skip to Main Content

32 най-добрите приставки за WooCommerce за вашия магазин

Търсите ли най-добрите приставки за WooCommerce за вашия магазин?

Приставките са най-добрата част от създаването на онлайн магазин с помощта на WooCommerce . Те ви позволяват да добавяте нови функции и да развивате бизнеса си.

Има много безплатни и премиум приставки, които можете да използвате, но не всички са добри. Как да откриете най-добрите WooCommerce приставки за вашия бизнес в електронната търговия?

В тази статия сме подбрали на ръка някои от най-добрите приставки за WooCommerce за вашия магазин, за да увеличите продажбите и да разширите бизнеса си.

Най-добрите WooCommerce приставки за вашия магазин за електронна търговия

Ако все още не сте стартирали вашия онлайн магазин, тогава имаме стъпка по стъпка ръководство за това как да стартирате онлайн магазин с WooCommerce . Това ви превежда как да изберете най -добрия хостинг на WooCommerce , да инсталирате WooCommerce, да изберете тема и всичко, от което се нуждаете.

Като имаме предвид това, нека да разгледаме най-добрите приставки за WooCommerce за WordPress.

  1. TrustPulse
    TrustPulse

TrustPulse е най-доброто приложение за уведомяване на FOMO и социални доказателства, което ви помага да скочите преобразуванията и продажбите.

Хората го харесват, когато виждат други хора да правят същия избор, преди да направят собствения си ум. Като добавите социално доказателство, вие им позволявате да го виждат точно там на вашия уебсайт и им давате тласък да извършат покупка.

TrustPulse прави това безумно лесно. Можете да го инсталирате на всеки уебсайт (не се изисква кодиране) и да персонализирате значки, за да съответстват на цветовете на вашия магазин.

Можете да насочвате интелигентно към страници или продукти, в които искате да стартирате кампания, и да добавяте известия, които показват колко хора предприемат действия в даден период. За най-добри резултати провеждайте множество кампании, насочени към клиенти, които разглеждат различни продукти или страници.

Можете също така да получите пълен поток на живо от действия, предприети от потребителите и подробни отчети за анализи, които да ви помогнат да оптимизирате кампаниите си.

За подробни инструкции вижте нашето ръководство за това как да използвате FOMO за увеличаване на реализациите .

  1. OptinMonster
    OptinMonster

OptinMonster е най-мощният софтуер за оптимизация на реализациите на пазара. Той ви помага да конвертирате изоставянето на посетителите на уебсайтове в абонати и клиенти.

Можете да го използвате на уебсайта си за електронна търговия, за да намалите изоставянето на количките , да увеличите реализацията на продажбите, да увеличите списъка си с имейли, да покажете насочени съобщения към уебсайтове, пренасочване на място и други.

Ако сериозно се занимавате с увеличаване на списъка си с имейли и увеличаване на продажбите, имате нужда от този инструментариум за оптимизиране на реализациите.

  1. MonsterInsights
    MonsterInsights

MonsterInsights е най -добрият плъгин за Google Analytics за магазините на WooCommerce. Той се предлага с подобрено проследяване на електронната търговия, което ви позволява лесно да проследявате данните от електронната търговия в отчетите на Google Analytics.

Много начинаещи трудно намират смисъл от отчетите на Google Analytics. MonsterInsights улеснява, като ви показва цялата информация, от която се нуждаете във вашия табло за управление на WordPress. Това ви помага да вземате решения, управлявани от данни, за да развиете бизнеса си и да увеличите продажбите.

Можете да го използвате, за да намерите най-гледаните продукти и да подобрите страниците с продукти. Можете също да проследявате клиентите на WooCommerce в Google Analytics и да създавате по-персонализирано изживяване за своите потребители.

  1. Постоянен контакт
    Постоянен контакт

Постоянният контакт е най -доброто имейл маркетингово обслужване за електронната търговия. Той е и най-лесен за начинаещи, което ви позволява лесно да го добавите в магазина си и да започнете да създавате своя имейл списък.

Предлага се с десетки професионално проектирани шаблони за имейл за различни ниши. Можете също да създадете множество списъци и да създадете персонализирани фунии за изпращане на персонализирани имейли до избрани аудитории.

За да научите повече, вижте пълния ни урок за това как да създадете бюлетин по имейл .

Алтернатива: Drip и SendinBlue също са чудесни възможности.

  1. Разширени купони
    Разширени купони

Advanced Coupons Advanced Coupons е най-добрият плъгин за кодове за купони на WooCommerce на пазара. Той разширява ограничената функционалност на купона на WooCommerce и ви позволява да създавате по-добри оферти за купони.

Тя се интегрира плътно с WooCommerce и предлага функции като BOGO оферти (купете една получите една оферта), URL адреси на талони, купони по график, купони за автоматично кандидатстване, купони за доставка и други. Той е лесен за използване и ви помага да увеличите продажбите на вашия онлайн магазин.

  1. WooCommerce Suite Suite
    WooCommerce Suite Suite/ А>

WooCommerce Wholesale Suite е набор от три приставки, които ви позволяват лесно да задавате цените на едро в WooCommerce за масови купувачи и други бизнеси.

Можете лесно да покажете цените на едро на клиенти на едро. Можете също така да зададете минимално количество, от което се нуждаят, за да се възползват от отстъпката на едро. В същото време можете да продължите да показвате редовните си цени на клиентите на дребно.

За подробности вижте нашия урок за това как лесно да добавите цените на едро в WooCommerce с инструкции стъпка по стъпка.

  1. LiveChat
    чат в реално време

Знаете ли, че средно повече от 67% от клиентите изоставят количките си, преди да извършат покупка? Това е така, защото клиентите искат незабавни отговори на своите въпроси.

LiveChat е най -добрият софтуер за поддръжка на чат на живо на пазара. Тя ви позволява лесно да добавяте чат на живо в магазина си WooCommerce и да отговаряте на потребителски запитвания незабавно.

Тя ви позволява да конвертирате потребители в клиенти преди да изоставят количките си. LiveChat работи с Google Analytics, всички топ маркетинг по имейл, CRM софтуер и много други.

За да научите повече, вижте нашето ръководство за това как да добавите LiveChat във вашия магазин WooCommerce и да увеличите продажбите.

Алтернатива: Ако търсите софтуер за чатбот, разгледайте ChatBot.com, защото той може да помогне за автоматизиране на много електронна търговия на живо.

  1. YITH WooCommerce Списък с желания
    YITH WooCommerce Списък с желания

Плъгинът за желания на YITH WooCommerce позволява на вашите клиенти да запазват продуктите в списъка им с желания. Те могат да използват списъка с желания, за да направят покупката по-късно или да споделят списъка с желания с приятели и семейство.

Това е перфектна добавка за вашия онлайн магазин през натоварените празнични сезони, когато хората правят списъци за пазаруване и купуват подаръци.

  1. WooCommerce Многоезичен
    WooCommerce Многоезичен

Не-английските уебсайтове на WordPress надминаха уебсайтовете на английски WordPress през 2014 г. Оттогава повече магазини на WooCommerce се създават на езици, различни от английски. WooCommerce Multilingual добавя слой за съвместимост с популярния многоезичен плъгин за WPML WordPress .

Това ви позволява да превеждате вашия продукт и други страници на WooCommerce на няколко езика. Вашите клиенти могат да изберат да разглеждат уебсайта ви на предпочитания от тях език.

  1. Слайдър за продукти на WooCommerce
    Слайдър продукти на WooCommerce

Слайдърът за продукти на WooCommerce ви позволява лесно да създавате красиви плъзгачи за продукти и въртележки и да ги добавяте навсякъде във вашия магазин на WooCommerce.

  1. RafflePress
    RafflePress

RafflePress е най-добрият плъгин за конкурс и раздаване за магазини на WooCommerce. Тя ви позволява да разширите списъка си с имейли, да получите повече трафик на уебсайтове и последователи в социалните медии с вирусни конкурси и раздавания.

Вашите потребители могат да участват в раздаването чрез извършване на социални действия като туитър, гледане на видео, след профил в социални медии и други. Той има действия за всички популярни социални медийни платформи, CRMS и други.

За най-добри резултати тя включва проверени социални действия и предотвратяване на измами. Това гарантира, че вашата вирусна кампания произвежда реална ангажираност и растеж във вашия бизнес.

  1. WooCommerce Customizer
    WooCommerce Customizer

WooCommerce Customizer предоставя лесен потребителски интерфейс за използване на вградени филтри на WooCommerce. Тези филтри ви позволяват да персонализирате неща като текст на бутони, етикети, полета и много други.

Обикновено трябва да напишете PHP код, за да използвате тези филтри. С персонализатора на WooCommerce можете лесно да използвате тези филтри от обикновена страница с настройки (не е необходимо кодиране).

  1. WP Mail SMTP от WPForms
    WP Mail SMTP Pro

Магазин WooCommerce изпраща имейл известия за различни действия на собственика на магазина, както и на клиентите. Той използва функцията PHP mail (), за да направи това.

Въпреки това повечето WordPress хостинг компании нямат правилно настройка на тази функция, а някои дори я блокират. В този случай функциите за електронна поща на вашия магазин няма да работят.

WP Mail SMTP отстранява този проблем, като ви позволява да използвате SMTP доставчик на услуги за изпращане на имейли. Това гарантира, че имейлите ви от WooCommerce се доставят на входящата поща на потребителите и не се оказват в спам.

Платената версия на WP Mail SMTP Pro ви предоставя първокласна поддръжка, повече функции и услуга за настройка на бели ръкавици.

  1. Съответствие с ДДС на WooCommerce в ЕС
    Съответствие с ДДС на WooCommerce в ЕС

Както подсказва името, тази проста приставка прави вашия магазин WooCommerce съобразен с новия ДДС в ЕС. Той автоматично ще открие местоположението на клиента ви и ще покаже цените с правилен ДДС от първата страница.

  1. Дата на доставка на поръчка за WooCommerce
    Дата на доставка на поръчка за WooCommerce

Този плъгин позволява на потребителите да изберат дата на доставка за продукти по време на касата. Собствениците на магазини WooCommerce могат да видят желаната дата на доставка на страницата с поръчките си в администраторската област.

  1. БЪРЗО Преглед на WOWCommerce
    YITH WooCommerce Бърз преглед

Бързият преглед на WooCommerce позволява на клиентите ви да надникнат в детайлите на продукта, като просто вземат мишката върху бутон. Това дава възможност на клиентите бързо да получат информация за продукта, без да напускат списъците с продукти или страницата на магазина.

Потребителите ще могат да видят по-голямо изображение на продукта, описание на продукта и бутон за добавяне в кошницата в изскачащо меню .

  1. Фактури за WooCommerce PDF и опаковъчни фишове
    Изтеглете PDF фактури и опаковки за WooCommerce

Този изискан плъгин ви позволява да изпращате PDF фактури и фишове за опаковане на клиенти чрез имейл. Потребителите могат също така да изтеглят своите фактури и фишове от своята сметка. Като администратор на сайта можете също да генерирате масово фактури, да ги изтеглите и да ги изпращате по имейл на потребители от администраторска област.

  1. СЪВЕТЕ WooCommerce Сравнете
    Сравнете WooCommerce

Както подсказва името, тази приставка позволява на клиентите ви да сравняват два или повече продукта на WooCommerce един до друг. Можете да изберете кои полета ще видят потребителите в таблицата за сравнение и да ги пренаредите според нуждите.

  1. Барна количка за менюто на WooCommerce
    Бар количка за менюто на WooCommerce

Обикновено темата ви за WooCommerce ще изпъква на видно място бутон за количка в горната част. Ако обаче темата ви не показва бутон за количка или не ви харесва нейното поставяне, тогава WooCommerce Menu Cart ще поправи това за вас.

Тя ви позволява да добавите бутона на кошницата в навигационното си меню на WordPress . Той работи с всяка тема на WordPress и ще покаже иконата, елементите и цената на количката във вашето навигационно меню.

  1. YITH WooCommerce Ajax Търсене
    Търсене на продукт на Ajax

Скоростта е от решаващо значение за успеха на всеки уебсайт, особено за онлайн магазините. Еднократно забавяне на зареждането на страницата може значително да увеличи изоставянето на количката и да намали ангажираността на потребителите.

YITH WooCommerce Ajax Search предлага мощна функция за търсене за незабавно показване на продуктите, когато потребителите започват да пишат. Той използва Ajax за получаване на резултатите, което означава, че вашите потребители могат да търсят, без да напускат страницата, която те гледат в момента.

  1. Поле редактор на WooCommerce Checkout
    WooCommerce Checkout Field Editor

Искате ли да добавите персонализирани полета към страницата за проверка на WooCommerce? Плъгинът за редактор на полета на WooCommerce Checkout ви позволява лесно да добавяте, персонализирате и пренареждате полета на страницата за проверка на вашия онлайн магазин.

Това ви позволява да персонализирате цялото изживяване на касата за вашите клиенти и да използвате данните, за да развиете бизнеса си.

  1. Минимална покупка за WooCommerce
    Минимална покупка за WooCommerce

Минималната покупка за WooCommerce ви позволява да настроите минимални правила за покупка на вашите продукти. Можете да добавите правила за един продукт или да създадете правила за група продукти.

Плъгинът също така ви позволява да прилагате правила за минимална сума или количество на покупката, да задавате различни правила въз основа на ролята на потребителя и да настройвате персонализирани съобщения, които да се показват, когато правилата не съвпадат.

  1. PW WooCommerce подаръчни картички
    Подаръчни карти PW WooCommerce

PW WooCommerce подаръчни карти прави супер лесно да продавате карти за подаръци във вашия магазин. Клиентите могат да закупят карти за подаръци и да ги споделят с приятели или семейство, за да ги осребрят във вашия онлайн магазин.

Плъгинът се предлага с красив шаблон за електронна поща за подарък и раздел за администратор за преглед на задълженията на вашата подаръчна карта. Вашите клиенти могат да посочат сумата на картата за подарък, получател и да добавят собствено лично съобщение по време на покупката.

  1. Превключвател на валута на WooCommerce
    Превключвател на валута на WooCommerce

Както подсказва името, този плъгин позволява на вашите клиенти лесно да превключват валути и да получават обменни курсове в реално време в тяхната местна валута. Можете да добавите превключвател на валута, като използвате шрифта за къс код или страничната лента.

  1. Цветове на WooCommerce
    WooCommerce цветове

WooCommerce Colors добавя раздел за WooCommerce към персонализатора на теми, където можете да промените цвета на бутоните и други елементи на WooCommerce. Той е прост и много полезен, ако искате да персонализирате WooCommerce елементи, без да добавяте персонализиран CSS .

  1. Филтър за продукти на WooCommerce
    Филтър за продукти на WooCommerce

Филтърът за продукти на WooCommerce позволява на клиентите на вашия сайт да филтрират продукти по категории, атрибути, етикети на продукти, потребителски таксономии и цена. Можете да добавите филтъра навсякъде, като използвате шорткода или джаджата на страничната лента.

  1. Къси кодове на WooCommerce
    Къси кодове на WooCommerce

WooCommerce се предлага с куп къси кодове, които можете да използвате в целия си уебсайт, за да добавите продукти, бутони и други. Плъгинът за къси кодове WooCommerce добавя падащо меню във вашия визуален редактор на WordPress , което ви позволява лесно да избирате и вмъквате кратки кодове в области със съдържание като публикация, страница или продукти.

  1. Бустер за WooCommerce
    WooCommerce Booster

Booster за WooCommerce ви позволява да добавите няколко полезни функции към уебсайта си WooCommerce, които ви позволяват да управлявате вашия онлайн магазин по-ефективно. Той използва модулен подход, подобен на Jetpack и действа като пакет с плъгини с множество функции.

  1. Раздели на потребителски продукти за WooCommerce
    Персонализирани раздели на продукти за WooCommerce

Обикновено страниците на продуктите изискват от потребителите да превъртат надолу, за да видят повече информация. Персонализираните раздели на продукти за WooCommerce ви позволяват да разделите описанието и детайлите на продукта в раздели. Това помага на потребителите да преминат към секцията, която искат да прегледат, като същевременно се уверят, че уебсайтът ви изглежда изряден и организиран.

  1. Вариантни варианти за WooCommerce
    Вариантни превръзки за WooCommerce

Вариантни варианти за WooCommerce ви позволяват лесно да добавяте фишове за вариации на продуктите към атрибутите на WooCommerce. След това клиентите ще виждат красиви цветни фишове, изображения и етикети, вместо падащи менюта.

Това улеснява потребителите да избират цветове, размери, стилове и други продукти. Освен това прави тези опции лесно забележими и подобрява клиентското изживяване.

  1. Лупа за увеличение на WooCommerce
    Увеличител за увеличение на WooCommerce

YITH WooCommerce Zoom лупа нека вашите клиенти увеличават и увеличават изображенията на продукта, без да напускат страницата. Освен това добавя плъзгача на галерията с изображения на продукта под представеното изображение.

Това помага на клиентите ви да разглеждат изображения на продукти с видими повече подробности. Това увеличава ангажираността на клиентите във вашия магазин, което води до повече продажби.

  1. WPForms
    WPForms

Всеки уебсайт се нуждае от форма за контакт. WPForms е най -добрият плъгин за създаване на формуляри за изтегляне и пускане за WordPress . Тя ви позволява да създавате всякакъв вид формуляр, включително формуляри за контакти, онлайн анкети, анкети и други.

Безплатната версия на WPForms ви позволява да създадете проста форма за контакт и има всички основни функции.

WPForms Pro се предлага с разширени функции като целеви страници на формуляри, разговорни форми, изоставяне на формуляр, интелигентна условна логика и др., Които можете да използвате, за да подобрите наистина преобразуванията на формулярите си.

Бонус – 33. Nextiva
Nextiva

Наличието на телефонен номер за вашия онлайн магазин може да помогне за повишаване на доверието и достоверността. Nextiva е най -добрата услуга за бизнес телефон, която работи безпроблемно с WooCommerce.

Това е виртуално приложение за бизнес телефон, така че можете да го използвате за получаване на обаждания на вашия мобилен телефон, iPad, настолни и преносими компютри. Той се предлага с разширени функции като пренасочване на обаждания, автоматично присъствие и други, така че вашият магазин може лесно да се конкурира с големите предприятия без високите разходи.

След като настроите вашия бизнес VOIP , след това можете да използвате безплатния плъгин за бутон за WordPress Call Button, за да добавите бутон за кликване за обаждане във вашия онлайн магазин.

Надяваме се, че тази статия ви е помогнала да намерите някои от най-добрите безплатни плъгини за WooCommerce за вашия онлайн магазин. Можете също така да искате да видите нашия експертен избор на най -добрите теми на WooCommerce за вашия уебсайт за електронна търговия.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *