да го инсталирате за секунди и след това да комуникирате с посетителите и да доведе до увеличаване на продажбите.

Sendinblue предлага безплатен план с много ограничени функции, но той ви позволява да започнете да използвате платформата безплатно. За да получите достъп до функциите за автоматизация на имейли, ще трябва да преминете към Premium план при $ 66 на месец. Този план ви предоставя всички функции, споменати тук и можете да изпращате до 120 000 имейла на месец.

  1. AWeber
    Aweber

AWeber е един от водещите доставчици на имейл маркетинг от много дълго време. Техните функции за автоматизация са малко по-ограничени и не са толкова напреднали, колкото много от изброените по-горе опции, но AWeber е отличен избор, който ще отговори на нуждите на много предприемачи и малки фирми.

Те имат редактор на кампании с плъзгане и пускане, който ви позволява лесно да настроите последователностите си и маркетинговите фунии. Можете да сегментирате абонатите си, да прилагате маркери, за да задействате автоматизирани последователности и да стартирате разделени тестове, за да увеличите максимално въздействието на вашите имейли.

Ценообразуването започва от $ 19 на месец, което ви позволява да управлявате до 500 абонати и да изпращате неограничени имейли.

Въпреки че AWeber може да няма разширени функции за автоматизация, това е солидна опция за управление на списък и започване на работа с основна автоматизация и това е компания с доказан опит в индустрията.

  1. MailerLite
    MailerLite

Подобно на AWeber, MailerLite е отлична опция за управление на вашия имейл списък, който включва някои основни функции за автоматизация, но нищо напреднало.

Ще можете да разширите списъка си с формуляри, изскачащи прозорци и целеви страници. Можете дори да създадете анкети с MailerLite. Можете да изпращате персонализирани и насочени имейли (като посрещане на нов абонат или съобщение за честит рожден ден), маркиране на абонати и създаване на сегменти и настройване на автоматизирани последователности въз основа на различни задействания.

Редакторът за автоматизация ви позволява лесно да създавате и внедрявате свои собствени персонализирани автоматизации и последователности само за минути.

Едно от най-добрите неща за MailerLite е техният безплатен план, който ви позволява да управлявате списък с до 1000 контакта. Безплатният план има ограничени функции, но изненадващо повечето от функциите са налични, включително автоматизация на електронната поща. И ако искате да премахнете тези ограничения, платените планове започват от само 10 долара на месец.

MailerLite е много атрактивна опция поради комбинацията от безплатен план, ниски цени на платените места, много добре проектиран потребителски интерфейс, който го прави лесен за използване, и приятно предлагане на функции (включително автоматизация). Той не предлага някои от модерните функции за автоматизация, но е изключителна стойност.

  1. Mailchimp
    MailChimp

Mailchimp е друга опция, която предлага ограничен безплатен план. Техният безплатен план ви позволява да управлявате списък с до 2000 абонати, но функциите са по-ограничени от безплатния план на MailerLite. Безплатният план на Mailchimp включва автоматизации с едно щракване, но за да получите достъп до функциите на серията за автоматизация, ще трябва да плащате поне $ 14,99 на месец (което все още е наистина страхотна цена).

Наскоро Mailchimp направи ребрендинг, за да се представи като по-скоро пълна маркетингова платформа, а не като прост доставчик на имейл маркетинг. Можете да маркирате абонати и лесно да сегментирате аудиторията си, да създавате лоока аудитории за социални реклами, да създавате целеви страници, да получавате ценна информация и други.

Функциите за автоматизация включват базирани на дата автоматизации, известия за поръчки, пренасочване на имейли, препоръки за продукти, изоставени имейл колички, повторно ангажиране с клиенти и други.

Кой да избера?
Всички изброени тук инструменти са способни да ви помогнат да управлявате списъка си с имейли и да настроите някои основни автоматизации. Някои имат по-разширени функции, създадени са с конкретни типове потребители, или предлагат страхотни цени. Правилният избор ще зависи от вашите собствени ситуации или нужди, но ето няколко препоръки.

Най-доброто за бизнес в електронната търговия – капково
Drip е създаден специално за електронната търговия, като в резултат на това предлага функции и функционалност, които могат да ви помогнат да реализирате повече продажби и да увеличите рентабилността.

Най-доброто за блогъри – ConvertKit
ConvertKit е отличен избор, който е достатъчно прост за повечето солови блогъри, но все пак достатъчно мощен, за да получи страхотни резултати.

Най-добра стойност – ActiveCampaign
ActiveCampaign е изключително мощен, лесен за използване и цени много разумно. Тя не е нито най-богата на функции, нито най-евтината, но вероятно представлява най-добрата стойност.

Най-добър като цяло – Infusionsoft
Трудно е да се отрече какво може да направи Infusionsoft за бизнес. Недостатъкът е, че е трудно да се управлява за повечето солопренери и много малки отбори, но ако имате ресурси, това е чудесен инструмент.

Най-доброто за малки бюджети – MailerLite
Свободният план на MailerLite е доста страхотен. Дори платените планове са на цена много ниска. Не позволявайте на цените да ви заблудят, MailerLite все още има какво да предложи.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *