Google Ads

Adwords рекламна кампания тънкости 2 част

Както вече споменахме в първата част от текста, хитростите, с които имате възможността да спестявате много финансови средства за ефективна реклама са страшно много. Нека продължим в същия дух, а това значи, че за целта е необходимо да използваме не само привлекателни ключови изрази и думи, но и от отрицателни такива, най-вече, в случай че желаете да снижите негативните посещения във фирмата си. По този начин имате възможност да помогнете на потребителите, като не ги заблуждавате с общ израз и те да бъдат доволни от визитата в портала ви.

 

Друг значителен момент е визията на рекламата ви, необходимо е тя да е опростена, без излишни неща, да е разбираема и да привлича интереса и погледа на интернет потребителите. Единият метод за това е кратък текст и яснота, от който става ясно какво предоставяте. Необходимо е текстът да не бъде със ситен шрифт, а с по-едър и да се забелязва и чете без затруднения, да бие на очи.

 

Когато изграждате своето рекламно съобщение ще можете да използвате за заглавие 25 символа, с които да спечелите вниманието на потребителите, и за същинската реклама ще имате 70 символа, за да ги заинтригувате дотолкова, че да кликнат върху рекламата ви. На практика това не е голям текст и поради тази причина е необходимо да се опитвате да включите информация, която да окаже помощ на потенциалните ви клиенти да вникнат в предмета ви на дейност.

 

Напишете заглавието си, текста на рекламното съобщение и после въведете URL адреса на портала, към който ще води вашата реклама. Този адрес може да отвежда както към някоя от вътрешните страници на вашия портал, така и към началната му страница. Най-хубаво е да изберете страницата, която най-много съответства на рекламното съобщение, примерно страницата „Услуги” или „Продукти”.

 

Когато интернет потребителите търсят в Google с някой от вашите ключови изрази или думи, рекламата ви може да излиза до резултатите от търсенето. Така вие рекламирате пред публика, която е вече заинтересувана от дейността ви. Потребителите могат да щракнат върху рекламата ви, да научат нещо повече за вас или да закупят нещо от вас.

 

Това без съмнение е изключително важна информация, която не трябва да пренебрегвате и омаловажавате, в случай, че желаете да печелите и спестявате едновременно.

 

Бъдете различни и иновативни, това винаги се цени от онлайн потребителите. Не бива да извършвате съкращения, понеже много от посетителите се изнервят от тях, защото не ги разбират или ги приемат като неуважение. Действащите рамки, които могат да ви окажат помощ са действително много, но не си мислете, че ще окажат ефект, ако не последвате препоръките на професионалистите в тази сфера, понеже тази материя е изключително специфична и може лесно да се подлъжете и да извършите големи грешки.

 

В случай че желаете, можете да опитате да сложите и заглавие в рекламата, което да е свързано със сезона. Това е също една хубава възможност за нарастване на онлайн посетителите.

 

Както вече споменахме, вариантите са изключително много и посочените дотук въобще не ги изчерпват, но пък са най-често употребяваните за целта. От значение е вие сами да изберете какво можете и желаете!

ЧАСТ 1

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *