skip to Main Content

WordPress SEO Ръководство за начинаещи (стъпка по стъпка)

Подобряването на вашия WordPress SEO е от решаващо значение за получаване на повече трафик към вашия уебсайт. За съжаление повечето ръководства за WordPress SEO са твърде технически, за да могат новите потребители да започнат.

Ако сте сериозно за увеличаване на трафика на уебсайта си, тогава трябва да обърнете внимание на най-добрите практики на WordPress SEO.

В това ръководство ще споделим най-добрите съвети за WordPress SEO, за да ви помогнем да подобрите вашия WordPress SEO и да получите повече органичен трафик.

Може би сте чували експерти да казват, че WordPress е SEO приятелски. Това всъщност е причина много хора да избират WordPress за стартиране на блог или уебсайт.

Докато WordPress се уверява, че генерираният от него код следва най-добрите SEO практики, има много повече неща, които трябва да направите, ако искате да увеличите максимално своите SEO усилия.

Имаме редица действия, които трябва да предприемете, за да оптимизирате правилно SEO на WordPress.

За да ви улесним, създадохме таблица със съдържание, за да ви помогнем лесно да се ориентирате в нашето крайно ръководство за WordPress SEO.

Въведение
Ние знаем, че идеята за оптимизиране за WordPress SEO може да бъде смущаваща за начинаещи, особено ако не сте техник.

Но не се притеснявайте – не е нужно да е сложно. Започнете от тук, за да научите основите и след това можете да започнете да ги прилагате към вашия собствен уебсайт.

Какво е SEO?
Какво е SEO

SEO е съкращение, което означава Оптимизация за търсачки. Това е стратегия, използвана от собствениците на уебсайтове, за да получат повече трафик, като се класират по-високо в търсачките.

Оптимизацията на търсачките не се състои в измама с Google или игра в системата. Просто става въпрос за създаване на уебсайт с оптимизиран код и форматиране, което улеснява търсещите машини да намерят вашия уебсайт.

Когато хората търсят в мрежата темите, за които пишете, вашето оптимизирано от търсачки съдържание ще се покаже по-високо в резултатите от търсенето и ще получите повече хора, които щракват към вашия уебсайт.

[ Обратно в началото ↑ ]

Защо SEO е важно
Търсачките често са най-големият източник на трафик за повечето уебсайтове.

Google и други търсачки използват разширени алгоритми, за да разбират и класират страниците по подходящ начин в резултатите от търсенето. Тези алгоритми обаче не са перфектни – те все още се нуждаят от вашата помощ, за да разберат за какво съдържанието ви.

Ако съдържанието ви не е оптимизирано, търсачките няма да знаят как да го класират. Когато хората търсят темите, за които пишете, уебсайтът ви няма да се показва в резултатите от търсенето и вие ще пропуснете целия този трафик.

Наистина е важно за всички собственици на бизнес да направят уебсайта на търсачката си приятелски, за да могат да увеличат максимално трафика си за търсене.

[ Обратно в началото ↑ ]

Основи на WordPress SEO
SEO може да получи технически, но не е задължително. Само научаването на няколко основни SEO съвета за оптимизиране на вашия сайт може да ви даде забележим тласък в трафика на вашия уеб сайт.

Не е нужно да сте технически гений, за да използвате техниките по-долу. Ако вече използвате WordPress, тогава имате какво е необходимо!

Нека започнем да оптимизираме вашия уебсайт.

Проверете настройките за видимост на вашия сайт
WordPress се предлага с вградена опция да скриете уебсайта си от търсачките. Целта на тази опция е да ви даде време за работа на вашия уебсайт, преди да е готова за обществено достояние.

Въпреки това, понякога тази опция може да бъде проверена случайно и това прави уебсайта ви недостъпен за търсачките.

Ако уебсайтът ви не се показва в резултатите от търсенето, тогава първото нещо, което трябва да направите, е да се уверите, че тази опция не е отметната.

Просто влезте в администраторската област на вашия WordPress сайт и посетете Настройки » Страница за четене .

Настройки за видимост на търсачките в WordPress

Трябва да превъртите надолу до секцията „Видимост на търсачките“ и да се уверите, че полето до „Окуражаване на търсещите машини от индексиране на този сайт“ не е отметнато.

Не забравяйте да кликнете върху бутона „Запазване на промените“, за да съхраните промените си.

[ Обратно в началото ↑ ]

Използване на SEO приятелски URL структури в WordPress
SEO приятелските URL адреси съдържат думи, които ясно обясняват съдържанието на страницата и са лесни за четене както от хора, така и от търсачките.

Някои примери за SEO приятелски URL адреси са:

https://www.wpbeginner.com/how-to-install-wordpress/
https://www.wpbeginner.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/

Забележете, че тези URL адреси са четливи и потребителят може да отгатне какво ще видят на страницата само като погледне текста на URL адреса.

И така, как изглежда не-SEO приятелски URL?

https://www.wpbeginner.com/?p=10467
http://example.com/archives/123

Забележете, че тези URL адреси използват номера, несвързани със съдържанието, и потребителят не може да отгатне какво ще намери на страницата, като погледне URL адреса.

Използването на приятелска структура за постоянна връзка с SEO подобрява шансовете ви за получаване на по-добри позиции в резултатите от търсенето.

Ето как можете да проверите и актуализирате постоянната си структура на сайта на WordPress.

Трябва да посетите страницата Настройки »Лични връзки . Изберете опцията за име на публикацията и след това кликнете върху бутона „Запазване на промените“, за да запазите вашите настройки.

SEO приятелска структура на URL в WordPress

За по-подробни инструкции разгледайте нашето ръководство за това какво е SEO приятелска структура на URL в WordPress .

Забележка: Ако вашият уебсайт работи повече от 6 месеца, моля, не променяйте структурата си за постоянна връзка, освен ако не използвате опцията за номера. Ако използвате ден и име или месец и име, продължете да го използвате.

Сменяйки структурата си за постоянна връзка в установен сайт, вие ще загубите целия си брой акции в социалните медии и ще рискувате да загубите съществуващото си SEO класиране.

Ако трябва да промените структурата си за постоянна връзка, наемете професионалист, така че те да могат да настроят правилни пренасочвания. Все още ще загубите броя на социалните си дялове на страниците.

[ Обратно в началото ↑ ]

WWW срещу non-WWW
Ако тепърва започвате с вашия уебсайт, тогава трябва да изберете дали искате да използвате www (http://www.example.com) или non-www (http://example.com) в URL адреса на вашия сайт.

Търсачките считат, че това са два различни уебсайта, така че това означава, че трябва да изберете един и да се придържате към него.

Можете да зададете предпочитанията си, като посетите страницата Настройки »Общи . Добавете предпочитания от вас URL в полетата „Адрес на WordPress“ и „Адрес на сайта“.

Не-www или www в URL адреси на WordPress

Въпреки това, което може да каже някой друг, от SEO гледна точка няма предимство да използвате едно или друго.

За по-подробна информация по тази тема, разгледайте нашето ръководство за www vs non-www – което е по-добре за WordPress SEO .

[ Обратно в началото ↑ ]

Най-добрият WordPress SEO плъгин
Една от най-добрите части за WordPress е, че има приставка за всичко и SEO не е изключение. Има хиляди приставки за WordPress SEO, което затруднява начинаещите да избират най-добрия WordPress SEO плъгин.

Вместо да инсталираме отделни приставки за отделни SEO задачи, ние ще ви помогнем да изберете най-добрия WordPress SEO плъгин, който върши всичко, и е 100% безплатен.

Избор на най-добрият WordPress SEO плъгин
Избор на най-добрата приставка за WordPress SEO

Когато става въпрос за избора на най-добрия WordPress SEO плъгин, най-вероятно ще стесните избора си до двете най-популярни решения: Yoast SEO или All in One SEO Pack .

И двете са ефективни решения и ние направихме плюсове и минуси сравнение на Yoast SEO срещу All in One SEO Pack .

В WPBeginner използваме Yoast SEO, така че в този урок ще използваме Yoast SEO за екранни снимки и примери.

Независимо от това, имаме стъпка по стъпка ръководство за правилната настройка на всеки от тези плъгини:

Как да инсталирате и настроите Yoast SEO плъгин в WordPress
Ръководство за потребители за всичко в един SEO пакет
[ Обратно в началото ↑ ]

Добавете XML Sitemap в WordPress
Добавете XML карта на сайта в WordPress

Един XML Карта на сайта е специално форматиран файл, който изброява всяка отделна страница в уебсайта си. Това улеснява търсещите машини да намерят цялото ви съдържание.

Докато добавянето на XML карта на сайта не увеличава класирането на вашия сайт, но помага на търсачките да намерят бързо страниците и да започнат да ги класират.

Ако използвате приставката Yoast SEO, то тя автоматично ще създаде карта на XML за вас. За да намерите вашата Sitemap, просто отидете на този URL адрес (не забравяйте да замените example.com със собственото си име на домейн):

http://example.com/sitemap_index.xml
Ще ви покажем как да изпратите вашата XML карта на сайта в следващата стъпка.

[ Обратно в началото ↑ ]

Добавете вашия сайт към конзолата за търсене на Google
Google конзола за търсене

Google Search Console , позната още като Инструменти за уеб администратори, е набор от инструменти, предлагани от Google, за да дадат на собствениците на уебсайтове как да видят тяхното съдържание от търсачката.

Той предоставя отчети и данни, за да ви помогне да разберете как вашите страници се показват в резултатите от търсенето. Можете също така да видите действителните думи за търсене, които хората използват, за да намерят вашия уебсайт, как всяка страница се показва в резултатите от търсенето и колко често се кликват върху страниците ви.

Цялата тази информация ви помага да разберете какво работи на вашия сайт и какво не. След това можете да планирате съответно стратегията си за съдържание.

Google Search Console също ви предупреждава, когато нещо не е наред с вашия уебсайт, например когато роботите за търсене не могат да получат достъп до него, да намерят дублирано съдържание или ограничени ресурси.

Имаме стъпка по стъпка ръководство за това как да добавите вашия WordPress сайт към конзолата за търсене на Google .

Ако използвате Yoast SEO, следвайте стъпка 6 в нашето ръководство за настройка на Yoast SEO .

Ако не използвате Yoast SEO, тогава можете да гледате нашето видео, което показва алтернативен начин:

Абонирайте се за WPBeginner
След като добавите уебсайта си към конзолата за търсене на Google, щракнете върху Sitemap от лявото меню и след това поставете последната част от URL адреса на сайта.

Добавяне на карта на сайта в Google Search Console

Кликнете върху бутона за изпращане, за да запазите промените.

Google Search Console вече ще проверява вашата карта и ще я използва за подобряване на обхождането на уебсайта ви.

След като успешно добавите своята карта на сайта, тя ще се покаже като чакаща. Отнема известно време на Google за обхождане на уебсайта Ви. След няколко часа ще можете да видите някои статистически данни за вашата карта на сайта. Той ще ви покаже броя на връзките, които е намерил във вашата карта на сайта, колко от тях са индексирани, съотношение на изображения и уеб страници и т.н.

Препоръчваме ви да проверявате конзолата си за търсене поне веднъж месечно за събиране на информация и да видите напредъка на SEO в уебсайта си.

[ Обратно в началото ↑ ]

Оптимизиране на вашите блог публикации за SEO
Често начинаещите правят грешката, мислейки, че инсталирането и активирането на WordPress SEO плъгин е всичко, което е необходимо. SEO е непрекъснат процес, който трябва да сте в крак, ако искате да видите максимални резултати.

Всички топ SEO плъгини ви позволяват да добавяте заглавие, описание и ключова дума към всяка публикация и страница в блога. Той също така ви показва предварителен преглед на това, което потребителите ще видят, когато Google вашия уебсайт.

Препоръчваме ви да оптимизирате заглавието и описанието си, за да получите максимални кликвания.

Когато пишете своя публикация в блога, просто превъртете надолу до секцията SEO и се възползвайте максимално от нея.

Настройки за блог на Yoast SEO

Ако се чудите как да изберете ключова дума за фокусиране или ключова фраза за фокусиране, кое е добро заглавие или кое е добро мета описание, тогава сме го разгледали подробно в нашето ръководство за начинаещи, за да оптимизирате публикациите си в блога за SEO .

Горещо препоръчваме да го прочетете, защото на страницата SEO е от решаващо значение за вашия успех.

Изследване на ключови думи за вашия уебсайт
Много начинаещи използват най-добрите си предположения, за да разберат какви теми търсят хората и какво трябва да добавят към своите блогове и уебсайт.

Това е като да стреляш със стрела в тъмното. Не е необходимо да правите това, когато можете да използвате реални данни, за да разберете какво търсят хората.

Изследването на ключови думи е изследователска техника, използвана от създателите на съдържание и SEO експерти. Помага ви да откриете думи, които потребителите въвеждат в търсачките, за да намерят съдържание, продукти и услуги във вашата индустрия.

След това можете да използвате тези думи и фрази в уебсайта си, за да получите повече трафик при търсене.

Има много инструменти за изследване на ключови думи (безплатни и платени), които можете да използвате. Препоръчваме да използвате SEMRush , той ви помага да откриете ключови думи и дори да разберете ключовите думи, където конкурентите ви се класират.

За повече подробности вижте ръководството за начинаещи как да направите проучване на ключови думи за вашия уебсайт WordPress.

[ Обратно в началото ↑ ]

WordPress SEO Най-добри практики
Ако следвате основите на WordPress SEO и използвате най-добрия WordPress SEO плъгин, вече ще изпреварвате повечето уебсайтове.

Ако обаче искате още по-добри резултати, тогава трябва да следвате най-добрите практики на WordPress SEO по-долу.

Те не са твърде технически и повечето дори не изискват да докосвате някой код. Но те ще имат голяма разлика, ако ги следвате.

Правилно използване на категории и маркери в WordPress
Категория срещу таг

WordPress ви позволява да сортирате публикациите в блога си по категории и маркери . Това улеснява управлението на съдържанието ви по теми и вашите потребители да намерят съдържанието, което търсят.

Категориите и маркерите също помагат на търсачките да разберат структурата и съдържанието на уебсайта Ви.

Често начинаещите се объркват как най-добре да използват категории и маркери. След като обяснихме това на хиляди читатели, ето как подхождаме към категории и маркери.

Категориите са предназначени за широко групиране на вашите публикации. Ако вашият блог е бил книга, тогава категориите ще бъдат съдържанието.

Например в личен блог можете да имате категории като музика, храна, пътувания и т.н. Категориите са йерархични, така че можете да добавяте към тях категории деца.

От друга страна, маркерите са по-специфични ключови думи, които описват съдържанието на отделна публикация. Например публикацията в блога, подадена под категорията храна, може да съдържа маркери като салата, закуска, палачинки и др. Помислете за това като раздел с индекси в учебник.

За повече информация по тази тема, вижте нашето ръководство за категории срещу маркери и най-добрите SEO практики за сортиране на вашето съдържание .

Използвайки категориите и маркерите правилно, вие улеснявате потребителите си да разглеждат вашия уебсайт. Тъй като е лесен за потребителите, той също така улеснява търсещите машини да разглеждат уебсайта Ви.

[ Обратно в началото ↑ ]

Направете вътрешно свързване на навик
Добавяне на вътрешни връзки в WordPress

Търсачките присвояват всяка страница на вашия уебсайт оценка (страница орган). Рецептата на този резултат се пази в тайна, така че хората да не могат да играят резултатите. Най-честите сигнали за авторитет обаче са връзките.

Ето защо е важно да свържете към собственото си съдържание от другите си публикации и страници в блога.

Трябва да си навик да свързваш собствените си публикации, когато е възможно. Ако имате няколко автори, създайте контролен списък за публикации в блога, който предварително се публикува, който изисква от тях да свържат поне 3 други публикации в блога.

Това ще ви помогне да увеличите броя ви показвания на страници, ще увеличи времето, което потребителите прекарват на вашия сайт, и в крайна сметка ще подобри SEO оценката на вашите индивидуални блог публикации и страници.

[ Обратно в началото ↑ ]

Оптимизирайте коментарите в WordPress
Оптимизирайте коментарите в WordPress

Коментарите могат да бъдат ярка индикация за ангажираност на потребителите на вашия уебсайт. Ангажираните потребители означават повече връзки към вашия сайт, повече трафик и подобрено SEO.

Трябва обаче да се уверите, че вашите коментари са истински и не спам. Спамерите изпращат коментари с лоши връзки, които биха могли да повлияят и дори да съсипят вашата класация за търсене.

Ето защо препоръчваме на всички да започнат да използват Akismet . Това е един от двата приставки, които се предлагат предварително инсталирани с всеки сайт на WordPress и ви помага да се борите със спама за коментари.

Ако Akismet сам не е в състояние да се справи със спама за коментари, вижте тези съвети и инструменти за борба със спама за коментари в WordPress .

Ако публикациите в блога ви привличат много истински, без спам коментари, тогава трябва да се потупате по рамото за изграждането на такъв ангажиращ уебсайт!

Въпреки това, твърде много коментари за публикация могат да я накарат да се зарежда по-бавно, което се отразява и на класирането на вашата търсачка. (Продължете да четете по-долу, за да разберете повече за това как скоростта влияе на SEO.)

За да подготвите вашия уебсайт, така че да може да се справи с тежестите коментари, поставени на вашия сървър и скоростта, можете да разделите коментарите на няколко страници. Вижте нашия урок за това, как да страница за коментари в WordPress .

(Ако искате да получите повече коментари на вашия сайт, разгледайте тези 11 начина да получите повече коментари относно публикациите си в блога на WordPress .)

[ Обратно в началото ↑ ]

NoFollow Външни връзки в WordPress
Както бе споменато по-горе, връзките помагат на търсачките да решат кои страници са важни. Когато свързвате към уебсайт, предавате част от SEO оценката на вашия сайт към тази връзка. Този SEO резултат се нарича „сок за връзка“.

За добро класиране на търсенето трябва да сте сигурни, че получавате повече сок от връзки от други уебсайтове, отколкото ги раздавате.

Добавянето на атрибута „nofollow“ към външни връзки (връзки към уебсайтове, които не притежавате) инструктира търсачките да не следват тези връзки. Това ви помага да запазите сок от връзки.

Една нормална външна връзка изглежда така в HTML:

Примерен уебсайт
Външна връзка с атрибута nofollow изглежда така:

Примерен уебсайт
По подразбиране WordPress не предлага опция да прави връзки без следващи. Все пак можете лесно да го направите, като ръчно променяте връзките.

Просто изберете блока, съдържащ вашата връзка, и след това кликнете върху иконата на 3 вертикални точки, присъстваща в горната лента.

Редактиране като HTML

Това ще отвори меню, в което трябва да кликнете върху опцията „Редактиране като HTML“.

Сега ще видите HTML кода на вашата връзка. Напред добавете атрибута rel = “nofollow” към елемента на връзката.

Ръчно добавяне на анонимност nofollow към връзка

Ако видите атрибута rel = “noopener noreferrer” в HTML кода, след това добавете интервал след noreferrer и добавете nofollow след това.

За повече подробности и алтернативни методи вижте нашето ръководство за това как да добавите следи връзки в WordPress .

[ Обратно в началото ↑ ]

Пълни публикации срещу резюмета или откъси
Пълни публикации срещу резюме или откъси

WordPress показва и връзки към вашите публикации от редица страници като начална страница, архив на категории, архив на тагове, архив с дати, авторски страници и т.н.

По подразбиране тя показва цялото съдържание на статията на всички тези страници. Това се отразява на SEO на вашия сайт, тъй като търсачките могат да намерят, че това е дублирано съдържание. Пълните статии също така правят вашите страници с архив да се зареждат по-бавно.

Показването на пълни статии навсякъде също се отразява на показванията на страниците ви. Например, потребителите, които се абонират за вашата RSS емисия, ще могат да прочетат цялата статия в своя четец на емисии, без изобщо да посещават вашия уебсайт.

Най-лесният начин да се реши това е чрез показване на резюмета или откъси вместо цели статии.

Можете да направите това, като отидете в Настройки »Четене и изберете обобщение.

За подробни инструкции вижте нашето ръководство за персонализиране на WordPress откъси без кодиране .

[ Обратно в началото ↑ ]

Скорост и сигурност за WordPress SEO
Дори ако следвате всички съвети и най-добрите практики за WordPress SEO по-горе, ако сайтът ви е бавен или се свали от хакер, класирането на търсачките ви ще бъде голям удар.

Ето как да предотвратите загубата на трафика на вашия сайт поради бавна производителност или слаба сигурност.

Оптимизирайте скоростта и ефективността на вашия сайт
Оптимизирайте скоростта и производителността на вашия сайт WordPress

Изследванията показват, че в ерата на интернет средната продължителност на човешкото внимание е по-къса от тази на златна рибка.

Експертите по използваемост на мрежата смятат, че потребителите решават дали искат да останат или да напуснат в рамките на няколко секунди след посещение на уебсайт.

Това означава, че като собственик на уебсайт имате само няколко секунди да представите съдържанието си и да ангажирате потребители. Не искате да губите това ценно време, като карате посетителя да изчака да се зареди вашия уебсайт. Търсачки като Google сега класират по-бързи уебсайтове по-високи от сайтовете с бавно зареждане.

Ако трябва да подобрите скоростта на вашия сайт, разгледайте този експертен съвет относно 18 полезни трика, за да ускорите WordPress и да повишите производителността .

[ Обратно в началото ↑ ]

Оптимизиране на изображения в WordPress за SEO
Изображенията са по-ангажиращи от текста, но също така отнемат повече време за зареждане. Ако не сте внимателни с размерите и качеството на изображението, те могат да забавят вашия уебсайт.

Трябва да сте сигурни, че използвате изображения, които са оптимизирани да се зареждат по-бързо. Вижте нашето ръководство за това как да ускорите WordPress чрез оптимизиране на изображения за мрежата .

Друг трик, който можете да използвате за оптимизиране на вашите изображения за търсачките е да използвате описателно заглавие и alt тагове. Тези тагове помагат на търсачките да разберат за какво е вашето изображение. Те също така помагат на потребителите със зрителни увреждания, тъй като техните читатели на екрана могат да четат алт текста им.

WordPress ви позволява лесно да добавяте заглавия и alt тагове, когато качвате изображение.

Добавяне на alt текст и заглавие към изображения в WordPress

Ако сте фотограф или добавите много изображения към вашия WordPress сайт, тогава трябва да използвате плъгин за галерия.

Препоръчваме да използвате галерията Envira . В нашите тестове за скорост открихме, че това е най -бързият плъгин за галерията на WordPress . Освен това е напълно отзивчив и оптимизиран за SEO извън кутията.

За повече съвети вижте пълното ни ръководство за начинаещи за изображение на SEO .

[ Обратно в началото ↑ ]

Сигурност и безопасност на вашия WordPress сайт
Сигурност на WordPress

Всяка седмица Google черни списъци около 20 000 уебсайтове за злонамерен софтуер и около 50 000 за фишинг. Когато сайтът е в черен списък, той изобщо не се показва в резултатите от търсенето.

Това означава, че сигурността на вашия WordPress сайт е от решаващо значение за добрите класирания. Не искате цялата ви упорита работа по SEO да се разхищава, ако вашият сайт е компрометиран от хакер.

Добрата новина е, че не е толкова трудно да защитите сайта си в WordPress – вижте стъпка по стъпка инструкциите в нашето крайно ръководство за сигурност на WordPress .

В WPBeginner, ние използваме Sucuri за защита на нашия уебсайт срещу атаки. За да разберете защо препоръчваме тази услуга, разгледайте нашия пример за това как Sucuri ни помогна да блокираме 450 000 WordPress атаки за 3 месеца .

[ Обратно в началото ↑ ]

Започнете да използвате SSL / HTTPS
Сайт, защитен от SSL и HTTPS

SSL (Secure Sockets Layer) е технология, която криптира връзката между браузъра на потребителя и сървъра, към който се свързват. Това добавя допълнителен защитен слой към вашия сайт WordPress.

Уебсайтовете, защитени със SSL, се обозначават със знак за катинар в адресната лента на браузъра. Това прави уебсайта ви по-надежден и той е необходим, ако използвате онлайн магазин с WordPress и обработвате чувствителна информация за плащане.

Всички топ хостинг компании на WordPress предлагат безплатни SSL сертификати с Let’s Encrypt. Вижте нашето ръководство за това как да получите безплатен SSL сертификат за вашия уебсайт за повече подробности.

Ако искате първокласен SSC сертификат за пълно заместване или просто редовен сертификат с гаранция за сигурност, тогава препоръчваме да използвате Domain.com .

Техните SSL сертификати се предлагат с минимум 10 000 долара гаранция за сигурност и до 1,75 милиона долара гаранция за сигурност. Освен това получавате печат на сайта TrustLogo за показване на вашия сайт за допълнителна достоверност.

[ Обратно в началото ↑ ]

Повече SEO инструменти и ресурси
След като получите дебне на най-добрите практики на WordPress SEO, ще искате да достигнете още повече уменията си, за да изпреварите конкуренцията си.

Съставихме списък с най-добрите WordPress SEO приставки и инструменти, които трябва да използвате, за да засилите своя SEO. Ако сте готови да опитате някои по-модерни техники, можете да разгледате и нашия архив от статии за WordPress SEO .

[ Обратно в началото ↑ ]

Надяваме се тази статия да ви помогне да научите как правилно да оптимизирате вашия сайт WordPress за SEO. Продължете напред и внедрете няколко от тези съвети за WordPress SEO и трябва да видите увеличение на трафика си в рамките на няколко месеца, докато търсачките обработват вашите промени.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *