Man Drawing Schedule Of Business Growth

10 начина да увеличим продажбите на онлайн магазина си

Да увеличим продажбите на онлайн магазина е напълно реалистична задача, която можем да си поставим, стига да знаем, с какви точно средства да го направим. Като цяло в подобен род действия, масово се залага на времето, перфектната визия и страхотните продукти и услуги, но нещата съвсем не спират до тук! Продажбите не се основават само и единствено на качествения продукт/услуга, а в голяма степен при онлайн търговията, на супер добрата и точна оптимизация. Ако казаното до тук не ви говори нищо, то ето и 10 начина, как да го постигнете:

  1. Добавяне на SSL сертификат – добавянето на подобен сертификат първо кара клиентите ви да се чувстват сигурни, пазарувайки в онлайн магазина ви. На второ място ви помага с представянето в Google, защото гигантската търсачка обича тази добавка.
  2. Чудото upsells и cross-sales – този тип продажби са доста популярна маркетингова стратегия да накарате клиента, да си купи още нещо от вас. При първия вариант на upsells продажбите трябва да накарате клиента си, да си купи по-скъп продукт от даден вид продукти или да оскъпите избрания с допълнителна екстра, като по-дълга гаранция например. При cross-sales продажбите просто предлагате нещо в добавка, чрез изрази от типа: „може да харесате още“, „клиентите купили този продукт, закупиха още…“ или пък „препоръчани продукти“.
  3. Оптимизирано общуване с клиентите и Live chat – добавянето на подобна функция в онлайн магазина ни, би спомогнало да увеличим продажбите в него определено. Тя много улеснява и автоматизира общуването с клиенти, като при това постоянно сте на разположение за коментари. Освен това, при евентуално колебание, можете да подтикнете клиента към покупка!
  4. Бърз Checkout за  Open Cart – клиентите винаги купуват повече и не се отказват често от добавените стоки в кошницата, когато бързо и лесно могат да платят и поръчат нещо. Затова улеснете максимално бързо процеса на поръчките и плащането в онлайн магазина си.
  5. Добавяне на блог секция в магазина – да увеличим продажбите си онлайн, зависи и от ангажираността на клиентите ни с нашия сайт и продукти въобще. Практиката сочи, че до 70% от онлайн магазините с информативен блог, даващ полезна информация и съвети на потребителите, увеличават определено посещаемостта и продажбите си съответно.
  6. Силата на Remarketing кампаниите – тези кампании са често срещана практика в рекламната стратегия на всички онлайн търговци. Чрез тях, било то от Фейсбук или Гугъл, търговеца ангажира основно посетилите вече сайта му клиенти. Той им напомня за страхотните си оферти и пробужда интереса, и покупателните им желания.
  7. Добавена стойност на един продукт – що е то добавена стойност на един онлайн продукт? Тук не става въпрос за ДДС въобще! Говорим за различни ръководства към продукти и услуги, онлайн каталози с инструкции, Е-книги и всичко полезно от този сорт. Така и клиентите ще са доволни и Гугъл ще ви класира с по-висок трафик!
  8. Безплатна доставка ли, защо не? – думата „безплатно“ е притегателна сила за клиента. Тя му въздейства моментално и особено в онлайн пазаруването, отваря вратите към сигурна покупка. Така, че заложете на безплатната доставка и безплатното връщане на продукти, защото да увеличим продажбите на онлайн магазина по този начин е напълно реална опция.
  9. Мобилните устройства и оптимизацията – един Mobile responsive онлайн магазин има много повече продажби от такъв, който няма. Просто днес масово смартфоните се използват за сърфиране в мрежата и за покупки, така че бъдещето е в тях. Това отчете и Гугъл, който през 2017 ще заложи именно на това в СЕО оптимизацията.
  10. Уверете клиентите, че са в сигурни ръце – това е една от най-важните стъпки, защото само така да увеличим продажбите на онлайн магазина е възможно. За целта обявете в онлайн магазина цялата информация за фирмата си, инсталирайте удостоверяващи сигурността уеб банери и ще уверите клиента, че личните му данни са защитени.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *