skip to Main Content

5 бързи актуализации на уебсайтове, които можете да направите за 30 минути или по-малко

Забележка: Не можете да направите всички тези неща за 30 минути. Но една задача в даден момент, с 30 минути наведнъж, ще се справите!

най-добрият хостинг на WordPress

  1. Актуализирайте работното си време на уебсайта си и в Google My Business.
    Може би градът ви е заключил, което изисква физическото ви местоположение да продължи в ревизирани часове. Или може би сте временно затворени всяка седмица. Уверете се, че вашите клиенти и клиенти познават новите ви текущи работни часове чрез актуализиране на страницата ви за контакти.

Помислете да добавите маркер „актуален към X дата“ или бележка, която вика „нашите текущи часове по време на COVID-19“, така че клиентите да знаят, че наистина виждат текущите ви актуализирани часове.

Можете също така да разгледате банер за извикване на началната страница, така че клиентите ви да могат лесно да намерят тази информация.

След това актуализирайте временното си работно време в списъка си с Google My Business . Това е важно, защото ще се нанесе списъкът в магазина, който клиентите виждат, когато търсят физическото ви местоположение в приложението Google Maps.

Наскоро бях навън за късен нощен бяг до местния дрогерия и погледнах часовете в Google Maps. Часовете са посочени редовни часове и след това часове тази седмица. Сладка! Все още са отворени 24 часа. Пристигам и JK, магазинът е затворен и на вратата има табела с ранни часове на затваряне. Супер разочароващо!

Има три начина да актуализирате работното си време в Google My Business . Разгледайте опцията „ваканционни часове“.

  1. Прегледайте и актуализирайте метаданните си.
    Мета какво? Това е нещо за оптимизация на търсачките. И всички имаме нужда от тези положителни SEO вибрации в момента.

Метаданните са това, което се появява в резултатите от търсачката, когато уебсайтът ви излезе със заявка. Както в примера по-долу.

мета данни на уебсайта със заглавие на името на сайта и мета описание
Ако нямате настроени метаданни, търсачката ще създаде това за вас. Но вероятно няма да бъде това, което искате и мета описанието ще бъде съкратено с ограничение на знаците.

Ако сте на уебсайт на WordPress, можете да се справите с тази 30-минутна SEO задача, като настроите приставката Yoast SEO . Yoast улеснява промяната на заглавието на страницата и мета описанието директно в редактора на всяка публикация.

Друг добавен бонус – не е нужно да помните най-новите стандарти за дължина на метадискрипцията. Йоаст ще подчертае текста в червено, жълто или зелено, за да ви уведоми колко място остава.

Имате повече от 30 минути? Гледайте нашия уеб семинар Intro to SEO, за да научите повече за метаданните.

  1. Добавете своя телефонен номер (или предпочитан метод за контакт) в заглавката на вашия сайт.
    Сега повече от всякога вашият уебсайт трябва да бъде лесен за използване, така че хората да могат бързо да намерят необходимата информация.

Помислете да добавите телефонен номер или предпочитания от вас метод за контакт в заглавката на уебсайта си, за да могат хората лесно да го виждат. Ако имате формуляр или информационна актуализация, те трябва да се видят първо, преди да се свържат с вас, обърнете внимание и на това.

Southwest Airlines използва този метод, като изброява важни връзки в горния заглавие и известие за „големи обеми на повиквания“, така че клиентите да знаят какво да очакват. Бързо успях да намеря политиката им за отмяна на полет във връзките „информация за вас“ и дори не се наложи да се обаждам! Сигурен съм, че ще оценят едно по-малко телефонно обаждане в тези луди времена.

добавете банер за големи количества обаждания към уебсайта

  1. Напишете публикация в блога и я споделете в социалните медии.
    Публикацията в блога е чудесен начин да покажете, че вашият бизнес продължава да работи. Имате нужда от идея за бърз пост? Пишете за най-продавания си артикул за годината.

Имате предмет или услуга, които могат да помогнат на хората през тези предизвикателни времена? Напишете продуктова светлина в публикация в блога и я споделете в социалните си канали. Това не трябва да бъде дълго, но го направете информативен и полезен.

  1. Прегледайте и актуализирайте менюто за навигация.
    Сега е чудесно време да прегледате бутоните и опциите във вашето навигационно меню . Тези артикули все още ли са от значение за вашите клиенти или купувачи, предвид настоящата среда?

В блога HostGator работим усилено, за да изпомпваме много съдържание, за да подкрепим клиентите си по време на новото състояние на работа. Исках да мога да насоча посетителите на уебсайтове към една връзка, където те могат да видят цялото това страхотно съдържание. И така тя не се губи в постоянния ни поток от нови статии, които се публикуват всеки ден.

Така че добавих „COVID-19 Business Tips“ към основната навигация. Сега това съдържание – което в момента е приоритетният ни фокус – е подчертано и лесно за хората да намерят.

раздел covid-19 в блога
Докато бях там, също промених „Библиотека с ресурси“ на „Уебинари и други“. Това изглеждаше по-описателно за съдържанието и ще привлече вниманието, докато хората идват на нашия сайт, за да научат нови неща за излизането онлайн.

Обобщавайки…
Когато искате да направите някои смислени промени в уебсайта си при кратка време, тези идеи ще ви помогнат да започнете. Сега, побързайте! Изберете своя фавен и го направете преди кучето да се събуди!

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *