skip to Main Content

5 Най-добри практики за електронна търговия за постигане на повече продажби

Електронната търговия се разраства като основен начин за продажба на продукти и услуги. До края на 2020 г. изследователите предполагат, че в света ще има 2 милиарда цифрови купувачи , а около 95% от всички покупки се очаква да бъдат чрез електронна търговия до 2040 г.

Няма значение дали сте голяма марка, SMB или просто стартирате своя концерт в електронната търговия . Ако искате ефективно да достигнете до повече от вашата целева аудитория и да увеличите продажбите си, трябва да улесните клиентите си да купуват онлайн.

Най-добрият начин да уловите повече онлайн продажби е да оптимизирате уебсайта си. Тази публикация ще предложи пет съвета и трика, които можете да приложите към уебсайта си в момента, които ще ви помогнат да привлечете интернет потребителите към вашия уебсайт и да ги превърнете в лоялни клиенти.

  1. Защитете уебсайта си
    Седемдесет и един процента от потребителите се притесняват от обработката на личните данни на марките и това е с основателна причина. Четиридесет и шест процента от американците са станали жертва на измама с кредитни карти само през последните пет години.

Дори ако имате продукт, който хората искат да купят, ако не отидете над и извън него, за да защитите данните на клиентите, ще пропуснете продажбите.

Когато закупите уеб хостинг план с HostGator, вашият уебсайт идва с безплатен сертификат за сигурност на уебсайта на SSL .

хостинг хостинг електронната търговия включва безплатен сертификат за сигурност ssl
SSL (Secure Sockets Layer) е технология за криптиране и киберсигурност, която помага да защитите вашата интернет връзка и да защитите данните, които се обменят между браузър и уеб сървър. SSL предотвратява хакване и кражба на данни на пароли, информация за кредитни карти, банкови данни, лични данни и всякаква друга потребителска информация.

Google изисква повечето уебсайтове да имат SSL сертификат и често блокира уебсайтове, които не са защитени. Можете да кажете, че уебсайтът е защитен, ако има катинар пред URL адреса.

пример за ssl сертификат в уебсайта за електронна търговия nike.com
Докато SSL сертификатът е достатъчен за защита на данните, също така е важно да се използват платформи за електронна търговия, които са разпознаваеми и защитени като Apple Pay, PayPal, Venmo, Amazon Pay и т.н.

опции за плащане чрез електронна търговия
Ако приемате само кредитни карти на уебсайта си, уведомете клиентите си кой софтуер за разплащане използвате и как защитавате техните данни.

  1. Включете великолепни снимки на страниците си с продукти
    Наемането на фантастичен продуктов фотограф може да бъде скъпо, но 75% от онлайн купувачите разчитат на снимки на продуктите, когато решават потенциална покупка. Това означава, че преди да настроите вашия онлайн магазин, трябва да имате изображения, които да представят продукта добре, да се приравните с външния вид на вашия уебсайт и да покажете на клиентите си как точно ще изглежда продуктът, когато го получат по пощата.

Ето един хубав пример от модната марка Everlane.

вечни снимки на продукти на уебсайта за електронна търговия
Снимките допълват дизайна на уебсайта. Посетителите могат да видят как изглеждат панталоните, а купувачите могат дори да разгледат всички различни цветови опции. Колко по-мощно е това, отколкото ако Everlane включва само описанието?

Ударът на нокътя на фотографията на продукта също е от съществено значение, като се има предвид, че 22 процента от възвръщаемостта се случват, защото продуктът не изглежда като на снимката в уебсайта.

Да не говорим, хората са с 40% по-голяма вероятност да споделят визуално съдържание в социалните канали, което предоставя още една възможност за излагане на марка.

  1. Включете видни бутони с призив за действие (CTA) на вашия уебсайт
    Време за поп викторина! Кои са двата най-забележими бита копие на всеки уебсайт? Това е вярно! Това е заглавието на всяка уеб страница и призива за действие . Поне те трябва да са двете най-изявени копия на вашия уебсайт.

Когато една компания направи драстични промени в CTA дизайна за един от своите клиенти, резултатите бяха изумителни:

Добавянето на бутони за CTA в шаблони на статии увеличи приходите с 83% за един месец.
Преобразуванията в електронната търговия се увеличават с 22% за всяко тримесечие.
Както при всички оптимизации на уебсайтове, има изкуство и наука да го оправим. Ето някои топ съвети за оптимизиране на бутони за CTA.

Използвайте модела на обърната пирамида за заглавие, копие и CTA
Проучванията показват, че моделът на обърната пирамида за дизайн получава солидни резултати. Обърната пирамида означава, че копието в горната част (заглавието) привлича вниманието на вашата аудитория. Копието в средата (описание) изгражда очакване, а последното копие е кратък призив за действие (CTA).

обърната пирамида за заглавие копие cta
Обърнатата пирамида също е ориентир за проектиране.

Заглавието привлича вниманието, допълнителният детайл изгражда очакване, а призивът за действие казва на посетителите на уебсайта какво точно да направят и е във формата на обърнат надолу триъгълник (очертан в розово).

Изберете за оранжево или тествайте избора си на цвят
Винаги искате да следвате указанията си за цвят на марката. Въпреки това, също е достойно да се отбележи, че оранжевите CTA бутони често произвеждат най-висока конверсия. SAP установи, че оранжевите CTAs увеличават степента на конверсия с над 32,5% , според QuickSprout.

Ако оранжевото не отговаря на вашата марка или не ви харесва, винаги можете да тествате любимите си два цвята на бутона. Обичаме да използваме оранжево в HostGator:

пример за оранжев бутон за CTA на хостгатора
A / B тестване означава, че заемате една и съща уеб страница, променяте едно-единствено нещо (цветен бутон CTA) и го показвате на две различни аудитории, които представляват вашата целева демографска информация. Техните отзиви ще ви помогнат да насочите решението си.

  1. Оптимизирайте уебсайта си за звездно преживяване при пазаруване
    Последните статистически данни показват, че четирима от петима американци пазаруват онлайн, а повече от половината от онлайн купувачите са направили покупки на своите мобилни устройства. Интересно е, че не всички тези покупки са умишлени покупки.

Шестдесет и седем процента от потребителите казват, че участват в „пазаруване на цифрови прозорци“, а 77% от тях правят импулсни покупки (добра новина за марките за електронна търговия, нали?).

За да спечелите повече продажби на уебсайта си за електронна търговия, е изключително важно да оптимизирате уебсайта си за мобилно търсене и мобилна търговия. Ето как.

Използвайте мобилен отзивчив шаблон
И двата WordPress уебсайта на Gator на HostGator предоставят шаблони, които вече са оптимизирани за мобилни устройства.

Когато получите шаблон на HostGator или WordPress, не е необходимо да правите кодиране. Просто трябва да го персонализирате по ваш вкус и той ще работи перфектно на десктоп и мобилно устройство.

Уверете се, че уебсайтът ви се зарежда бързо
Повечето потребители очакват уебсайтовете да се заредят за по-малко от две секунди. Ако зареждането на уебсайтовете отнеме повече от няколко секунди, потребителите ще отскочат (щракнете бързо от вашия уебсайт) и ще търсят другаде.

Можете да избегнете това, като често тествате скоростта на зареждане на уебсайта си и го оптимизирате, за да се уверите, че бързо се зарежда на настолни компютри и мобилни устройства.

Улеснявайте плащането на потребителите
Кога за последен път отидохте да поръчате продукт и след това изоставихте кораба, защото беше трудно да въведете данните си за плащане?

Най-добрият подход е да се включат множество популярни опции за плащане, включително Venmo, ApplePay и Amazon Pay, например.

Когато мислите за оптимизиране на уебсайта си за мобилни устройства, не забравяйте, че 51% от потребителите на смартфони са закупили от компания, различна от тази, която първоначално са възнамерявали поради по-приятното преживяване при пазаруване от мобилни устройства.

  1. Предлагайте отстъпки
    Знаеш ли какво е по-добро от онлайн пазаруването? Онлайн пазаруване с отстъпки!

Не мога да ви кажа колко пъти съм купувал продукт от една компания над друга, само защото те предлагат по-добра отстъпка. Ето няколко идеи за увеличаване на ангажираността с отстъпки:

Безплатна доставка за по-високи поръчки в долари. Ако някой закупи за определено количество продукт, помислете за предлагане на безплатна доставка. Това насърчава потребителите да купуват повече.
Отстъпка в замяна на имейл адрес . Умните марки предлагат отстъпка от първите поръчки на клиентите в замяна на имейл адреса им. Това ви позволява да създадете своя имейл списък и да превърнете еднократните посетители в многократни клиенти.
Колело за отстъпки. Колелата с отстъпки са друг начин за предоставяне на отстъпка в замяна на имейл адрес.
Получете повече продажби за уебсайта си за електронна търговия днес
Ако сте готови да стартирате уебсайта си за електронна търговия, разгледайте хостинг офертите в HostGator. HostGator има план за създаване на уебсайт за електронна търговия, който улеснява оптимизирането на уебсайта Ви за увеличени продажби в електронната търговия.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *