Google Ads

Adwords рекламна кампания тънкости 1 част

Когато една кампания Adwords се осъществява по най-ефективния начин, вие спестявате финансови средства за реклама и в същото време се радвате на такава, която освен всичко останало е изключително ефективна и благоприятна за вашата дейност. Когато конкурентите ви се откажат от наддаването за клик, вие ще имате възможността да снижите сумата и по този начин да намалите още разходите си за реклама.

 

Една качествено направена Adwords кампания, безсъмнено ще ви доведе много други предимства, като едно от най-мащабните е високата оценка на търсещите машини, от което пък ще следват и още повече приходи и реклами. С помощта на рекламата в Google вие ще можете да сте сигурни, че всички вложени финансови средства ще се възвърнат.

 

Този текст е за хората, които разполагат с действащ уеб портал, с реклами, от които имат възможността да печелят много пари, в случай, че интернет потребителите кликнат върху тях. Да печелиш от това, със сигурност не е лесна задача и след определен период от време много от нас го осъзнават.

 

Ако желаете да получавате приходи, без да давате големи суми, то необходимо е да усъвършенствате така познатият ни click-through rate или CTR или написано с прости думи, да разполагате с повече хора, които виждат рекламите ви.

 

Това усъвършенстване без съмнение ще ви доведе доста други предимства, като едно от най-интригуващите е високата оценка на търсещите машини, от което пък ще следват още повече приходи и реклами. Adwords е доста качествена програма, понеже тя ви осигурява шанса да повишите рейтинга си, с което ще отделяте по-малки суми за исканите рекламни позиции.

 

Ако желаете да извлечете ползи от тази възможност, ще ви споделим, че Adwords click-through rate – а разполага с много екстра приложения, които няма как да не спечелят интереса ви, особено когато се информирате за опцията за call-to-action за вашата реклама.

 

Хитростите тук са изключително много и имате възможност да се възползвате от всяка от тях и по този начин да спестявате и печелите страшно много. От значение тук са и ключовите изрази и думи, като имаме предвид тези, които ви подканват да кликнете върху дадената реклама.

 

Друга хитрост е да запомните да включите ключовите изрази и думи в заглавието на Adwords рекламата си. Това също ще ви осигури голямо преимущество, понеже ще бъдете много по-лесно намирани и ще спечелите доста по-голям брой заинтригувани потребители, които може би ще се превърнат във ваши реални клиенти.

 

В случай че желаете много траен и добър ефект, не трябва да забравяте да включите цената си в pay per click рекламата си. Това действително е от огромно значение за клиентите ви.

 

PPC — Навярно всички сте наясно какво означава това съкращение, но ще споделим отново за тези от вас, които не знаят много за интернет рекламирането.

 

Това представлява Pay-per-click система за рекламиране, или казано с други думи плащате единствено когато някой онлайн потребител кликне върху рекламата ви. Това е един от най-употребяваните способи за рекламиране на запад. В държави като Америка, дребния бизнес, който разполага с малък бюджет за реклама, напълно се доверява на такъв тип рекламни кампании. Най-употребяваната платформа за реклама е Google Adwords.

 

В следващата част на статията можете да разберете повече за успеха и хитринките!

ЧАСТ 2

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *