7 най-добри маркетингови услуги за малкия бизнес (2020)

Маркетингът по имейл е приоритет за вашия бизнес през 2020 г.? Търсите най-добрия софтуер за имейл маркетинг?

Изборът на правилната маркетингова услуга по имейл може да окаже значително влияние върху успеха на вашата маркетингова кампания. В тази статия ще разгледаме 7-те най-добри маркетингови услуги за малкия бизнес.

Най-добрите сравнени услуги за имейл маркетинг

Защо изборът на най-добрата услуга за имейл маркетинг е важен?
Маркетингът по имейл е един от най-рентабилните маркетингови инструменти за малкия бизнес. Според Асоциацията за директен маркетинг, имейл маркетингът средно вижда 4300 процента възвръщаемост на инвестициите (ROI) за бизнеса в САЩ.

Това е така, защото маркетингът по имейл е лесен за управление, дава ви пълен контрол и ви позволява да установите директен контакт с клиентите си.

Не сте убедени в маркетинга по имейл? Вижте тези 6 причини, поради които съставянето на имейл списък е толкова важно днес .

Важно е да разберете, че голяма част от успеха ви с имейл маркетинга зависи изцяло от софтуера за имейл маркетинг, който сте избрали, защото те са отговорни за това, че имейлите ви действително ще бъдат доставени.

Ако не сте внимателни, в крайна сметка ще платите много повече пари за по-малко функции и ужасни проценти за доставяне на имейл (което води до загуба на още повече пари).

Какво да търсите в добър инструмент за маркетинг по имейл?

Добрата услуга за маркетинг по имейл трябва да ви позволи да създавате изключително ангажиращи бюлетини за електронна поща с лесен потребителски интерфейс (в идеалния случай влачене и пускане).

Трябва да можете лесно да изпращате групови имейли, които всъщност са персонализирани и насочени без много работа. Това е известно и като автоматизация на маркетинга.

Освен това услугата ви за маркетинг по имейл трябва да улеснява управлението на вашите контакти, сегментиране на потребители в групи и проследяване на ефективността на вашите имейл маркетингови кампании.

Най-важното е, че доброто имейл маркетингово обслужване гарантира, че имейлите ви не попадат в папката със спам.

След като каза това, нека разгледаме някои от най-популярните доставчици на услуги за имейл маркетинг и как те се нареждат един срещу друг.

  1. Постоянен контакт
    Постоянен контакт

Постоянният контакт е една от най-големите и най-бързо развиващите се услуги за имейл маркетинг в света. Това е и най-лесният за използване и услугата за електронно маркетинг за начинаещи.

Можете лесно да управлявате своите имейл списъци, контакти, шаблони за електронна поща, маркетинг календар и други.

Всеки акаунт ви дава достъп до лесно проследяване и отчитане, вградени инструменти за споделяне на социални медии, безплатна библиотека с изображения, сегментиране на списъци, интегриране на реклами във Facebook и мощна интеграция в електронната търговия за магазини Shopify .

Техните имейл акаунти Plus също се предлагат с мощни функции като автоматизация на електронна поща, анкети и анкети, купони, онлайн дарения и тестване на темата A / B, което ви помага да изпращате насочени имейли, за да увеличите максимално отворената си цена.

Constant Contact предлага несравнима поддръжка с чат на живо, телефонни обаждания, имейл, поддръжка на общността и огромна библиотека от полезни ресурси.

Освен онлайн обучение, те предлагат и лични семинари на живо в Съединените щати. Това позволява на малките предприятия бързо да научат основите на маркетинга по имейл и да започнат да го използват за разрастване на бизнеса си като професионалист.

Поради всички причини по-горе, ние оценяваме Констант Свържете се с най-добрата услуга за маркетинг по имейл за малкия бизнес.

Постоянният контакт има безплатен пробен период от 60 дни (не се изисква кредитна карта). След това ценообразуването им започва едва $ 20 / месец.

Потребителите на WPBeginner могат да използват кода на купона за постоянен контакт, за да получат допълнителни 20% отстъпка.

  1. SendinBlue
    SendinBlue

SendinBlue е пълен SMS и имейл софтуер за маркетинг за бизнеса. Те са една от най-бързо развиващите се платформи за имейл маркетинг в Европа.

Това е изключително лесна за използване платформа с отлични инструменти за създаване на красиви и много ангажиращи имейли. Техните прости инструменти за плъзгане и пускане са идеални за начинаещи, които нямат опит в електронния маркетинг.

SendinBlue включва удобни за начинаещи инструменти за автоматизация, които ви позволяват да изпращате транзакционни имейли, да създавате работни процеси и сегментиране на потребители. Той може също така да избере най-доброто време за изпращане на групови имейли, използвайки техните AI алгоритми, за да се осигури максимална доставка по имейл.

SendinBlue предлага напълно безплатен маркетинг план за електронна поща, който ви позволява да изпращате до 300 имейла на ден, но всичките ви имейли ще имат своята марка. Платените планове започват от 25 долара на месец. Можете също да включите SMS към акаунта си, но цените ще варират в зависимост от вашите изисквания за изпращане.

Те подобриха своя премиен план, като наскоро включват по-разширени функции като създател на целеви страници, чат на живо, интеграция на CRM и Facebook реклами. Това означава, че потребителите вече получават повече стойност за същата цена.

SendinBlue предлага също отделна SMTP услуга за масово маркетинг на електронна поща, която можете да използвате за зареждане на автоматизирани или транзакционни имейли от вашия WordPress сайт. Това не ви е необходимо за маркетингови кампании по имейл, но е хубаво да имате функция, ако имате голям уебсайт и искате автоматични имейли, базирани на съдържание.

  1. Капнете
    капене

Drip е мощна електронна маркетингова платформа за електронна търговия, блогъри и дигитални търговци. Те предлагат широка гама от инструменти за улесняване на маркетинговата автоматизация, фуниите за продажба и персонализацията.

Те предлагат безпроблемна интеграция за всички популярни създатели на уебсайтове, включително WordPress и WooCommerce. Това ви позволява лесно да добавяте формуляри за регистрация към уебсайта си и да улавяте повече клиенти.

Това, което отличава Drip освен конкуренцията като Campaign Monitor, са техните интелигентни инструменти за автоматизация на маркетинга, по-интелигентното сегментиране на имейли, групите от списъци и визуалният конструктор на работни процеси. Тези функции ви позволяват да достигнете до насочени клиенти в списъка си с имейли, за да получите повече продажби.

Опциите за поддръжка на Drip включват поддръжка за чат на живо, вебинари, обучение по автоматизация, подробни курсове, безплатни ръководства и отлична документация.

Използваме Drip за няколко от нашите бизнеси, защото той ни позволява да изпращаме групови имейли, докато се свързваме и ангажираме с всеки клиент на лично ниво, използвайки тяхната интелигентна маркетингова автоматизация за електронна търговия.

Въпреки че е малко скъпо, ние вярваме, че Drip е най-добрият софтуер за маркетинг за имейл за уебсайтове за електронна търговия и собственици на бизнес, които искат по-разширени функции.

Drip предлага безплатна пробна версия, а плановете им започват от $ 49 / месец, което включва всички техни функции.

  1. ConvertKit
    ConvertKit

ConvertKit е здрава платформа за маркетинг по имейл за професионални блогъри, автори и търговци. Той е изключително лесен за използване и невероятно мощен.

Уникалната функция на ConvertKit е, че ви позволява лесно да предлагате надстройки и стимули за съдържание с формуляри за регистрация по имейл. Освен това той се предлага с лесни за управление автоотговори, които ви позволяват да изпращате капнали имейли от тяхната имейл услуга.

С ConvertKit можете лесно да сегментирате абонатите на тези, които се интересуват, и тези, които вече са закупили. Това ви помага да увеличите реализациите с автоматизирани имейли, които се чувстват по-лични. В маркетингово отношение това се нарича насочен имейл маркетинг.

ConvertKit предлага поддръжка, базирана на имейл и разполага с богата база знания с чудесен учебен материал.

Много от функциите на ConvertKit са специално разработени за създатели и професионални блогъри, затова ги оценяваме като най-добрата услуга за маркетинг по имейл за професионални блогъри.

ConvertKit предлага безплатен пробен период от 14 дни, а ценообразуването им започва от $ 29 / месец. Те също предлагат 30-дневна политика за възстановяване.

  1. AWeber
    Aweber

AWeber е един от най-старите и най-популярни доставчици на услуги за имейл маркетинг в света. Те предлагат широка гама от инструменти за малки и средни предприятия за управление на електронния им маркетинг.

Първите стъпки с AWeber са лесни. Той се свързва безпроблемно с повечето платформи, включително WordPress. За подробни инструкции вижте нашето крайно ръководство за това как да свържете AWeber към WordPress .

Получавате достъп до готови за използване шаблони за електронна поща, управление на списъци, автоматични отговори и проследяване на имейли с подробна информация.

Опциите за поддръжка включват чат на живо, поддръжка по телефона, поддръжка по имейл, уеб семинари на живо и огромна библиотека с практически указания и уроци.

AWeber предлага 30-дневна безплатна пробна версия. След това, ценообразуването им започва от $ 19 / месец. Можете също така да се регистрирате за тримесечни или годишни планове, за да спестите още повече.

  1. GetResponse
    GetResponse

GetResponse е друго много популярно решение за маркетинг по имейл. Той е изключително лесен за използване и опростява имейл маркетинга за малки фирми.

Той идва с някои невероятни инструменти за автоматизация на маркетинга, които ви позволяват да създавате интелигентни автоматизирани кампании.

С техния конструктор за плъзгане и пускане можете да създавате кампании, сегментирате контакти и да изпращате съдържание, създадено за конкретни групи. Тези инструменти ви помагат да създавате ефективни кампании, за да увеличите печалбите си.

GetResponse се предлага с красиви отзивчиви форми, целеви страници, A / B тестване, проследяване и автоматични отговори. Той също така се интегрира със софтуер на трето лице за поколение олово като OptinMonster, SalesForce, Google Docs, ZenDesk и др.

Поддръжката се предоставя чрез телефон, чат на живо и имейл. Тяхната помощна секция е пълна с безплатни учебни материали, включително видеоклипове, вебинари, инструкции, ръководства и т.н.

GetResponse предлага 30-дневна безплатна пробна версия. Ценообразуването им започва от $ 15 / месец.

  1. Mailchimp
    MailChimp

Mailchimp е един от най-популярните доставчици на услуги за имейл маркетинг в света преди всичко, защото предлагат завинаги безплатен план за услуга за имейл маркетинг.

Mailchimp се предлага с лесен създател на имейл, автоматични отговори, сегментиране на контакти в групи и просто проследяване за анализи. Също така ви позволява да настройвате срокове за доставка въз основа на часовите зони на потребителя и можете да настроите сегментиране въз основа на геолокация.

Можете лесно да интегрирате MailChimp с WordPress, Magento, Shopify и много други платформи. Ако използвате WordPress, тогава вижте нашето крайно ръководство за използване на Mailchimp и WordPress за подробни инструкции.

Що се отнася до функциите за автоматизация на маркетинга, платформата Mailchimp е доста ограничена в сравнение с други доставчици в нашия списък като Drip или ConvertKit .

През последните години Mailchimp се опита да добави много от „усъвършенстваните“ функции, но тествайки много от тях, те не са наистина напреднали.

Поддръжката на Mailchimp се предлага чрез имейл, чат на живо и голяма база от знания за уроци. Поддръжката им обаче често е бавна и не съвпада с качеството на услугата, която получавате от Constant Contact .

Mailchimp предлага завинаги безплатен план, който ви позволява да изпращате 12 000 имейла за до 2000 абонати. Този план е сравнително ограничен, тъй като не получавате функции като оптимизация на времето за изпращане, разширена сегментация, многопроменливо тестване и т.н. Освен това е необходимо да показвате тяхната марка в имейла си. Не на последно място, поддръжката е ограничена само до имейл, което е добре, ако сте хобист, но като сериозен бизнес, имате нужда от надеждна поддръжка, на която можете да разчитате.

Платените им планове започват от 10 долара на месец за до 500 абонати, а ценообразуването се увеличава с увеличение на 500 абонати.

Финални мисли: Най-доброто имейл маркетингово обслужване
Има десетки услуги за маркетинг по имейл и искаме да сме сигурни, че сте избрали правилния за нуждите на вашия бизнес. По-долу е нашият експертен избор:

Ако сте малък бизнес, с нестопанска цел или нов блогър, препоръчваме ви да използвате постоянен контакт . Ценообразуването им е голямо, а екипът за поддръжка е абсолютно първокласен. Техният екип на борда ще ви помогне веднага да намерите успех с имейл маркетинга.

Ако използвате уеб магазин / електронна търговия уебсайт, тогава препоръчваме да използвате Drip, защото това е най-добрият софтуер за електронна търговия за електронна търговия. Техните функции за персонализация и автоматизация са изключително мощни. Много от нашите собствени бизнес уебсайтове използват Drip.

Ако сте професионален блогър или създател на съдържание, тогава препоръчваме да използвате ConvertKit . Те предлагат лесна за използване платформа с разширена сегментация и фунии, която ще ви помогне да изведете вашия блог бизнес на следващото ниво.

Ако сте собственик на бизнес, който желае мощен инструмент за автоматизация на маркетинга, който комбинира имейл маркетинг, SMTP групови имейли и SMS съобщения, тогава препоръчваме да използвате SendinBlue . Тяхната платформа е лесна за използване и ви позволяват да управлявате както имейл, така и SMS от един интерфейс. Те също предлагат доста щедър завинаги безплатен план, което ги прави най-добрият безплатен софтуер за имейл маркетинг.

Професионален съвет: Получете повече абонати по имейл, по-бързо!
След като изберете услугата за маркетинг по имейл за вашия бизнес, вероятно ще искате да започнете да получавате повече абонати за електронна поща.

Ние използваме и препоръчваме OptinMonster . Това е мощен инструментариум за оптимизиране на реализациите, който ви помага да изоставите посетителите на уебсайтове в абонати и клиенти на имейл.

OptinMonster

OptinMonster безпроблемно се интегрира с всички най-добри услуги за имейл маркетинг, които споменахме по-горе, и още десетки.

Основателят на WPBeginner, Syed Balkhi, също е съосновател на OptinMonster. Първоначално той създаде OptinMonster, за да помогне за разрастването на нашия собствен имейл списък. След старта си през 2013 г., той набира изключително голяма популярност.

Днес OptinMonster се използва от някои от най-големите марки в света, включително McAfee, Experian, TripAdvisor, Pinterest, Harvard University, Pateron и др.

Съвет за бонус: Подобрете доставката на имейл
Всички инструменти за електронни бюлетини, които споделихме в тази статия, имат страхотни проценти за доставка на имейл.

Въпреки това има няколко неща, които можете да направите, за да сте сигурни, че маркетинговите ви имейли винаги се доставят.

  1. Използвайте професионален имейл адрес

Имейл платформите като Gmail, Outlook и други имат алгоритми, които търсят спам поведение. Един от тях е имейл адресът на изпращача.

Като бизнес е важно да използвате професионален имейл адрес за бизнес (например yourname@yourcompany.com), а не общ адрес за гореща поща или gmail.

Това ще ви помогне да сте сигурни, че степента на доставка на имейлите ви е по-висока от средната за индустрията.

  1. Изпращайте насочени имейли въз основа на интереси

Много е важно да персонализирате имейлите си въз основа на потребителските сегменти. Софтуерът за маркетинг на имейл като Constant Contact ви позволява лесно да групирате абонатите си в сегменти като най-активни, неактивни, заинтересовани от конкретни теми, персонализирани сегменти и т.н.

Това ще помогне на вашите имейл маркетингови кампании да имат най-високата отворена честота и честотата на кликване, което е голям фактор за бъдеща доставка на имейл.

За повече съвети вижте това последно стъпка по стъпка ръководство за маркетинг по имейл с примери, които ще ви помогнат да създадете успешна маркетингова кампания по имейл.

Често задавани въпроси за софтуер за маркетинг по имейл
След като помогнахме на хиляди потребители да изберат най-добрия софтуер за имейл маркетинг, ние отговорихме на доста въпроси. По-долу са някои от отговорите на най-често задаваните въпроси за имейл маркетинговите платформи.

Мога ли да направя групов маркетинг по имейл от моя Gmail или Outlook?

На теория, да. Но това бързо ще спре вашите имейл акаунти. G Suite и Outlook не се правят за групово изпращане на имейли. Те са страхотни професионални бизнес имейли .

Коя е най-добрата безплатна услуга за имейл маркетинг?

Много имейл маркетингови услуги ще предлагат безплатни нива за ограничена употреба. Най-добрата безплатна услуга за имейл маркетинг е SendinBlue, тъй като техният безплатен план няма ограничение за броя на абонатите. MailerLite и MailChimp също предлагат безплатни планове за маркетингови услуги за електронна поща.

Колко струва маркетинг по имейл?

Цената на маркетинговия ви имейл изцяло зависи от броя на абонатите, които имате, броя на общите имейли, които изпращате на месец, и платформата за електронна поща, която използвате. Средно разходите за маркетинг на имейл на малък бизнес са около $ 20 – $ 300 на месец за имейл маркетинг, като се има предвид, че те управляват собствената си кампания. Ако използвате агенция за маркетинг по имейл, разходите ви може да са по-близки до 500 долара на месец или по-високи.

Има ли други електронни маркетингови платформи, които не са посочени тук?

Да, има буквално стотици имейл маркетингови услуги навън, но ние не сме ги изброили всички тук. Вярваме, че създаването на пълен списък с платформи за електронна поща би създало повече объркване и ще предизвика парализа на избора за нетехнологични читатели.

Изпробвахме всички най-големи основни имейл маркетингови услуги, включително много от тях, които не са в списъците ни с имейл платформата по-горе като: MailerLite , ActiveCampaign, HubSpot, Ontraport, Mailjet, Campaign Monitor, InfusionSoft (сега Keap), Klaviyo, Marketo, Eloqua, Pardot от Salesforce, Sendloop, iContact, Emma, ​​TotalSend, SharpSpring, MailPoet и други.

Най-добрите маркетингови услуги по имейл, които сме избрали да включим в нашия списък, предлагат най-добрите функции за най-добра цена.

Кои са най-добрите услуги за имейл маркетинг според вас?

Нашите топ 3 избор за най-добрите услуги за имейл маркетинг са:

Постоянен контакт – Най-добрите маркетингови услуги за малкия бизнес.
SendinBlue – Най-добрата платформа за маркетинг по имейл и SMS.
Drip – Най-добрата платформа за електронна търговия за електронна търговия.
Надяваме се тази статия да ви даде добър преглед на най-добрите услуги за имейл маркетинг за вашия бизнес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *